{Μέρα 5 - Clintasha (Marvel/Avengers)}

437 23 321
                                    

5. Kissing

Pairing: Clint Barton (Κλιντ Μπάρτον) x Natasha Romanoff (Νατάσα Ρόμανοφ)

Fandom: Marvel / The Avengers

AU (alternative universe): pre-cannon (για τις ταινίες)

Λέξεις: 1221

~~~

               

Υπήρχε κάτι σαν σιωπηλή συμφωνία μεταξύ τους. Μια κοινή απόφαση να μην το αναφέρουν συχνά ή μάλλον να μην το αναφέρουν καθόλου. Βέβαια, το γεγονός παρέμενε γεγονός: Ο Κλιντ είχε φιλήσει πολλές φορές τη Νατάσα.

Είχε πάντα ένα κάτι με τα φιλιά, ειδικά όταν ήταν πιο μικρός και δεν μπορούσε να συγκρατήσει τον εαυτό του. Όταν βρίσκονταν σε αποστολές και το αίμα του έβραζε, η αδρεναλίνη συσσωρευόταν μέσα του έτοιμη να εκραγεί και έπρεπε με κάποιον τρόπο να την εκτονώσει. Να πετυχαίνει στόχους με τα βέλη του ήταν μια εναλλακτική, να φιλάει την σαγηνευτική κοκκινομάλλα που άκουγε στο όνομα Νατάσα Ρόμανωφ ήταν η άλλη. Και η μεγάλη αλήθεια ήταν πως δεν μπορούσε να συγκρατήσει τον εαυτό του.

Συχνά αναρωτιόταν πως κατάφερε να περάσει την εφηβεία...

Την πρώτη φορά που συνέβη βρίσκονταν σε μια αποστολή. Ήταν μια από τις πρώτες αποστολές, τότε που για κάποιο λόγο μαγευόταν ακόμα από την όλη υπόθεση. Εκρήξεις και θάνατος και μάχες σώμα με σώμα, περίπλοκα μηχανήματα, η πιθανότητα να αφήσεις την τελευταία σου πνοή με μια σφαίρα στο κεφάλι... Εντάξει, τώρα τα είχε συνηθίσει λίγο αλλά τότε ήταν πιο νέος, πιο ενθουσιώδης ίσως. Και εκείνη η αποστολή φαινόταν πολύ ιδιαίτερη. Ήταν η πρώτη αποστολή που θα μοιραζόταν πραγματικά με τη Νατάσα, η πρώτη αποστολή στην οποία η γυναίκα θα έβαζε τη ζωή της σε κίνδυνο. Μέχρι τότε εκείνη έμενε πίσω, περιμένοντας πότε θα αποφασίσουν να την εμπιστευτούν για κάτι μεγαλύτερο. Και ο Κλιντ είχε ειδικευτεί στην υπομονή. Υπομονή μέχρι να μπορέσουν να δουλέψουν σαν ζευγάρι.

Βρίσκονταν στο Βερολίνο, χειμώνας στη Γερμανία, χιόνι παντού να καλύπτει σαν παχιά λευκή κουβέρτα τα σπίτια, τους δρόμους, τα αυτοκίνητα... Και εκείνοι βρίσκονταν σε μια τρελή αποστολή να παρακολουθούν κάτι διακινητές παράνομων όπλων. Και όχι όπλα της πλάκας. Ήταν το κάτι άλλο... Κάτι κατασκευάσματα μεγάλα σαν την γροθιά του που περιείχαν κάτι βουντού κόλπα (σκόνες και ένα μαύρα υγρό που βρομούσε σαν βρόμικη κάλτσα) που εκρηγνύονταν και δημιουργούσαν πολλαπλές ενδιαφέρουσες μεταλλάξεις. Έλιωναν μάτια, έκαιγαν δέρμα... συνηθισμένα πράγματα.

30 Day OTP ChallengeWhere stories live. Discover now