@hergeke adlı kişiye ithaf edildi
Gözümden akan yaşları silip kalkmıştım ve odama gidecektim ki yine lanet kapı çaldı , oflayarak kapıyı açtığımda ise ağzım o şeklini aldı . Yemin ederim manyak bu çocuk resmen gecenin bilmem kaçında şuan kapımda duruyor , herhalde kimden bahsettiğimi anlamışsınızdır .
"Ne işin var senin burada " dedim hayretle . Yüzsüz herif orada beni o acı içerisinde bırakıp git hiç bir şey olmamış gibi evime gel bide .
"Pjomalarının üstünde niye kendi resmin var " diyince üstüme baktım , yo olamaz tamda mini mö lü pjomalarımı giymiştim .
"Yarın da senin resmin olanını giyicem . böyle koca koca öküz fotoğrafları var üstünde " diyip göz kırptım daha doğrusu çalıştım yani .
"Neyse ayağın nasıl oldu ? " diyince ikinci şokumu yaşadım evet başka neler olacak .
"İyiyim , saolsun Arsel bana çok yardımcı oldu " diyip onu kıskandırmaya çalıştım .
"Ha ? İyi o zaman ben gideyim hadi bay " diyip gitti , yontulmamış odun resmen . Adamı kıskandiriyim dedim daha o kim demeden gitti . Çaresizce ve kaderime yanarak kapıyı kapattım . Sonra odama çıktım ve hemen pencereye yapıştım , barış daha gitmemişti , biriyle konuşuyordu . O birinin kim olduğunu merak ettim ve hırkamı giyip hemen aşağıya indim .
Hazal . Koşarak barışın yanına gittim tabi koştuğum için yine bileğim ağırdı ama ben o acıyı tınlamayarak koşmaya devam ettim."AA kuzi sen evden nasıl çıktın "diyerek dalga geçen Hazal şuan öyle dalmak istiyordum ki .
"Görmüyormusun kuzi ? Pjoma , hırka , terlik . Felan " dedim ve güldüm .o ise yavaş yavaş dediğim lafları sindirmeye çalışıyordu .
" Hazal la sen kuzen misin ? " diyince barış . Hemen sinirlendim .
"Sen Hazal la nereden tanışıyon ki barış "
"Soruya soruyla karşılık verme " diyince daha sinirlendim ve Hazal baktım .
"Ben eve çıkayım , Sizide böldüm kusura bakmayın " diyip yukarı çıktım daha doğrusu asonsörü bekliyordum içeri girdiğim gibi tuşa bastım .
"Sen ne sinirli bir kızsın ya ? " diye bir ses duyunca şehadet bile getirdim yeminle . Lan donuma sıçtım be .
"Arsel " diyebildim o anki korkuyla . Ona şaşkın şaşkın bakarken o gülüyordu , bende kendimi daha fazla tutamayıp gülmeye başladım.
"Korktun mu ? " diyince kafamı salladım .
"Tabi olum , böyle sinsi sinsi " dedim gülerek .
"Eee Arsel olmak bunu gerektirir " diyince gözümü devirmekle yetindim.
"Ne işin var senin burada "
"Ee evim burada " diyince kaşlarımı çattım .
"Neyse şuan çok uykum , başka bir zaman konuşuruz " diyip asonsör den çıktım tam kapıyı kapıyı açacakken .
" Yarın buluşabiliriz istersen "diyen arsele tekrar güldüm onaylar anlamda başımı salladım . hemen odama çıktım ve yatağıma atladım ........
Uyandığımda yanımda bir adet ada vardı .hemen doğruldum ve ona sarıldım .
" hayırdır ? " diye sordum ona gülerek .
"Çok kötü olduğunu duydum , atladım geldim , dost olmak bunu gerektirmez mi ? " diyince tekrar sarıldım .
"Sen birtanesin " dedim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRÜNÜN SON ÖRNEĞİ :)
HumorAşk için neyin var neyin yoksa ortaya koymalısın ve kaybetmekten korkmalısın . aşk sadece bu gündür yarını umursama . Bu hayatta payına düşen ne ise onu alacaksın daha fazlasında gözün olmasın , bazı geceler gözüne uyku girmeyecek ama sen bunud...