{Μέρα 18 - Kurtty (Marvel/ X-men Evolution)}

178 16 11
                                    

18. Doing something together

Pairing: Kitty Pryde (Κίτι Πράιντ) x Kurt Wagner (Κερτ Βάγκνερ)

Fandom: Marvel/X-men Evolution

AU: Υπάρχουσα σχέση

Λέξεις: 697

~~~

   Οι δυο τους ενάντια στο Μπόμπυ και το Σκοτ; Αλήθεια, ποιος το σκέφτηκε;

   Ήταν αργά το απόγευμα, λίγο πριν βραδιάσει και για κάποιον ακατανόητο λόγο είχαν βρεθεί στο πίσω μέρος του σχολείου όπου υπήρχαν μερικές μπασκέτες και είχαν καταφέρει μάλιστα να βγάλουν και ομάδες, έτοιμοι για το επερχόμενο παιχνίδι. Ήταν αργά το απόγευμα και εκείνος θα έπαιζε μπάσκετ (χωρίς δυνάμεις σύμφωνα με τους κανόνες που είχαν ορίσει) ενάντια στο Μπόμπυ και το Σκοτ και το χειρότερο; Η συμπαίκτης του ήταν η Κίτι η οποία δεν είχε σταματήσει να παραπονιέται από τη στιγμή που έβγαλαν τα ζευγάρια. Και δεν ήταν πως ο Κερτ δεν είχε ταλέντο στα αθλήματα, το αντίθετο μάλιστα, το σώμα του ήταν ενισχυμένο με ευλυγισία, αντοχή και όλα τα άλλα χαρίσματα που θα χρειαζόταν κανείς για να παίξει οποιοδήποτε άθλημα αλλά παρόλα αυτά η κοπέλα, όπως πάντα, έδειχνε δυσαρεστημένη με την επιλογή της τύχης.

   Και θα περίμενε από την κοπέλα του, ξέρετε, να τον υποστηρίζει λίγο αλλά μάλλον ζητούσε πολλά γιατί η κοπέλα απλά τον προειδοποίησε πως αν έχαναν θα ήταν δικό του φταίξιμο. Και κατά κάποιο τρόπο, ο Κερτ το πήρε πάνω του γιατί δεν του ήταν απαραίτητο να την ακούει να παραπονιέται όλη την ώρα για το γεγονός πως κατάφερε να χάσει το παιχνίδι και πως άφησε το Μπόμπυ και το Σκοτ να τους νικήσουν γιατί αλήθεια, δεν υπήρχε τίποτα χειρότερο στον κόσμο από τη γκρίνια της Κίτι και αυτό το ήξερε πριν καν κάνει το λάθος να αρχίσει να βγαίνει μαζί της. Και ίσως, ναι, να ήταν λίγο ερωτευμένος ακόμα και με αυτό το σπαστικό κομμάτι του χαρακτήρα της αλλά από την άλλη θα μπορούσε να ζήσει και αν έλειπε από πάνω της αυτό το πολύ συγκεκριμένο χαρακτηριστικό της γκρίνιας.

   Και κατά κάποιο τρόπο, ήξερε πως την είχε πατήσει μόλις άρχισαν να χάνουν στα πρώτα δέκα λεπτά. Χωρίς δυνάμεις δεν μπορούσε να χρησιμοποιήσει την τηλεμεταφορά του και η Κίτι ήταν ουσιαστικά άχρηστη στο μπάσκετ (δηλαδή να μην καταφέρει να βάλει ούτε ένα καλάθι; Δεν ήταν χέρια αυτά, τρύπες ήταν) και ο Μπόμπυ και ο Σκοτ ήταν πολύ ψηλότεροι, πολύ πιο συνηθισμένοι σε ομαδικά παιχνίδια και με έμφυτο ταλέντο στην καλαθοσφαίριση και ο Κερτ μπορούσε να δει την Κίτι να εκνευρίζεται όσο περνούσε η ώρα και τα λεπτά κυλούσαν και η διαφορά στο σκορ μεγάλωνε.

