Multimedia = yaprağın kıyafeti ...
"Parti vaaaar "
"Ya kızım kalk parti diom "
"Hiii barış ""HANİ NERDE NERDE " diyip yorganı üstümden fırlattım ah ada bu ne biçim şaka ya .ellerimi belime koyup ada ya sinirli sinirli bakıyordum .
" Ne var ya başka türlü kalkmıyorsun " dedi .
"Neyse ne partisi ne diyodun sen " dedim yatağıma oturdum .
"Sahra parti veriyormuş " dedi anlamayan gözlerle ona bakarken.
"Uff doğru tanımıyordun dimi sen sahrayı barışın eski manita " yeşil gözlerimin pörtlediğine eminim .
"İyide bundan banane " diyip omuz silktim .
"Kızım tüm okul davetli büyük parti bu okulun popileri hersene evinde büyük parti yapar ve bizde gidiyoruz "
"İşim olmaz " dedim ayağa kalkıp dolabımın kapağını açtım .
" ya tüm okul orada olacak " dediği şeyleri tabikide ciddiye almıyorum.
"Okul demişken bende formalarımı giymedim off ada ada off "
"Ya ne okulu mal bugün cuma ertesi " dedi bastırarak .
"Yaa bu parti bu akşammı ? "
"Evet " dedi ada gitsemiydim acaba ?
GELEN MESAJ =TÜRÜNÜN SON ÖRNEĞİ
Götün yiyosa gelirsin bu akşamki partiye cüce :)
Allah allah sırf onun inadına gidicek tim o salak parti ye .Gönderilen =TÜRÜNÜN SON ÖRNEĞİ
SENİN İNADINA GELECEĞİM MUŞMULA .
Dahada cevap yazmadı.zaten
"Barışı telefon numarası sende ne arıyor yaprak "
"Bana mesaj attı oradan "dedim o ise hayret le bana bakıyordu .
"Ya biz ne duruyoruz hadi hazırlanalım artık " dedi ve kolumdan tutup beni kaldırdı dolabıma bir göz attı ve suratını ekşitti .
"Suratını ekşitme sıçarım yoksa "dedim tehdit ederek .
"Lan bunlara kıyafet bile denilmez hadi hazırlan dışarıya çıkıcaz neyseki kapıda şoför bekliyor eee hadi " dediğini yaparak hemen kotumu giydim üstüne beyaz bir tshort giydim saçlarımı topuz yaptım ufak bir maskara ile hazırdım haa kapşonlu hırkamıda giydim kol çantamı da alıp çıktım ada aşağıda beni bekliyordu ilk önce bir süzdü sonra yine suratını ekşitti . Gözlerimi devirmekle yetindim siyah Nike lerimi de ayağıma geçirdim ve adayla birlikte arabaya bindik .
"DE-MO-DE"dedi sadece güldüm . Gideceğimiz yeri adama söyledi bir kaç dakika sonra bir alışveriş merkezine gelmiştik.
Elimden tuttuğu gibi bir mağazaya girdik büssürü elbiseyi koluna koydu sonra kabine attı beni elbiseleri bana verdi."Bak acele ol partiye son bir saat " dedi ve kapıyı kapattı .
Elimdeki siyah dize kadar olan elbiseye baktım hiç dekoltesi yoktu sadeydi sevmiştim hemen onu denedim ve adanın yanına gittim ada gözlerini pörtleterek ve kusma taklidi yaptı beğenmediğini anlamıştım tekrar kabine baktım kırmızı bir elbiseydi sıfır kol üzerinde koyu kırmızı taşlar vardı ve çok kısaydı hemen denedim (multimedia) ve adanın yanına gittim buseferde gözlerini pörtletti ama gülerek.
"İşte budur alıyoruz " dedi ve kabine tekrar itti beni hemen eski kıyafetlerimi giydim ve kasanın yanında olan adaya baktım parayı o veriyordu buna izin vermeyerek elindeki parayı aldım ve adaya verdim .
"Napıyosun sen "dedim kızarak .
"Arkadaşlığımızın hediyesi olarak kabul et hem sende bana alırsın "dedi güldüm ve kafamı salladım sevmiştim ben bu adayı .
Hemen arabaya atladık eve geldiğimizde paket leri alıp odama çıktık hemen elbiselerimi zi giydik adaya baktığ mda çok güzel olmuştu elektrik mavisi bir elbise giymişti saçlarını duzlestirmisti ve siyah topuklu giymişti ben ise siyah motor çizmelerimi ve saçlarımı maşa yaptım ve hafif aylaynır sürdüm siyah deri ceketimi de giydim ohh mis kırmızı ruj sürmüştüm ilk defa aynanın karşısına geçtim ve kendime baktım güzel olmuştum galiba .Adada makyajını yaptıktan sonra çantalarımızı aldık .
Olamaz kaan merdivenlerden inerken bizi gördü ve uzunca bir ıslık çaldı."Güzeller içinden bir seni seçtim ablamın yanındaki güzel " dedi ve adayı gösterdi biz se kahkaha atıyorduk . Ona aldırmadan arabaya bindik .
"Olamaz kaan sana aşık oldu " dedim yine kahkaha attım .
"Yakışıklı çocuk ama yaşıtım değil " dedi ve güldü.
Ben heyecandan ölüyordum ama ada çok rahattı .ve sonunda gelmiştik adayla kol kola içeri girdik boş olan bir masaya geçtik herkes deli gibi dans ediyordu benim gözüm ise barışı arıyordu sonra kafalar kapıdan içeri giren barışa döndü her zamanki gibi siyah giyinmişti siyah bir takım elbise ve saçları yine darmadağınık tı ve bu hali çok çekiciydi birden bire bana baktı ve piç smile yaptı bana doğru geliyor omg .
"Ooov cüce demkki sende çekici olabiliyormuşsun " dedi bana çekici dedi off süper ama çok utandım adanın yanında ayıp.
Kulağına eğilerek .
"İnadına burdayım biliyorsun " dedim barışa alt dudağını ısırdı ve.
"Bahçeye gel dedi " bende kafamı salladım arkasından yürüyordum bahçeye çıktığımız gibi beni duvara yapıştırdı bende ne olduğunu anlamadan konuşmaya başladı .
"Bak cüce böyle cesur kız ayaklarına girme yemem " dedi onu iterek .
"Ne diyorsun sen ya "
"Sen bu dünyaya ait değilsin anlamıyormusun " şuan o kadar kalbim acıyorduki hemen o öküzün yanından hemen koşarak ayrıldım ve adanın yanına gittim tabikide bebek gibi ağlamadım tam tersine piste geçip dans ettim yanıma bir daş geldi ne ara onunla dans ediyordum bilmiyordum ama bu hoşuma gitmişti ........
HİKAYEYİ SİLMEYİ DÜŞÜNÜYORUM ... :(((((
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRÜNÜN SON ÖRNEĞİ :)
HumorAşk için neyin var neyin yoksa ortaya koymalısın ve kaybetmekten korkmalısın . aşk sadece bu gündür yarını umursama . Bu hayatta payına düşen ne ise onu alacaksın daha fazlasında gözün olmasın , bazı geceler gözüne uyku girmeyecek ama sen bunud...