5/ "İntihar"

3.6K 191 28
                                    

Hatırlatma

-" 2 yıl önce bir kaza sonucu çıkardığım yangında ölen sevgilim Aymara çok benziyorsun. Bu nasıl olabilir anlamıyorum çok benziyorsunuz "

Bu kelimeler karşısında nefes alamadığımı hissetdim. Aymar mı?

-" Ablam!"

Güneş'in Ağzından

-" Ne! Ablan mı?"

-." Demek ablamın katili sendin seni adi pislik. Uzak dur benden!!" Dedim onu yumruklayarak. Beni kollarımdan tuttu.

-" Sakin olur musun?"

-" Sakin falan olamam uzak dur benden dedim sana seni adalete teslim edeceğim!" Onu itekledim.

-" Demek sen Aymarın kardeşisin bu yüzden bu kadar çok benziyorsunuz."

-" Bana ne yapacaksın?" Biz iki yıldır o yangının nasıl çıktığını araştıryoruz. Bulamamıştık. Amcam organize suçlar müdürü olmasına rağmen bu adam bizden kaçmayı başarmıştı.

-" Sen" dedi. Ve ellerini siyah saçlarıma götürüp okşadı. Ağaca iyice yapıştım ve o da üstüme geldi.

-" Ablandan daha güzelsin." Bana o tapılası gülüşlerinden birini sundu.

-" Olabilir" Tam dudakları dudaklarıma değecekken arkadan gelen ayak sesleri ve nefes alış verişlerle adımın seslenildiğini işittim.

-" Güneş!" Tam o tarafa bakıyordum ki adam Evanı hızla üzerimden çekip gözüne bir yumruk indirdi ve onu hırpalamaya başladı. Bu adamın Aras olduğunun farkına vardığımda Evanın burnu kanıyordu.

-Aras dur ne yapıyorsun?" Evan öğrencisine hiç karşılık vermiyordu.

-" Seni asi pislik sapık. Öğrencine ne yapıyordun?" Evanı kaldırıp yakalarından tuttu.
-" Söylesene ne yapıyordun?!" Cevap yoktu ve bu Arası iyice sinirlendirmişti.

-" Aras!!!!!!" Endişe ile onlara doğru koştum ve aralarına girerek vurmasını engelledim. Ama o öğretmenimizi sola çekerek yere yatırdı ve yumruklarını indirdi. Arası kollarından tutup kaldırdım.

-" Öldüreceksin dur artık." Nefes alış verişleri ile kafasını salladı. Evan'a baktığımda ise kanlar içerisindeydi. Bayılmış olmalıydı.(Yazarın düşündüğü: Vah vaah gitti güzelim fotojenik çocuğun yüzü).

-" Hadi gidelim." Aras ellerimden tuttu ve ormanda koşmaya başladık. O ablamın katiliydi. Bana da zarar vermesinden korkuyordum. Ama yine de öldü mü diye merak ediyordum. Kamp yerine vardığımızda herkes öğretmenimizin nerede olduğunu sordu. Onlara gezmek istiyormuş dedim. Aras yanıma geldi ve bana sıkıca sarıldı. Bu erkeksi yabancı koku beni ürpertmişti.

-" Biraz yalnız kalmalıyım"

-" Tamam güzelim."

Çadırıma girdim ve neyseki Hale burada değildi. Minderlere oturdum ve hocamın söyledikleri Arasın yaptıklarının bir film şeridi gibi gözümün önünden geçmesine izin verdim. Gözlerim doldu ve korkum gittikçe arttı. Ellerimin buz kestiğini hissetdim. İçeri Hale girdiğinde ise ağlıyordum. Canım ablam. Dehşete düşmüştüm. Tesadüfe bak ya sen burs kazan okula gel en yakışıklı öğretmenin ablanın eski sevgilisi olsun. Olacak iş mi? Sapık iç sesimi susturup donuk yüz ifadem ve buz kesmiş sesimle Haleye döndüğümde arkada ayna vardı. Gözüm oraya kaydı. Ben aynaya hayalet görmüş gibi bakmaya başlayınca Hale benden uzaklaşıp aynı bakışla bana bakmaya başladı. Ya şurda bi dram yaşayalım dedik ne bu trejikomik şeyler şimdi.

Matematik ÖğretmenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin