11. Wearing kigurumis
Pairing: Harry Potter (Χάρι Πότερ) x Ginny Weasley (Τζίνι Γουίσλι)
Fandom: Harry Potter
Cannon ζευγάρι
Λέξεις: 775
~~~
Μερικές φορές, η Τζίνι είχε τις πιο παράξενες ιδέες. Η μαγεία ήταν κάτι που της έδεινε πολλές δυνατότητες να δοκιμάζει καινούρια πράγματα (παράξενα πράγματα έως και τρομαχτικά καμιά φορά) και ύστερα ήρθε και η γνωριμία με την κουλτούρα των Μαγκλ. Όσο το σκεφτόταν ο Χάρι καταριόταν την ώρα και τη στιγμή που αποφάσισε να της δείξει τι κρυβόταν και σε αυτόν τον άλλο κόσμο της τεχνολογίας και της τόσο διαφορετικής νοοτροπίας. Ίσως να ήταν κάποιο έμφυτο χαρακτηριστικό των Γουίσλι πάντως σύντομα η κοπέλα εξαρτήθηκε από τις ανέσεις που πρόσφερε η ζωή των Μαγκλ. Μερικές φορές για παράδειγμα χρειαζόταν να την σύρει από τον καναπέ για να σταματήσει να βλέπει τηλεόραση. Αλλά παρόλα αυτά με κάθε νέα, παράξενη ιδέα, ο Χάρι ήθελε απλά να γυρίσει πίσω στο χρόνο. Έσκαβα το λάκκο μου και τώρα πληρώνω τις αμαρτίες μου.
«Δεν ξέρω καν τι υποτίθεται πως είναι αυτό.» μουρμούρισε περισσότερο στον εαυτό του και λιγότερο στην κοκκινομάλλα κοπέλα καθώς παρατηρούσε το κατασκεύασμα που είχε αφήσει δίπλα του στον καναπέ. Ήταν ένα ύφασμα σε σκούρο πορτοκαλί χρώμα με μερικές μαύρες γραμμές και αλήθεια ο Χάρι δεν ήθελε να το ξεδιπλώσει για να ανακαλύψει τι σκαρφίστηκε η Τζίνι. Του το είχε αφήσει ενώ πήγαινε να φορέσει αυτό που είχε αγοράσει για τον εαυτό της και εκείνος είχε μείνει να κοιτάει το νέο του απόκτημα ενώ αναρωτιόταν τι λάθη είχε κάνει στη ζωή του.
«Άντε ντύσου.» άκουσε τη φωνή της Τζίνι και από τα βήματα στο διάδρομο μπορούσε να καταλάβει πως σύντομα θα έμπαινε επίσης στο δωμάτιο «Θα βγάλουμε φωτογραφίες να στείλουμε στο Ρον. Τις πήρα μαζί με την Ερμιόνη αλλά δεν τον ενθουσίασαν. Δεν έχει καθόλου γούστο, δεν καταλαβαίνω πως είναι αδερφός μου.»
Ο Χάρι τράβηξε το ύφασμα σαν να ήταν ωρολογιακή βόμβα έτοιμη να εκραγεί στα χέρια του και έριξε μια ματιά σε αυτό που έμοιαζε με κάποιου είδους ολόσωμη φόρμα. Ήταν μαλακή και είχε κουκούλα με αυτιά και μάτια για να μοιάζει υποτίθεται σαν τίγρης και όταν σήκωσε το βλέμμα του για να αντικρίσει τη Τζίνι που κρατούσε τη φωτογραφική συνειδητοποίησε πως φορούσε μια παρόμοια σε πράσινο χρώμα που υποτίθεται ήταν κροκόδειλος ή κάτι. Και δεν μπορούσε να αρνηθεί πως ήταν αξιολάτρευτη. Και είχε την εντύπωση πως αν της το έλεγε ίσως να μην του έσπαγε τα μούτρα.
YOU ARE READING
30 Day OTP Challenge
RandomΑυτή είναι η προσπάθεια μου για 30 Day OTP Challenge... στο περίπου... ας προσποιηθούμε πως θα ακολουθήσω όλους τους κανόνες. Τι είναι αυτό; -Η απάντηση στο πρώτο κεφάλαιο: {Οδηγίες Χρήσης} Γιατί να το διαβάσω αυτό; -Εεεεεεεεε.... Έχει fandoms και f...