1. Holding Hands
Pairing: Frank Iero (Φρανκ Αϊέρο) x Gerard Way (Τζεράρντ Γουέι)
Fandom: MCR (My Chemical Romance)
AU (alternative universe): Υπάρχουσα σχέση
Λέξεις: 804
~~~
Ήταν μία από εκείνες τις μέρες που απλά ήθελες να μείνεις στο κρεβάτι και να μην σηκωθείς ποτέ ξανά. Ήταν μία από εκείνες τις μέρες, που ο Φρανκ ήθελε απλά να μείνει όλη μέρα κάτω από τα σκεπάσματα, τυλιγμένος με την κουβέρτα του και να ονειροπολεί υπό τους ήχους του τριξίματος από το τροχόσπιτο της περιοδείας. Εξακολουθούσε να είναι κουρασμένος παρόλο που είχε κλείσει 9ωρο ύπνου, το κεφάλι του πονούσε, το σώμα του είχε πιαστεί και τα πάντα ήταν ανυπόφορα και υπερβολικά ζεστά.
Τελικά, με υπεράνθρωπες προσπάθειες κατάφερε να σηκωθεί από το κρεβάτι, να σύρει τα πόδια του μέχρι την πόρτα και να βγει στη μικρή κουζίνα περιμένοντας να βρει το χώρο άδειο. Ο Τζεράρντ καθόταν με την πλάτη ακουμπισμένη στον τοίχο και ατένιζε το κενό με άδειο βλέμμα, προφανώς στην ίδια κατάσταση με το Φρανκ. Φαινόταν εξουθενωμένος, μαύροι κύκλοι στόλιζαν τα μάτια του, τους οποίους δεν είχε καταφέρει να κρύψει με τεράστιες δόσεις άι λάινερ, όπως συνήθως, και τα μάγουλα του ήταν πιο χλωμά σε ένα σχεδόν ασθενικό χρώμα. Έμοιαζε σχεδόν με φάντασμα. Βέβαια, πότε δεν έμοιαζε;
Ο Φρανκ χασμουρήθηκε ενώ αναρωτιόταν πως θα τα έβγαζαν πέρα με την συνέντευξη που είχαν αργότερα το βράδυ. Οι υπόλοιποι δεν είχαν ξυπνήσει ακόμα και εκείνος και ο Τζεράρντ ήταν σαν να είχαν σηκωθεί μόλις από τον τάφο. Έβαλε καφέ να γίνεται βλέποντας πως ο άλλος άντρας δεν υπήρχε περίπτωση να κουνηθεί από τη θέση του και έριξε ένα ανυπόμονο βλέμμα έξω από το παράθυρο. Ήλπιζε μόνο λίγη καφεΐνη να έλυνε το πρόβλημα. Όταν η καφετιέρα έβγαλε τον χαρακτηριστικό ήχο, σημαίνοντας πως ο καφές ήταν έτοιμος, γέμισε δύο κούπες με το σκούρο καφέ υγρό και έδωσε τη μία στο Τζεράρντ που του χαμογέλασε κουρασμένα.
Με την καυτή κούπα να του καίει τα δάχτυλα, ο Φρανκ στάθηκε δίπλα στον άλλο άντρα, τόσο κοντά που μπορούσε να νιώσει τη ζέστη του σώματος του αλλά και την αύρα κούρασης που τον περιέβαλε. Μερικές φορές αναρωτιόταν πως κατάφερναν να επιβιώσουν με αυτή τη ζωή.
«Ξέρεις...» είπε ο Τζεράρντ «Δεν μπορώ να κρατήσω τα μάτια μου ανοιχτά.»
«Ο καφές θα το φτιάξει.» μουρμούρισε ο Φρανκ καθώς ρουφούσε μια ζεστή γουλιά. Ήταν πιο πικρός από όσο τον έπινε συνήθως αλλά δέχτηκε τη γεύση με ένα μικρό χαμόγελο.
VOUS LISEZ
30 Day OTP Challenge
AléatoireΑυτή είναι η προσπάθεια μου για 30 Day OTP Challenge... στο περίπου... ας προσποιηθούμε πως θα ακολουθήσω όλους τους κανόνες. Τι είναι αυτό; -Η απάντηση στο πρώτο κεφάλαιο: {Οδηγίες Χρήσης} Γιατί να το διαβάσω αυτό; -Εεεεεεεεε.... Έχει fandoms και f...