28.Doing something ridiculous
Pairing: Arya Stark (Άρια Σταρκ) x Gendry Waters (Τζέντρυ Γουότερς)
Fandom: Game of Thrones / A Song Of Ice And Fire
Au: Υπάρχουσα σχέση
Λέξεις: 793
~~~
Το νερό ήταν δροσερό στα δάχτυλα της καθώς βουτούσε τις παλάμες της μέσα στο ρυάκι. Έμοιαζε καθαρό και κρυστάλλινο καθώς έτρεχε ανάμεσα στα βράχια αντικατοπτρίζοντας το φως του ήλιου. Εκείνη τη στιγμή βρισκόταν σε μεγάλο δίλημμα κατά πόσο θα ήταν καλή ιδέα να βγάλει τα παπούτσια της και να βουτήξει τις πατούσες της στο ρευστό υγρό που κυλούσε σαν στριφογυριστός δρόμος στο δάσος, σκίζοντας το στα δύο. Πίσω στο Γουίντερφελ, τα νερά των ποταμών ήταν πάντα παγωμένα, ξεχασμένα από το χειμώνα και όταν βουτούσες μέσα μπορούσες να νιώσεις το δέρμα σου να καίει από το κρύο. Αλλά εκεί δεν ήταν το σπίτι της και το νερό, αν και δροσερό, εξακολουθούσε να βρίσκεται σε αρκετά χλιαρή θερμοκρασία ώστε να μπορεί να βουτήξει τα πόδια της χωρίς φόβο κρυοπαγημάτων.
Όταν ένιωσε δροσερές σταγόνες να χτυπάνε στο δέρμα του μπράτσου της και στα ρούχα της από την δεξιά πλευρά του σώματος της, το κεφάλι της Άρια γύρισε ξαφνιασμένο ψάχνοντας την πηγή του κρύου που χτυπούσε το δέρμα της. Ο Τζέντρυ βρισκόταν μέσα στο ποτάμι, παπούτσια πεταμένα στην όχθη και το παντελόνι γυρισμένο ως το γόνατο και τις πετούσε νερό το οποίο είχε μαζέψει στις παλάμες του χαμογελώντας. Η Άρια έβγαλε έναν ξαφνιασμένο ήχο όταν πιτσιλιές την βρήκαν στο πρόσωπο και λίγο νερό κατάφερε να μπει στα μάτια της τη στιγμή που έφαιρνε το χέρι της μπροστά για προστασία.
«Τι;» της φώναξε ο Τζέντρυ πετώντας και άλλο νερό, αρκετό αυτή τη φορά ώστε να μουσκέψει τα ρούχα της «Μπορείς να τα βάλεις με αγόρια τρεις φορές το μέγεθος σου και όχι με λίγο νεράκι;»
Εκείνη τον κοίταξε σοκαρισμένη πριν κάνει ένα βήμα πίσω σκύβοντας ώστε να λύσει τα παπούτσια της. Αυτό το παιχνίδι μπορούσαν να το παίξουν δύο και με το να την προκαλεί είχε βουτήξει σε πολύ βαθιά νερά. Πέταξε τα παπούτσια της εκεί όπου είχε αφήσει το αγόρι τα δικά του και πήδηξε μέσα στο νερό, νιώθοντας το κρύο ρεύμα να γλύφει τα δάχτυλα της, οι πέτρες γλιστερές κάτω από το πάτημα της και άρχισε να ρίχνει επίσης νερό στο Τζέντρυ με παιδικό ενθουσιασμό. Πριν το καταλάβει είχε βουτήξει σχεδόν μέχρι τη μέση και το πρόσωπο της έσταζε, τα μαλλιά της βρεγμένα και τα ρούχα της αχρηστευμένα. Το μόνο που την παρηγορούσε ήταν πως το αγόρι βρισκόταν στην ίδια κατάσταση.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
30 Day OTP Challenge
RastgeleΑυτή είναι η προσπάθεια μου για 30 Day OTP Challenge... στο περίπου... ας προσποιηθούμε πως θα ακολουθήσω όλους τους κανόνες. Τι είναι αυτό; -Η απάντηση στο πρώτο κεφάλαιο: {Οδηγίες Χρήσης} Γιατί να το διαβάσω αυτό; -Εεεεεεεεε.... Έχει fandoms και f...