«Δεν γίνεται άλλο αυτό.» του μουρμούρισε όταν σταμάτησαν για να πάρουν μια ανάσα. Τα αθλήματα ήταν συνηθισμένη διαδικασία στην σχολή αλλά συνήθως ήταν ειδικά τροποποιημένα ώστε να μπορούν να χρησιμοποιούν τις δυνάμεις τους. Χωρίς αυτές μειονεκτούσαν αλλά αν έκλεβαν λίγο; Και έτσι αποφάσισαν να ακολουθήσουν το σχέδιο Β με την ελπίδα πως ίσως ο Μπόμπυ και ο Σκοτ απλά το παραβλέψουν και συνεχίζουν να παίζουν με τη μικρή αλλαγή στο παιχνίδι.

   Και έτσι, όταν στήθηκαν πάλι στο κέντρο του γηπέδου (μη φανταστείτε, μονό παίζανε) ο Σκοτ ήταν αυτός με τη μπάλα. Την κρατούσε στα χέρια του και τη χτυπούσε νωχελικά στο πάτωμα περιμένοντας το Μπόμπυ να πάρει την κατάλληλη θέση για να αρχίσουν. Ο Κερτ παρακολούθησε την Κίτι να προχωράει τρέχοντας προς το μέρος του σε μια προσπάθεια να αρπάξει την μπάλα από τα χέρια του αλλά ο Σκοτ την απέφυγε και έκανε να γυρίσει για να την πετάξει στο Μπόμπυ. Εκείνη τη στιγμή, η κοπέλα πέρασε ουσιαστικά από μέσα του και άρπαξε την πορτοκαλί μπάλα στα χέρια της πετώντας την στον αέρα, στο σημείο όπου βρισκόταν ήδη ο Κερτ ώστε να την πιάσει και να τηλεμεταφερθεί ακριβώς δίπλα στο στεφάνι της μπασκέτας ρίχνοντας την μέσα στην τρύπα. Και... δυο πόντοι για την ομάδα τους. Ο Μπόμπυ και ο Σκοτ αλληλοκοιτάχτηκαν ξαφνιασμένοι.

«Είπαμε όχι δυνάμεις.» έκανε ο Μπόμπυ και η Κίτι ανασήκωσε τους ώμους. Ο Κερτ εξακολουθούσε να βρίσκεται στην μπασκέτα, ουρά τυλιγμένη γύρω από το στεφάνι ώστε να κρέμεται ανάποδα περιμένοντας υπομονετικά τις αντιδράσεις.

«Είπαμε να κάνουμε πιο ενδιαφέροντες τους κανόνες.» απάντησε η Κίτι και τα άλλα δύο αγόρια απλά συνέχισαν να παίζουν μόνο που τώρα οι δυο τους είχαν να αντιμετωπίσουν και τον πάγο του Μπόμπυ αλλά και τα λέιζερ του Σκοτ.

   Και όταν τελείωσε το όλο θέμα και νίκησαν (δόξα το θεό θα γλίτωνε τη γκρίνια) η Κίτι τον αγκάλιασε ενθουσιασμένη. Τουλάχιστον κατάφεραν για μια φορά στη ζωή τους να κάνουν κάτι μαζί, σαν ομάδα.

~~~

Σημείωμα: Οκ, βαριόμουνα και δεν είχα καθόλου όρεξη να γράψω και ζορίστηκα πάρα πολύ για να βγάλω μέχρι και αυτή τη μικρή βλακεία αλλά έπρεπε να ανεβάσω γιατί αλλιώς θα έχανα το στοίχημα με τον εαυτό μου. Σας παρακαλώ απλά αγνοήστε το σαν κεφάλαιο. Ίσως αύριο αν έχω όρεξη να κάτσω να το διαβάσω ξανά για να το διορθώσω (επειδή ναι δεν προλαβαίνω τώρα) και να το αλλάξω κάπως αλλά πρέπει να ανεβάζω κάθε μέρα και δεν θέλω να χαθεί η ακολουθία.

Επίσης σήμερα ήταν η γιορτή μου οπότε έχω δικαιολογία..

Αριάδνη! 

 


30 Day OTP ChallengeOù les histoires vivent. Découvrez maintenant