Multimedia = deme me gerekmi var ?Ne diyeceğimi bilmiyordum ama haklıydı galiba o siyahın ta kendisiydi .
"Şeyyy ne zaman gidicez ?" Diye bir şey attım ortaya .
"Hazırlan hadi "dedi oh be ! Hemen hırkamı alıp arabaya atladım barış bana kısa bir bakış attıktan sonra arabayı sürmeye başladı .......
"Kızı kalk okuuuuul diyom haeeeey " diyen annemin sesini duyuyorum sanki .
"Tamam sen git "dememle terliği kafama yemem bir oldu .
"Off anne ya ! " desem de odadan çıktı bende hemen formalarımı giydim ve saçımı topuz yaptım hafif aylaynır ve siyah deri botlarımı giydim çantamı alıp evden çıktım.
Okula vardığım da hemen sınıfa girdim ve adanın yanına oturdum.
"Hoşgeldin kanki " dedi gözlerimi devirerek .
"Hiç hoşbulmadık dersimiz matametik dimi ? "Dememle matametik öğretmeninin içeriye girmesi bir oldu hay şom ağzıma .
"Günaydın ız oturabilirsiniz " bune ya neyin kafası bu .
"Bu gün bir kaç soru sorucam sınıfa bir bakalım tekrar yapılmışmı ? " yandık !
Arkamdaki Çağatay ı göstererek kalkmasını işaret etti.
"Evet söyle bakalım hıyar severmisin ? " bu nasıl bir matametik sorusudur ya . Çağatay havaya baktı ve sonra güldü.
"Sizi sevmeyen ölsün hocam " dediği an sınıf kah kahaya boğuldu resmen mal bu çocuk ya.
"Terk et hemen sınıfı terbiyesiz ! " diye çıldırdı bizimkisi bizse hala gülüyorduk , sinirden matematikçi sınıftan çıktı . Hemen arkamı döndüm ve .
" ya Çağatay nasıl bir şeysin sen ya " dedim kahkaha atarak .
" eh o kaşındı " dedi , önüme döndüm ve bir not gördüm hemen açtım ve okudum .
" KANTİNDE BEKLENİYORSUN "
BARIŞ A.L"Ada benim kantine inmem lazım " dedim ve hemen merdivenlerden indim birde ne göriyim yine o sahranın yanın da barış , gitmicem lan onların yanına .
Kantine sıraya girdim sıra bana gelince elimdeki parayı uzattım .
" bir tana Sucuklu tost iki tanede ayran hasan abi " dedim sevimli sevimli .
"İki ayran ? " dedi şaşırırcasına .
"Bir tane ayran yetmiyorda " dedim gülerek tamam anlamında başını salladı .
Bir süre sonra tostumuda ayranımı da aldım ve boş bir masaya oturucam ama boş masa yok ilerideki taş çocuğa baktım sarışın mavi gözlü bir şeydi onun yanına gidip.
"Oturabilirmiyim ? " diye sordum napim birinin yanına oturacaksam taş olması lazım .
"Otur " dedi , odun !
Tostumdan kocaman bir ısırık aldım çocuk ise bana tuhaf tuhaf bakıyordu."Ne yoo oylo bokoyoson oyo mo oynoyo bordo " dedim komik bir şekilde çocuk ise güldü hemde haddinden fazla onu takmayarak yemeğime devam ettim . Sonra tam karşımda barışı gördüm bu ne lan .
"Eee alıştınmı okula " bunun kafasına bir şey mi düştü ne .
"Alışamamam için bir sebeb mi var ki? ? Diye sordun sakince .
"Anlarsın yakında " dedi ve kalktı yanımdan diyer kızlar benden nefret ediyormuş gibi bakıyorlar dı . Bende kalktım ve sınıfa çıktım , herkes niye bana gülerek bakıyor hatta niye kahkaha atıyor .
"Neye gülüyorsunuz siz " dedim sinirlenerek , ada koluma girip beni dışarıya çıkarttı ve telefonu uzattı .
Hayır hayır bunu bana yapamaz iyi ama nasıl çekti ki ne ara çekti o fotoğrafı ışık kapalıydı flaş ta patlamadı resmen herkese sütyenli fotoğrafı mı göndermiş , aşalık herif dayanamayıp ağlamaya başladım benden resmen nefret ediyor ya telefonu adaya verdim hemen kantine indim ve bağırmaya başladım .
"Neredesin hayvan heriiiiif " onu gördüğümde hemen onun yanına gittim ve ona vurmaya başladım .
"Nasıl yaptın he "
"Nasıl insansın sen ,seviyesiz " resmen kendimden geçmiştim haklıydım ama .
"Al , al istediğin oldumu yaktın canımı işte yanıyor canım işte " dedim hıçkırarak o ise sadece bana bakıyordu .
"Barış sen gerçek tende aşalık herifin tekisin cimri , kendini beğenmiş , öküz , Hastasın sen HASTA " diyip okulu terk ettim.Koşarak eve gittim ve odama çıktım niye bu kadar canım yanıyor benim NİYE ?
Beğendiniz mi bakalım ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRÜNÜN SON ÖRNEĞİ :)
HumorAşk için neyin var neyin yoksa ortaya koymalısın ve kaybetmekten korkmalısın . aşk sadece bu gündür yarını umursama . Bu hayatta payına düşen ne ise onu alacaksın daha fazlasında gözün olmasın , bazı geceler gözüne uyku girmeyecek ama sen bunud...