14/ "Mark?"

687 41 10
                                    

Beni özlediniz mi? Ben sizi özledim.😊😊

💫

Güneş'in Ağzından

"Ne demek evlenmeniz gerek ya?!! " Evan da ekledi.

"Evet Bay Sun başka bir yolu yok mu? "

"Hayır maalesef yok Evan. Eğer bunu Yapmazsanız çocuğu yetimhaneye vereceklerdir. " derin derin düşündüğüm birkaç dakikanın ardından sordum.

"Peki evlendikten bir süre sonra boşansak olmuyor mu ?"

"En az 1 yıl evli kalmanız bir düzen sahibi olmanız gerekiyor." çıkıştım.

"İyi de benim sevgilim var!! "

"O zaman onunla evlen ve Evan'ı karıştırma. " Evana döndüm. Bana gözlerini kısmış bir şekilde bakıyordu. Ne diyebilirdim ki? Evan ayaklandı.

"En iyisi biz birkaç gün düşünelim."

"Bu süre içinde bebek sizinle kalabilir." onaylarcasına kafa salladıktan sonra avukatı uğurladık. Artık otele dönsem iyi olacaktı. Odama doğru ilerlerken Evan konuştu.

"Benimle evlenmek ister misin? " arkam oma dönükken gözlerim faltaşı gibi açıldı. Derin bir nefes alıp sakin olmaya çalışarak ona döndüm.

"Ha? "

"Dedim ki, benimle evlenmek ister misin? "

"Kırılma ama hayır." göz devirdi.

" Ben de öyle düşünüyordum zaten." Odama girerken bağırdım.

"Otele dönüyorum. " cevap gecikmedi.

"Mark? " ahh. Doğru ya onu unutmuştum. En iyisi birkaç saatliğine eşya almaya gidip geri gelmek ve Mark ile ilgilenmekti çünkü Evan ona bakamaz babam da istemezdi. İnanamıyorum komşular arasında adımız çıkacaktı.

2 Saat Sonra

Otel odama girdiğimde hemen dolaba yöneldim. Kıyafet alıp yatağın üstüne attığımda yatakta bir mektup ile karşılaştım. Kuşkuyla alıp okudum.
Gönderenin ismi yazmıyordu. Sadece "Güneş'e yazıyordu." acaba babam mı yazmıştı. İyi de niye gelip söylemiyordu. Açıp okumaya başladım.

"Sevgili Güneş;

Kim olduğum mühim değil. Sana bazı şeyleri anlatmak için yazıyorum bunu.
Evan uzun zamandır yakından tanıdığım biri. Ve suçlu o. Katil! Aymar'ı o öldürdü ve şimdiki hedefi de sensin. Duygularına yenilme ve bir an önce onu hapse tıktır.
O tam bir psikopat. İnsanlara zarar vermekten zevk alıyor ve bu bazen ölüm gibi çok büyük boyutlara ulaşıyor. Lütfen Güneş ondan uzak dur ve bir an önce gereğini yap. Bunu senin ve küçük Mark'ın iyiliği için söylüyorum. Ve son olarak Mark'ı ona bırakarak da büyük bir hata yapıyorsun.

İmza : Gereğini Bilen Kişi"

Telaşa kapılmıştım. Bu mektup bana Evan ile ilgili ilk zamanlardaki düşüncelerimi hatırlatıyordu. Gerçekten olabilir mi ki Allahım!!

Aklıma Mark'ın gelmesi ile hızla kıyafetleri bavula tıkıştırdım ve yeniden yeniden okumak üzere mektubu da yanıma alarak eve döndüm. Belki de şu an kendi canımı da tehlikeye atıyordum. Bilemiyordum. Allaha dua ediyordum.

Eve vardım ve hızla içeri girdim. İçeri girdiğimde karşılaştığım manzara beni şoke etmişti. "Evan ne yapyorsun çocuğa ?!!! " bağırmıştım, mektup haklı olabilir miydi?

Bebeği yemek masına koymuş ve bebek yere düşmüş ağlıyordu. Üstelik Evan tınlamadan yemek yapmaya devam ediyordu.

Bağırmamla beraber elindeki kocaman kanlı bıçakla ve kanlı önlüğüyle bana döndü. "Ne var?" gözlerim koskocaman açılmıştı. Hızla Mark'ı yerden aldım.

Matematik ÖğretmenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin