4/ "Kamp"

5.1K 227 19
                                    

Keyifli olumalar. Medya temsili Güneş ama sizin hayalinize bırakıyorum...

Nefes nefese kan ter içerisinde kalktım yatağımın içine oturdum. Gördüğüm rüya gerçekten korkunçtu. 2 yıl önce yanlışlıkla çıkardığım yangında ölen sevgilime çok benziyordu. Ona kendimi Poyraz diye tanıtışım, rüyamda onun iç sesine şahit oluşum. Eski anılarımızın tekrarını Güneş denen kızla beynim bana oynamıştı. Ondan bahsediyorum Güneşten okulun ilk günü yani dün. Ona bu yüzden özel ilgi gösterdim. Belki beni tanır diye ama olmadı. Kimi kandırıyorum ki ben. O öldü. Aymar artık hayatta değil. Onu kendi ellerimle göndüm yüreğime. Güneş Aymara gerçekten çok benziyor. Aman Tanrım ne yapacağım ben ? Bütün bu rüyamda Güneşin söylediği o kelimeler saçmaydı çok saçma kandırmak isim değişimi Poyraz. Beynim bilinç altıma ne kazıdıysa artık bir daha korku filmi izlemek yok Evan aşık olmak da yok sen sadece öğretmenliğini yap. Ahh ama bunun gerçek olmasını çok isterdim keşke adını değiştirse de çıksa gelse. Belki de bunu istediğim için bu rüyayı gördüm ama bu kız... Dünyada herkesin benzeri vardır sakin ol Evan o olamaz.

Komodinimin üzerinde duran resme baktım. Gerçekten tıpatıp aynısıydı sanki.

     O sırada Güneş

-" Hale gidelim şu kampa kırma beni bak seninle çok eğleneceğiz."

-" Olmaz"

-" Neden"

-" Canım istemiyor"

-" Lütfen"

-" Uf ya tamam"

-" Canıım beniim" diyip boynuna atladım.

Haftasonu Gezide  Bir Hafta Sonra

Otobüsle ilerliyorduk ne yazık ki Hale ile yan yana oturamamıştık bilin bakalım yanıma kim oturdu? Aras.

-" Eee oda arkadaşcığım nasısın?" Dedi Aras.

-" İyiyim sen?"

-" Ben de iyiyim"

O sırada denizin sonsuz maviliğine vuran güneşin parıltısı gözlerimi aldı.
Açık pencerelerden gelen kokusu burnumu doldururken gözlerimi kapattığımı fark ettim ve Aras bu halime güldü. Gözlerimi hafifçe açıp ona bakarken camlardan içeri esen yel de huzurlu hissetdiriyordu. Ela rengi gözleri vardı. Ah ne güzel. Arkamda mavilik gözlerime bakan yeşilin en koyu tonları gizli bir çift göz o sırada öğretmen radyoyu açmış olacak ki tesadüf en sevdiğim şarkı başlamış.

Ben daha ne isterim . Ama nerde bu huzur uzun sürmedi birden bir öğrenci arabesk rep açtı telinden. Ya bi 45 saniyeliğine mutlu hissetmişyim ya. Sonra bu halim beni de güldürdü önümde oturan Aslı ile sohbet ede ede geldik saat henüz 09.30 du. Sema Hoca kahvaltı yapılacak yere bizi götürürken kamp alanının ormanlık olduğunu düşünmüştüm ama karşıma koskocaman bir otel çıktı üstelik denize sıfır. İleride kumsalda hafifçe yüksek beton dökülmüş ve çevresi iple gerilmiş bir yer vardı. Sema Hoca aklımızdaki soru işaretlerini amlamıştı ve açıklamaya başladı.

-" Çocuklar şu ilerideki otele yakın bir ormanlık alanda kamp kuracağız ki başımıza bir şey gelirse yardım etsinler diye denize girebilirsiniz ayrıca şurası da boks yapıldığını düşündüğüm aynı zamanda çevredeki gençlerin konserler verip kendi aralarında eğlendği bir alan. Ben burada doğup büyüdüm ve şu ilerideki ağaçlık alana akşamüstüne doğru çadırlarımızı kuracağız. Ama önce eğlenme ve yemek zamanı tabiki de Dediğim gibi ben buralıyım ve... "

Gerisini dinlemedim. Yemek sofrasına oturduğumuzda öğretmenim Bay Evan karşımda oturuyordu sanki bilerek oturmuş gibi hissetdim. Yanında da sarışın taş vardı ama evli olduğunu öğrenince biraz üzüldüm. Yemek boyu sanki bir gizemliymişim canlı bomba şüphelisiymişim gibi beni inceledi. Sanki bütün vücudumu yüzümü en ince çizgisine ayrıntısına kadar hafısasına kaydetmek istiyordu. Yerimde rahatsızca kıvrandım. Bunu farketti ve tabağa dönüp zeytinle oynamaya başladı. Saçları önünde idi herzamanki gibi. Ve kot gömleği vardı bugün daha çok tatlıydı evet öyleydi.Öğretmenimi kesmeyi bırakıp yemek yedim zor olsa da(!)

Matematik ÖğretmenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin