Okul belası :(

690 30 15
                                    

Multi medya = YAPRAK

Okul belası hayatımı mahvettin senden nefret ediyorum
Evet annem benim yüzümden taşındığımızı söylüyor ama ben napim derslerim kötüyse derken içeriden gelen sesle irkildim .
" çalış salak çalış " off anne her dediğı mi duyuyo bu kadın medyum felanmı cevap vermicektim size şu konuyu anlatiiim kolej de okuyorum dahada doğrusu okuyordum derslerim düşük olduğu için okuldan babam aldı beni ankara'da yaşıyoruz ama taşınıyoruz İstanbula beylikdüzü diye bir yere ve devlet okuluna gidicem şaka gibi ya arkadaşlarımın bundan haberi yok ama aslı ya söylicem o benim en iyi arkadaşım hemen telefonumu elime aldım ve rehbere bakmaya başladım
" AMELE GARDAŞIM " evet bu şekilde kayıt etmiştim onu çünkü amele .

"LAN aslı bizim eve gel biliyon ben çıkamıyom dışırıya lanet anne sayesinde " dedim ee cezamız var napak
"Tamam salak geliyom iki dk sonra ordayım " dedi aslı ohh biraz daha rahatlayabiliecektim .

Hemen kendimi yatağıma attım ve müzik son ses - policeman eva simon - dinlemeye başladım off süper tam kopmaklık bir şarkı haa bu arada erkek denilen şeylerle uğraşmam taş mış meteor muş umrumda değil helee o kızların depresyon dedikleri şey ıyyyy ne saçma tanımadığınız biri için neden ağlarsın anlamıyorum ki .

Odanın kapısı açıldı ve bir öküz üstüme atladı bu öküz aslı oluyo .

"OLUM özledim lan mal " dedi ve sarıldı bende çok özlemiştim onu .
" eminim duyacağın şeyden sonra daha çok özleyeceksin beni "

" kız nediyon lan sen söyle çabuk " dedi gözleri fal taşı gibi açılmış ne diyeceğimi bekliyor .
"İstanbula taşınıyoz malesef " ohh be dedim sonunda ama aslı bir tepki vermedi öylece duruyordu bu kızdan cidden şüpheleniyorum 5 sny sonra kolumu tutup sallamaya başladı şimdide delirdi .

"Aaaaaaa taşlar şehriuiuiuui kızım taşlar şehrine gidiyorsun off müthiş bana bir tane ayarlarsın dimi he yaprak söylesene yaa " delirmiş bu kız ya

" yaaa kızım gidiyorum ben kızın derdi erkek "

" ayy canım ona üzülüyorum zaten ama ben senin için seviyorum sonunda bir erkek arkadaşın olacak kızım " dedi aslı

"Asla asla asla öyle bir şey olmayacak aslı asla yaz şunu artık kafana ben köpeklerim le mutluyum onlar zaten benim sevgilim " dedim sinirle ben has la zaten mutluyum has köpeğimin adı bu arada 5 yaşından beri onlayım bir de zalim var o da kız canlarım ya onlar .

" yaprak sen kafayı yedin herhalde iyimisin kızım sen dur bi bakayım " diyip kafama iki kere vurdu off acımıştı .
"Yok iyi değilsin ömrünün sonuna kadar tüylü bamyalarlamı yaşayacaksın salak" dedi hiii köpeklerime tüylü bamya dedi

"Onların adı var mal ve evet onlarla yaşayacağım nolmuş "

"Allahım bu kızı niye sorunlu yarattın ki isyan yapıcam ya " dedi aslı kaşınıyor bana resmen .

" ufff neyse yarın gidiyorum ben seni çok özlicem aslı " dedim ve tekrar sarıldım aslıya ve aslı ağlar burnunu çekmeye başladı bile .

" ben sana alışmıştım ırıspı ihhhhh gitmee lan " dedi allahım yerim ben bu kızı .

"Keşke aslı benseni her gün ararım tammı ? "

"Aramassan sıçarım ağzına senin " dedi yine saçmalıyor .

" Tamam "

" ben gidiyim artık anam kızacak yine gelirim ben seni yani yolkomaya öptüm bay " dedi ve yanağıma bir öpücük kondurdu ve gitti yorganımın altına girdim ve ağlamaya başladım gitmek istemiyorum ben ya .

ACABA BENİ NELER BEKLİYOR ???

İnşallah beğenirsiniz arkadaşlar

TÜRÜNÜN SON ÖRNEĞİ :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin