Mutimedia=yaprak
Eve geldiğimde herkes koltuğa geçmiş televiyşın izliyordu.
Geldiğimi belirtmek için öksürdüm sonunda bütün gözler bana döndü ."Ahanda filizofır ablam gemiş boş gelmiş " dedi kaan malı.
" Saol ablasının özürlü kardeşi " dedim gülerek hı çok komiksin bakışı attı kaan direk odama çıktım ve pjomalarımı giydim
Kulaklıklarımı taktım ve dans etmeye başladım............Sabah....
Uyandığımda kulaklıklar hala kulağım daydı bir kenara atıp hemen okul için hazırlandım eteğim baya kısaydı şu etekten nefret ediyom üsten salaş beyaz gömleğimi giydim dizime kadar uzun çoraplarımı giydim ve saçlarımı dağınık topuz yaptım çantamı da alıp aşağıya koştum annemin yanağından öpüp ayağıma siyah Nike lerimi geçirdim. Ve yürümeye başladım .
Mistik lisesi . Bune amk böyle bir lisemi var ya off müdürün odasına girdim 54 yaşlarında bir adam dı hafif tebessüm ederek .
" merhaba ben yeniyim " dedim
" Biliyorum yaprak dimi? " diye sordu bende kafamı sallamakla yetindim .
" Ama bir sorunumuz var tüm sınıflarımız dolu o yüzde özel ALOĞLU KOLEJ ine nakl olacaksın babanla konuştuk az sonra burada olur " duyduklarım şaka mı kolej dedi ya off süper balımı yiyim lan ahahah .
Mehmet abide gelmişti işte hemen arabaya bindim .
Sadece 5 dk sürmüştü buraya gelebilmek off süper bir yer burası ama sürtük okulu olduğundan eminim kapıdaki kızlardan anladım herkes bana bakıyordu ne ilk defamı kız gördünüz lan ." görüşüz yaprakcım okul çıkışı alırım seni " dedi Mehmet abi kafamı sallayarak okulun içine girdim sınıfı biliyordum 11 / D
Sınıfa girdiğim de ise tüm erkekler bana bakıyordu sürtük lerce dedikodu normal yani boş bulduğum bir kızın yanına oturdum hafif tebessüm göstererek ."Merhaba ben yaprak "dedim .
"Bende ADA hoşgeldin bu arada " dedi ada güzel isim ama gözüm tutmadı seni kızım .
"Buraya geldiğine pişman olacaksın " dedi ada anlamadım yani.
"Yani" dedim hafif kulağıma eğilerek .
"Bu okulda öyle şeyler oluyorki tecavüz mü dersin katil mi dersin sürtük mü dersin kavgamı dersin ne ararsan var tek dikkat etmen gereken BARIŞ ALOĞLU bide onun çetesi " dedi ve göz kırptı Saol uyardığın için çok korktum inan :p
"Bu barış dediğin okulun sahibi herhalde " kesinlikle .
"Evet son sınıf onlar holding leri var kolej leri var herşeyleri var en kısasından canım " hooop ne canımı dur bakalım hacı .
"Anladım uyarılarını dikkate almicam inanabilirsin "
"Sen hata yaparsın " dedi ve önüne döndü hah ahmak .
Hoca geldiğinde hiç kimse onu dinlemiyordu benden başka tek benim mi ders lerim düşük ya ders ingilizceydi off düz liseden farkı yok ya buranın .Sonunda zil çalmıştı oh şükür hemen sınıftan attı kendimi ve kantini bulmaya koyuldum en alt kattaydı boş olan bir masaya geçtim ve telefonumu çıkardım aslıyı aramam lazımdı .
AMELE GARDAŞIM aranıyor....
"Alo yaprak ohh şükür öldün sandım lan gezekalı seni "
"Nefes al aslı burdayım işte neler oldu bir bilsen atandım lan "
"Ne atanması öğretmenmisin lan sen " dedi aslı yine saçmalamaya başladı işte .
"Uff Aloğlu kolejine sürtük ler koleji "
"Neeee inanamıyorum sürtük olduğu yerde daşş ta olur cennete düşmüşsün ya sen " off aslı
Tam ağzımı açtım ki kantine gelen taşı gördüm saçları dağılmış deri ceket siyah bir body siyah pantolon siyah botlar off çok yakışıklı ve şuan gözlerini kısmış bana bakıyor ya .
NE SAÇMALIYORUM BEN .telefondaki aslıyı unutmuşum ."Taş alarmı " diyip kapattım ve olduğum yerden kalkarak onların yanından geçerken bana öyle bir baktı ki ama ben aldırmadım başım dimdik sınıfa gittim .........
Sonunda okul çıkışı olmuştu çantamı da alıp sınıftan çıktım tahmin edin kapıda kimler var .
" izin verirseniz çıkınca " dedim bu gün ki taşa çünkü kapıyı kapatmışlardı .
"İzin vermelimiyim acaba ?" dedi ukala ukala iyi sen bilirsin koluna vuruyordum ama hiç bir boka yaramıyor du off lanet şey.
Yanındaki kızlar ve beyefendinin çetesi kahkaha atıyordu ben ise hala onun kolunu itmeye çalışıyordum kolunu çektiği gibi yeri boyladım hayır olamaz daha ilk günden rezil olamazdım nasıl beceriyordum bu işi gözlerim dolmuştu ama ağlayamazdım hayır kendimi topladım ayağa kalktım ve üstümü sildim etrafımdakilere güldüm ve karşımdaki öküzün ayağına öyle bir bastımki resmen hopladım yani arkama bakmadan Mehmet abinin arabasına bindim ."Nasıldı ilk gün yaprak " off okadar iyiydiki .
"Güzel"dedim ve kafamı cama yasladım ve dışarıyı izledim acaba o salağın dedik leri doğrumu .eve geldiğimizde direkt odama çıktım çantamı fırlattım ve yatağıma daldım.
ODUN BEYİNLİ MAYMUN .
Vee eee soooooon inş. Beğenirsiniz ❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRÜNÜN SON ÖRNEĞİ :)
HumorAşk için neyin var neyin yoksa ortaya koymalısın ve kaybetmekten korkmalısın . aşk sadece bu gündür yarını umursama . Bu hayatta payına düşen ne ise onu alacaksın daha fazlasında gözün olmasın , bazı geceler gözüne uyku girmeyecek ama sen bunud...