{Μέρα 19 - SanSan (Game of Thrones)}

303 20 22
                                    

19. In formal wear

Pairing: Sansa Stark (Σάνσα Σταρκ) x Sandor Clegane (Σάντορ Κλεγκέιν)

Fandom: Game of Thrones (A Song Of Ice And Fire) 

AU: Σύγχρονη εποχή / Υπάρχουσα σχέση

Λέξεις: 1897

~~~

  Η Σάνσα Σταρκ περίμενε το σχολικό χορό από τότε που θυμόταν τον εαυτό της, από τότε που ήταν μικρό κοριτσάκι και είχε αρχίσει να πηγαίνει στο σχολείο ακούγοντας τα μεγαλύτερα κορίτσια να μιλάνε για το μεγάλο γεγονός στο τέλος της χρονιάς. Άκουγε και μετά ονειρευόταν πως θα ήταν και ο δικός της σχολικός χορός, τι φόρεμα να φορούσε, τι παπούτσια, τι αξεσουάρ, ποιο αγόρι θα τη συνόδευε... Και καθώς το σχολείο τελείωνε και οι μέρες πλησίαζαν για το μεγάλο γεγονός ερχόταν, τόσο ένιωθε αυτό το άγχος του ενθουσιασμού να την καταλαμβάνει. Ήταν το πιο όμορφο συναίσθημα να ξέρει τι πλησίαζε, να ξέρει πως σύντομα θα μπορούσε να δει το όνειρο της να γίνεται πραγματικότητα και ειδικά όταν άρχισαν τα ψώνια για τα ρούχα και οι προετοιμασίες τότε η χαρά της είχε φτάσει στο ζενίθ.

   Είχε περάσει πολλά τα τελευταία χρόνια. Η ζωή της που κάποτε ήταν μια απλή, ευθεία πορεία στα χέρια άλλων είχε πάρει την κάτω φόρα μέσα σε ελάχιστες μέρες. Ύστερα από την μετακόμιση τους πριν από τρία χρόνια στην καινούρια πόλη, το Κινγκς Λάντινγκ, αυτή την υπέροχη κεντρική πόλη με τα μεγάλα κτήρια και τις τόσες πιθανότητες. Ήταν τόσο ενθουσιασμένη όσο έβλεπε το αυτοκίνητο των μεταφορών να παίρνει τα κουτιά και να τα φορτώνει στην καρότσα, όταν άρχισε να διακοσμεί το δωμάτιο της. Το ολόδικο της δωμάτιο μέσα στο οποίο βρισκόταν εκείνη τη στιγμή. Με το κρεβάτι με τον ουρανό και τις τεράστιες ντουλάπες στις οποίες στοιβάζονταν τα ρούχα της. Μέχρι τότε έμενε με τη μικρή αδερφή της, την Άρια, που ήταν ίσως το πιο προβληματικό άτομο που ήξερε. Όλη την ώρα μες τη βρώμα και τους καβγάδες. Είχαν μετακομίσει από το παλιό τους σπίτι στο Γούιντερφελ λόγω της δουλειάς του πατέρα τους και τότε η Σάνσα ήταν ευτυχισμένη. Βέβαια, ο πατέρας της είχε πεθάνει σε αυτοκινητιστικό πριν από λίγους μήνες, μια στιγμή που σαν μαύρη τρύπα κατάπιε όλη την ευτυχία της.

«Δείχνεις γελοία.» έκανε η Άρια που μόλις είχε μπει στο δωμάτιο της. Φορούσε τα ίδια ρούχα με την προηγούμενη μέρα και στα αλήθεια θα χρειαζόταν ένα καλό χτένισμα σε αυτόν το θύσανο από μαλλιά. Η Σάνσα συχνά αναρωτιόταν πως η αδερφή της με αυτή την εμφάνιση είχε καταφέρει να ρίξει ένα τόσο ωραίο αγόρι σαν τον Τζέντρυ Γουότερς. Η Σάνσα τον είχε δει ελάχιστες φορές αλλά μπορούσε να καταλάβει πως ίσως να ήταν από τα πιο όμορφα αγόρια σε ολόκληρο το σχολείο και ένα χρόνο μικρότερος από την ίδια, ένα χρόνο μεγαλύτερος από την Άρια.

30 Day OTP ChallengeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora