Τέλος

1.8K 162 36
                                    


"Ρε Τόμας Πήγαινε να αλλάξεις την μικρή που κλαίει"

"Τώρα ρε μωρό μου ηρέμησε "

"Πως να ηρεμήσω όταν η Ιζαμπέλα κλαίει ;"

"Ωραία θα ασχοληθώ εγώ με την Ιζαμπέλα . Αφού στο εχω πει είναι η πριγκίπισσα μου , εσύ Κάνε παρέα στον Αχιλλέα που είναι μόνος του "

"Ο γλυκός μου είναι πάντα πολύ ήσυχος . "

"Εμμ Βαλ ; ποιο ρουχαλάκι είναι της Ιζαμπέλας;"

"Ακόμα να τα ξεχωρίσεις ! το ροζ δεν είπαμε αφού είναι κοριτσάκι"

"Εεε ρε μωρό μου είναι δίδυμα τι θες να κάνω ;"

"Καλά . Μπορείς να την βάλεις για ύπνο;"

"Θα προσπαθήσω"

Όπως καταλάβατε έχουμε δίδυμα . Την Ιζαμπέλα και τον Αχιλλέα . Ο Αχιλλέας έχει γκρι  μελί ματάκια και κάστανα μαλλιά ενώ είναι πολύ ήσυχος και πολύ ντροπαλός, σε αντίθεση με την αδερφή του , που έχει γαλανά με μωβ ματάκια καστανόξανθα μαλλιά και ένα χαμόγελο που θα κάνει τον Τόμας κυνηγό μιας και θα κυνηγάει τα καημένα τα αγοράκια που θα έρχονται για την πριγκίπισσα του . Σχεδόν τα λυπάμαι . Αλλά είναι πολύ ζωηρή , δεν ξέρω πως να την ησυχάσω μόνο ο Τόμας μπορεί.

Είναι ενός χρόνου και σκεφτόμαστε να τα πάμε για πρώτη φορά στη παραλία είναι ωραία μέρα και θα τους αρέσει. Έχω αγοράσει και κάμερα για να τραβάω κάτι τέτοιες στιγμές . Μέχρι στιγμής δεν έχουμε δει κάποια δύναμη είναι δύο απλά παιδιά αλλά προσέχουμε πάντα να πηγαίνουμε κάπου που δεν έχει πολύ κόσμο ώστε άμα γίνει κάτι να μπορέσουμε να το καλύψουμε.

Ο Αχιλλέας κοιμήθηκε όσο βλέπαμε τηλεόραση και τον πήρα αγκαλιά να τον πάω στο δωμάτιο . Όταν μπήκα μέσα είδα την μικρή να κοιμάται στην κούνια της και τον Τόμας να κοιμάται στο πάτωμα. Ήθελα τόσο πολύ να γελάσω αλλά δεν μπορούσα γιατί θα τους ξύπναγα όλους.

Έβαλα τον Αχιλλέα στη κούνια και ξύπνησα προσεχτικά τον Τόμας ενώ του έκανα νόημα να έρθει στο δωμάτιο.

Ξαπλώσαμε και με πήρε αγκαλιά.

"Είμαι τόσο πολύ χαρούμενη η ζωή μας είναι επιτέλους ήρεμη και έχουμε δύο πανέμορφα παιδιά αν και την Ιζαμπέλα δεν μπορώ να την καταλάβω αλλά την αγαπάω."

"Και αυτή σε αγαπάει απλώς προσπαθεί να είναι δυνατή. Είναι λες και προετοιμάζεται να αντιμετωπίσει τον έξω κόσμο λες και ξέρει."

"Είναι απλώς ένα παιδί Τόμας "

"Όχι δεν είναι απλώς ένα παιδί . Είναι το δικό μας παιδί"είπε και μου έδωσε ένα φιλί.

Η ζωή του Τόμας και της Βαλ ξέρετε ότι δεν θα μπορούσε να είναι μια κανονική ζωή και όντως δεν ήταν . Υπήρξαν δυσκολίες , ειδικά όταν πρώτο εμφανίστηκαν οι πρώτες δυνάμεις του Αχιλλέα και της Ιζαμπέλας. Ποιές ήταν αυτές ; Θα το μάθουμε στο επόμενο βιβλιο . Ένα βιβλίο με συγκρούσεις ,απώλειες , ξαφνικά συναισθήματα που κάνουν την εμφάνιση τους με έναν επιπόλαιο τρόπο , πρώτες αγάπες , δάκρυα λύπης αλλά και συγκίνησης .

₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪

Πριν περίπου 11 ώρες πέθανε ο Chester Baniggton βασικός τραγουδιστής του συγκροτήματος Linking Park. Αγαπημένος μου τραγουδιστης , όπως αγαπημένη μου είναι και η μουσική του. Αυτοκτόνησε , στο διαμέρισμα του στο Λονδίνο , κρεμάστηκε. Άφησε πίσω του τέσσερα παιδιά δύο συζύγους και ένα τεράστιο ποσό ανθρώπων που Τον αγαπούσε όσο τίποτε άλλο , τους θαυμαστές του. Έφυγε στην ηλικία 41 χρονών . Πόσο εύκολα μπορεί να φύγει μια ανθρώπινη ζωή και για ποιον λόγο ; Δεν μπορούμε να ήμαστε σίγουροι μόνο ο ίδιος ξέρει , λέγετε όμως οτι είχε μπλέξει με αλκοόλ και ναρκωτικά , πέθανε στην προσπάθεια του να τα πολεμήσει. Νίκησαν , και έτσι τόσος Κόσμος βυθίστηκε στο πένθος. Στόματα κλειστά μα φωνές ακούγονται από όλον τον κόσμο , από παντού η ίδια ερώτηση "ΓΙΑΤΙ ?" . Δεν μπορώ να σας περιγράψω την θλίψη μου , μεγάλωσα με τα τραγούδια του από Δημοτικό , ακόμα και την ώρα που μου το,είπαν άκουγα ένα Από τα τραγούδια του το "in the end", Ένα από τα Ποιο δημοφιλές του τραγούδια. Νιώθω λες και 8 χρόνια από την ζωή μου πέθαναν μαζί με αυτόν , μεγάλωσα με τα τραγούδια του , τα άκουγα οπότε ήμουν προβληματισμενη , μου δημιούργησαν χαρακτήρα , Κάθε τραγούδι και Ένα μάθημα ζωής. Τον λατρεψαμε, τον αγαπήσαμε , και τώρα τον χάσαμε. Καλό παράδεισο Chester Baniggton , Rest in peace 20~07~2017 Θα μας λείψεις. 😢😥😞



Το αντίθετο μισό μου. Donde viven las historias. Descúbrelo ahora