GÖT

202 19 2
                                    

Multimedia =çiftimiz

Hala dans ediyordum yanımdaki taşla tamanmen birbirimize yapışmıştık ellerini belime koyunca hiç bir tepki vermedim kulağıma eğildi ve .

"Bu dansa yatak odasında devam edelimmi ? " diyince suratına osmanlı tokatını yemesi bir oldu kolumu tuttu ve beni sürüklemeye başladı artık bağırmaktan sesim kısılmıştı ama müzik sesinden dolayı hiç kimse beni duymuyordu ağlamaya başlamıştım odanın kapısını açtı ve beni fırlattı .

"Yapma lütfen " dedim o ise piç smile yapıyordu yanıma oturdu ve saçımla oynamaya başladı "İMADAAAAAAAAAT "

kapının açılmasıyla kim olduğuna bakamadan hemen boğazına atladım inanamıyorum barış o bana bakmadan çocuğa kafa göz dalmaya başladı araya girmeyi hiç düşünmüyordum çünkü hak etmişti yada vaz geçtim çocuk ölücek eyer araya girmezsem barışın kolunu tutup yeter dedim oda elimi tuttu ve odadan beni çıkardı hala şoktayım elimi tutuyor ya çıktığımız gibi elimi çektim evet hala ona çok sinirliydim .

"TEŞEKKÜRLER "dedim ve yürümeye başladım ama barış kolumu tuttu .

"Neyine güvendim kızım he bu cüce boyunla "

"Bana bir daha CÜCE deme barış ve benden uzak dur" dedim

"Unuttunmu ben senin belanım " dedi sırıttı .

"Hatırlattığın için Saol gerçi unutmamıştım unutmama izin vermiyosunki "dedim o ise hala gülüyordu .

"Ne bilim belki balık hafızalısındır"

"Sende kuş beyinli sin "

"Kapa çeneni cüce " dedi ona aldırış etmeden adanın yanına koştum ve ağlamaklı bir sesle .

"Lütfen gidelim burdan " dedim oda kafasını salladı hemen arabaya bindik ada meraklı gözleriyle bana bakıyordu.

"Yaa kızım ne oldu birden bire " ahhh neler olmadıki

"Dans ettiğim çocuk bana bana tecavüz etmeye kalkıştı ama barış beni kurtardı " ada gözlerini pörtleterek.

"Oha yaprak oha oha barış seni kurtardımı ?"

"Ha yani tecavüz kısmı değilde barış kısmını soruyon "

"Çocuğu dövdümü " diye sorunca ne diycemi bilemedim .

"Evet " dedim çekine çekine .

"Bu barış sana aşık "diyince koluna bir tane patlattım .

"Asıl şimdi oha oha oha ne saçmalıyorsun sen ya " dedim bağıra bağıra o ise sadece gülüyordu evede gelmiştik zaten adanın yanına öpücüğü kondurdum ve eve girdim herkes çoktan yatmıştı bile bende odama çıktım ve bir çırpıda bu iğrenç elbiseden kurtuldum ve kısa şortlu pjomalarımı giydim yatığıma yattım tam uykuya dalacakken telefonuma gelen mesajla irkildim ya bu barış benden ne istiyor .

GELEN MESAJ = TÜRÜNÜN SON ÖRNEĞİ
Ben senin bekaretini kurtardım hani ödülüm ?

Yıne ne saçmalıyor du bu salak

GÖNDERİLEN = TÜRÜNÜN SON ÖRNEĞİ
bakire olduğumu nereden biliyosun ?

GELEN MESAJ = TÜRÜNÜN SON ÖRNEĞİ
değilmisin , yoksa sürtük müsün ?

SAPIK .
GÖNDERİLEN = TÜRÜNÜN SON ÖRNEĞİ
tabikide hayır neyse senle uğraşamam uykum var byby :)

Yazdım ve yolladım ve uykuya kendimi bıraktım sonunda .

Sabah.......

Yinemi salyalarımı akıttım pofuduğuma of saate baktığımda her zamanki gibi geç kalmıştım yaşasın tembellik .
Formalrımı hemen giydim ve saçımı açık bıraktım saçım dalgalıydı zaten beyaz konvers lerimi ayağıma geçirdim sırt çantamı da alıp çıktım koşabildiğim kadar hızlı koştum ve sonunda okula vardım sınıfın kapısını tıkladım ve içeri girdim özür diledim ama bu sefer öyle kolay oturamadım ders coğrafya ve bu hocadan nefret ediyorum oda benden belliki.

"Yaprak hiç gelmeseydin "diyince ağzımı tutamadım.

"Aslında gelmicektim hocam ama adayla konuşmam lazım " dediğim sınıfta bir kahkaha koptu hoca ellerini kaldırıp sabır diledi.

"Yaprak sınıfı terk et hemen ! "

"Tamam hocam " dedim ve sınıftan çıktım ve kantine indim olamaz barış ve barışın çetesi oradaydı boş olan bir yere oturdum ve aslıyı aradım..

AMELE GARDAŞIM ARANIYOR. .......
"Şükür acaba aklına gelecekmiydim " dedi aslı.

"Kııız çok özledim "

"Bende gavur Napıyosun en son suratıma taş alarmı diyip kapatmıştın " ahh evet doğruydu .

"Hee o taş benim belam oluyor "

"Arkana bak yaprak bu taş o taşmı " diyince arkamı döndüm aman tanrım didim. Barışşş

"Merhaba aslıydı dimi " dedi aslıya aslı ise barışa aval aval bakıyordu.

"Kızım yaprak bu gerçekmi konuştu resmen bi tutsana ona " diyince güldüm .

"Onun tutmasına gerek yok ben ona tutarım "dedi ve elini omzuma attı attığı gibi eline vurdum .ve öksürdüm .

"Şeyyy.. acaba baklavanız varmı "diye sordu barışa ben bu kızı niye görüntülü aradım .

"Alası var " dedi barış bu böyle bitmicek .

"Aslıcım ses gidiyo bak " diyip garip garip sesler çıkarttım ve telefonu kapattım gelelim barış beye .

"Benden uzak dur demiştim barış " dedim o ise yanıma oturdu ve güldü. " (herzaman ki gibi )

"Uff kızım ellibin kere söyleticen dimi ben senin belanım "

"Hemde kara belasın " dedim

"Bak yanına otururken zaten utanıyorum okulun popisi bu salak kızın yanına oturuyor sen derse girmedinmi ? " diye sordu .

"EGON KADAR BEYNİN OLSA FİLOZOF OLUMUŞTUN BARIŞ " dedim ve yanından kalktım bu gün ki korkumu yendim gelelim yarına .........


TÜRÜNÜN SON ÖRNEĞİ :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin