Multimedya=barışGözlerimi annemin bağırma sesiyle açtım elinde terliği görünce yataktan fırladım .
"Hatunum ölmek için çok gencim " dedim 32 diş sırıtarak.
"Bız gidiyoruz sen hala uyuyon lan çabuk giyin uçak bir saat sonra kalkacak " dedi bu kadın lan lı lun lu konuşuyor hayır dır bacım !!!!
Annem odadan çıktıktan sonra yatağımın üzerindeki siyah keten şortum üzerine beyaz askılı thshorttümü giydim saçlarımı topuz yaptım altına siyah vans larımı giydim minik bir aylaynır çektikten sonra sırt çantamı ve bavulumu alıp çıktım .
Hee bu arada benim gerizekalı bir kardeşim var tam anlamıyla odundur erkek ve adı da kaan hiç sevgilisi yok haa pardon var odasındaki bilgisayarı .
Aşağıda taksi çağırmış yoldan geçen kızların götüne bakıyordu hızlı adımlarla arkasına gelip kafasına şaplağı geçirdim arkasını dönüp...
" BEN SENİN ANANIN ..... (beni gördü ve ) ellerinden öpeyim "
Kahkaha atıp taksiye bindim adam bavulları bagaja koydu ve havaalanına doğru yol aldık ............UÇAK......
Hala şaka gibiydi annem ve özürlü kardeşim olan kaan en ön koltuktayken ben ise bir teyzeyle yanyanaydım ikide bir bana bakıp gülüyordu .....
"Kızım senin adın ne " diye sordu .
" YAPRAK teyzecim " dedim sevimli sevimli .
"Ne diyonn kızım adın hamam mı ? " dalgamı geçiyon teyzee
"Yok teyze yaprak "
" haa anladım benim torunuma alacam seni çok yakışıklıdır " dedi yok ben almiim oda sana benziyorsa ...
" teyze yok olmaz " dedim
"Niye olmicakmış " tövbe tövbe kısırım lan bennnn !!! Musallat teyze .
"Teyze benim çok uykum var " diyip arkamı döndüm ve uykunun kollarına bıraktım kendimi ...........
"Hadi kızım geldik "diyen anneme mal mal bakıyordum teyze nerede yaww ahanda geldi hay şom ağzıma .
"Kızım ne bu mikinimi giydin sen bakem " dedi teyze bu şort mikini değil bikini türkçe öğretmenin kimsenin ya .
" teyze annem bekler beni bak bay bay " diyip annemin koluna girdim ve uçaktan indim bavulları mızı alıp kapıda olan babamın yanına uçarak gittik .
" ovvv kaan bey yaprak hanım " diyip bize sarıldı bavulları mızı alıp bagaja koydu kaan ve ben arka tarafa geçip müzik dinliyoduk ......
Oha bu bizim evimizmiydi üvey babamız baya şeyler biliyor hee biz kaan la gerçek mi lan bu diye bakış atarken annem ve Mehmet abi içeri giriyorlardı bizde bavulları mı alıp içeri girdik ."Senin odan üste yaprak seninkide kaan " dedi Mehmet abi bizde üste çıktık ben hemen balkonlu odayı kaptım ve yerleşmeye başladım .
Merdivenler den aşağıya inerken ilk sakarlığım ı yaptım ve ayağımı büktüm alkış bana ama fazla hasar yoktu .
"Anneğğğ ben dolaşmaya gidiyorum la "diyip dışarı çıktım off tamda asfaltın oradaydık ama olsun hemen yürümeye başladım kulaklıklarım taktım ve müzik dinlemeye başladım .
Birden bire kafamda bir acı hissettim bu öküzün kim olduğuna baktığım da ise gözlerini kapatan şapkalı ve simsiyah giyinen birini gördüm .
" hooop hacı önüne baksana " dedim kafamı okşayarak .
"Acelem var çekil önümden cüce " dedi ve beni iterek koştu .
Herne kadar arkasından " hayvaaaaan " diye bağırsam beni duymadı öküz . Dıyip yoluma devam ettim ilerideki kumsala görünce koşmaya başladım .....BARIŞ ALOĞLU ....
Herzaman ki gibi bir kızda yatak ta bırakarak koşuyordum ki bir cüceye çarptım bir şeyler dedi ama onu duymamazlıktan gelerek araba ya koştum . Telefonumun çalmasıyle açmam bir oldu çünkü babam arıyordu.
" Barış holdinge 15 dk içerisinde gelmezsen seni şirketteki hademelerden birisiyle evlendirirm " dedi ve yüzüme kapattı sikerim böyle işi bune amk . Holding teki bütün kızlar zaten bana aşık bitek o sümük lü hademe hariç onuda kız dan saymıyorum sakalları var lan !!!
Kapıyı açmamla gazeteyi suratıma yemem bir oldu .
" barış yeter bu kaçın cı kavgan he ? " diye sordu bilmem hiç saymadım .
"Ne biliyim ben saymıyorum " dedim iğneleyici bir sesle .
" sayamayacak kadar çok ta ondan hapise düşme anına kadar getirdin olayı lan "
" off baba bana öğüt vermeyi kes " dedim ve kapıyı sert bir şekilde vurarak çıktım kapıdaki kızlar bana salyalarını akıtırken ben sadece bakmak la onları tahrik ettim ..
Bende buyum işte siyah vazgeçilmezim sadist , sapık, kafasına buyruk, inat, ve yabancı kızlara göre ise , yakışıklı, karizmatik, etkileyici, ....... vs.
Hayatım bundan ibaret annem yok olmasında zaten . annem sürtüğün ta kendisidir babamıda o aldatmıştı o gün bu gündür kadınlardan nefret ediyorum bence hepsi sürtük , sümüklü şeyler ....... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
YORUM LÜTFEN ❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRÜNÜN SON ÖRNEĞİ :)
HumorAşk için neyin var neyin yoksa ortaya koymalısın ve kaybetmekten korkmalısın . aşk sadece bu gündür yarını umursama . Bu hayatta payına düşen ne ise onu alacaksın daha fazlasında gözün olmasın , bazı geceler gözüne uyku girmeyecek ama sen bunud...