{Μέρα 24 - Johnlock II (Sherlock)}

196 23 13
                                    

24. Making up after a fight 

Pairing: Sherlock Holmes (Σέρλοκ Χολμς) x John Watson (Τζον Γουάτσον) ναι, πάλι, είναι otp, τι να κάνουμε...

Fandom: Sherlock BBC

nope, όχι cannon, επίσης au: Υπάρχουσα σχέση, βαριέμαι να τα γράφω ξανά τα ίδια και τα ίδια

Λέξεις: 693

~~~

   Αν ο Σέρλοκ δεν ήταν καλός σε ένα πράγμα, αυτό ήταν στο να ζητάει συγνώμη. Υπήρχε κάτι στον αλαζονικό τρόπο με τον οποίο έβλεπε τον εαυτό του, λες και ήταν πολύ ανώτερος από τον πληθυσμό που τον περιέβαλλε (ακόμα και αν ήξερε πολύ καλά στο βάθος της ψυχής του πως αυτό δεν ήταν απόλυτα αλήθεια) που έβαζε ένα απαγορευτικό σε κρίσεις τύψεων. Ή τουλάχιστον έτσι είχε συνηθίσει μέχρι τότε, να μην χρειάζεται καν να ενδιαφέρεται για τη γνώμη των υπολοίπων ή τα συναισθήματα τους. Και αν θέλετε να ξέρετε τη μεγάλη αλήθεια ήταν πως οι φορές που είχε χρησιμοποιήσει τη λέξη συγνώμη ήταν μετρημένες στα δάχτυλα. Θυμόταν τον εαυτό του, παιδί ακόμα, να κάθετε μπροστά στη μητέρα του, να τη βλέπει σχεδόν να κλαίει απηυδισμένη από τη συμπεριφορά του και να μην μπορεί να βρει τον τρόπο να αρθρώσει αυτή τη μοναδική λέξη που θα μπορούσε να την κάνει να σταματήσει, να σταματήσει να αγχώνεται και να εκνευρίζεται και να λυπάται και να τον συγχωρέσει.

   Και έτσι, ακόμα και τώρα που ήταν ενήλικος και υποτίθεται πως θα έπρεπε να γνωρίζει πως να κάνει ορισμένα πράγματα (ο Τζον ανέφερε πως το να ζητάς συγνώμη είναι κάτι σαν βασικός κανόνας την ανθρώπινης επικοινωνίας αλλά ο Σέρλοκ δυσκολευόταν ακόμα να κατανοήσει γιατί θα έπρεπε να νοιάζεται για την ανθρώπινη επικοινωνία) και ακόμα και αν υποτίθεται πως θα έπρεπε να είχε βάλει μυαλό, στην πραγματικότητα δεν είχε την πραγματική ιδέα. Ο Τζον βρισκόταν εκεί, πολύ εκνευρισμένος, αρκετά θυμωμένος και υπερβολικά πολύ ενοχλημένος από τη συμπεριφορά του και ο Σέρλοκ δεν μπορούσε να βρει τον τρόπο απλά να του εξηγήσει πως δεν το ήθελε. Έπρεπε να ζητήσει συγνώμη; Μάλλον...

«Δεν καταλαβαίνω πως...»

«Προφανώς και δεν καταλαβαίνεις.» τον διέκοψε ο Τζον, δάχτυλο σηκωμένο στον αέρα, μια φλόγα να καίει μέσα στα μάτια του «Αν καταλάβαινες δεν θα πήγαινες να... Δεν ξέρω τι να κάνω μαζί σου, Σέρλοκ. Μερικές φορές δεν έχω την παραμικρή ιδέα από ποιο πλανήτη έρχεσαι.»

«Ήθελε να μάθει για τα "κόλπα" μου.» του έκανε, βαριεστημένος τόνος, πιγούνι ακουμπισμένο στην ανοιχτή παλάμη αλλά και πάλι... Μέσα του ανησυχούσε. Ανησυχούσε επειδή πρώτη φορά έβλεπε το Τζον τόσο θυμωμένο μαζί του, ακόμα και αν είχε πέσει σε πολύ χειρότερα ατοπήματα «Απλά της έκανα μια επίδειξη.»

30 Day OTP ChallengeWo Geschichten leben. Entdecke jetzt