{Μέρα 22 - Wonderbat (DC / Justice League)}

197 15 24
                                    

22. In battle

Pairing: Bruce Wayne (Μπρους Γουέιν) x Princess Diana (Πριγκίπισσα Νταϊάνα)

Fandom: DC / Justice League

Λέξεις: 1350

~~~

Το κτήριο βρισκόταν χαμένο στη μέση του πουθενά. Το μόνο που μπορούσε να δει ήταν άμμος και ζέστη και την λαύρα στον αέρα καθώς σκούπιζε το πρόσωπο του κάτω από τη μαύρη μάσκα. Τα μαύρα ρούχα δεν ήταν και η καλύτερη επιλογή ειδικά με τέτοια ζέστη αλλά δεν θα μπορούσε να περιμένει πως η επόμενη αποστολή τους θα βρισκόταν στη μέση της Σαχάρα, στην άλλη άκρη του κόσμου, στο κέντρο της Αφρικής. Δεν θα μπορούσε να περιμένει πολλά πράγματα όταν ξύπνησε το πρωί, πριν από λίγες μόλις ώρες αλλά να που βρισκόταν εκεί, κρυμμένος πίσω από έναν τοίχο, να προσπαθεί να καλυφθεί από τα εχθρικά πυρά. Βρισκόταν έξω από το κτήριο, πολύ μακριά από το στόχο τους αλλά σε κατάλληλο σημείο ώστε να τραβήξει τα ρομπότ της ασφάλειας προς το μέρος του μακριά από το σημείο όπου ο Flash και ο Green Lantern θα προσπαθούσαν να ανακτήσουν ένα κλεμμένο κομμάτι εξωγήινης τεχνολογίας, κάποιου είδους αστείρευτης πηγής ενέργειας την οποία θα έπρεπε να πάρουν στα χέρια τους πάση θυσία.

Δεν είχε καταφέρει να επεξεργαστεί με την απαραίτητη προσοχή τα ρομπότ που του έκλειναν το δρόμο μέχρι το κτήριο αλλά ήξερε πως ήταν αρκετά επικίνδυνα και αρκετά οπλισμένα ώστε να αποτελούν μεγάλο πρόβλημα. Έπρεπε να περάσει τουλάχιστον μια ομάδα των δέκα και να κρατήσει άλλη μια ντουζίνα μακριά από το κτήριο όσο τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας φρόντιζαν και τις άλλες πλευρές. Αλλά δεν ήξερε ακριβώς με τι είδους τεχνολογία είχε να κάνει και ήταν σχεδόν σίγουρος πως θα χρειαζόταν λίγη βοήθεια για να τα αντιμετωπίσει ακόμα και αν ο εγωισμός του δεν του επέτρεπε να ζητήσει. Προς το παρόν έπρεπε να αντιμετωπίσει μόνος του το πρόβλημα όπως είχε κάνει τόσες φορές.

Ο Μπρους πέρασε τα δάχτυλα του στη ζώνη του ψάχνοντας για τις μικρές βόμβες. Είχαν σφαιρικό σχήμα και ήταν κρύες στα δάχτυλα του καθώς στόχευε προς τα ρομπότ. Οι βόμβες έσκασαν μερικά μέτρα μακριά ακριβώς στα πόδια των μηχανημάτων που τον πλησίαζαν και ο Batman ίσα που πρόλαβε να σκύψει για να αποφύγει τα κομμάτια από μέταλλο και πλαστικό που πετάγονταν παντού, μικροσκοπικά θραύσματα που θα μπορούσαν να φανούν ιδιαίτερα επικίνδυνα αν έβρισκαν τρόπο να περάσουν τη στολή και να φτάσουν στο δέρμα του. Και ήταν έτοιμος να σηκωθεί όρθιος και να τρέξει προς την απέναντι πλευρά περιμένοντας όσα ρομπότ έμειναν να τον ακολουθήσουν όταν το άκουσε. Το θόρυβο από έλικες ελικοπτέρου και ήταν σίγουρος πως είχε φτάσει και ανθρώπινη βοήθεια.

30 Day OTP ChallengeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora