16. Bölüm (severim)

161 12 1
                                    

Bölüm şarkısı = piiz = vazgeç gönül

O kadar hızlı koşuyordum ki bacaklarım uyuşmuştu resmen ama ona aldırmayarak devam ettim okula vardığımda ise hemen barışı aramaya koyuldum .

İşte oradaydı ve yine kucağında bir kız var dı aaah yeter lan , hızlı adımlarla onun yanına gittim .

"Ayy bi tükenmedi şunların soyuda " dedim kıza bakarak.

"Ne oluyor yaprak yine mi kıskançlık krizi " dedi kaşlarını kaldırarak .

"Pardon da yine mi derken ? " dedim ona karşılık vererek .

"Off her neyse terk et burayı hadi " dedi beni takmayarak .

"Konuşmamız lazım " dedi nefes alarak (sanki hiç nefes almıyorda )

"Tenefüs diye bir şey var biliyormusun ? " dedi önüne dönerek.

"Aman be ! ne halin varsa gör " diyip sınıfa çıktım. Şimdide adanın yanına gidiyordum merdivenden çıkarken tüm erkekler bana bakıp gülüyordu .

"Sütyeninde pek güzel miş " dedi araların dan bir tane sapık.

"Ne diyorsun lan sen bok suratlı orangutan " dedim resmen cırlayarak ve ona vurmaya başladım . Tam suratına çarpacakken biri beni kucağına aldı ve kenara çekti bense sinirden ağlamaya başladım .

"Bırak beni barış , bırak " dedim ağlamaklı bir sesle . Barış yüzünü benimkine sabitledi ve fısıldadı.

"Ben şimdi onların belasinı sikicem" diyince dahada sinirlendim.

"Sen , hangi hakla , ıyyyy sinir oluyorum sana utanmaz herif sen beni rezil etmedin mi he ? Tüm okul senin yüzünden bana sürtük diyo " daha fazla dayanamadım ve gözlerimdeki yaşı serbest bıraktım  .
Sinirle ona son kez baktım ve okuldan çıktım , şuan çok sinirliyim  , sinirden koşmaya başladım karşıdan  karşıya geçerken ayağımı  bürktüm ve yere kapaklandım  .

"Yavrum iyimisin ? " diyen yaşlı amcaya ağlamaklı bir sesle .

" iyiyim " dedim .  Ve kalkmaya çalıştım tekrar düşecekken  biri beni tuttu ; barış

"İyi misin " diye sordu kısık sesle .

" sence " dedim bende sinir .

Beni kucağına aldı ve kaldırdı elleri bacaklarıma değince biraz tuhafıma gitti.

"Fırsatçı " dedim pis pis bakarak.

" Seni şurada öpmemi istemiyorsan  , kapa çeneni ! " diyince sustum . Arabanın kapısını açtı ve hafifçe beni oturttu tabikide ön koltuğa  , kendiside yanıma geçti arabayı çalıştırdı bense hala ona bakıyordum kusursuz o, muhteşem yüzüne .

"Kızım ne bakıyorsun öyle ya " dedi itici bir sesle .

" nasıl bir utanmaz olduğuna bakıyorum .  pis  sapık  ! " dedim yalan söyleyerek eee naparsın arada bir beyaz yalan söylemek gerekir .

"En son senin bileğin  ağrıyordu geçti herhalde " diyince hemen elimi bileğime tuttum.

"Ayy hemde nasıl ağrıyor biliyomu sun anlatamam anlatamam " dedim abartarak .

"Kesin kesin " dedi önüne dönerek .

"Bana yaptığını asla unuticam " dedim  konuyu değiştirerek .

"Herşey unutulur "

" ama  bende unutulmaz " dedim iğneliyici bir sesle .

"Kaşınmasaydın " diyince delirdim tabi.

TÜRÜNÜN SON ÖRNEĞİ :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin