Multimedia = yakışıklımız
"Ben bunu devam ettirmem ali " dedim ve yürümeye başladım tabi ali kolumdan tutup beni engelledi .
"Tamam gidicem ama sadece bir kere öpeyim dudağın dan " diyince napacağımı bilemedim .
"Gidicek sin dimi sonra " olumlu bir şekilde kafasını salladı başka çaremde yoktu onu öpmek için yaklaştım tam öpücekken ali barışın attığı yumrukla yere yığıldı ben ise hala şoktayım ali ayağa kalkmaya çalıştı ama başaramadı . Barış elimden tutup sürüklemeye başladı arkama baka baka ileliyordum.
"Barış nereye gidicez " diye bir soru attım ortaya .
"Kapa çeneni , boş insan " hem suçlu hemde bana hakaret ediyor manyağa bak sen .cevap vermedim korkuyordum biraz .
*****
"Barış burası neresi " diye sordum saray gibi biyerdi ve buraya barışın arabasıyla geldik , dağın başına .
"Oradan bakınca ne gözüküyor sa , o "dedi çok açıklayıcı sın gerçekten . Karşıdaki büyük olan tekli koltuğa bağdaş kurarak oturdum ve etrafı incelemeye başladım barışta üs kata çıkmıştı bir süre sonra bende üst kata çıktım karşımda iki tane oda vardı ayy acaba hangisine girsem ? Sağdaki odanın kapısını açtım her duvarda küçük bir çocuğun resmi vardı bal rengi gözleri ve gamzesiyle çok tatlıydı ama bu resmen barışın odasıydı , duvarlar siyah tı hatta her yer siyah tı anlaşıldı barış küçüklükten beri siyah istti.
Arkamı döndüğümde ise barışa çarptım yafrım senin burada ne işin var? Der gibi bir bakış attı .
"Şeyyy ben çok merak ettim o yüzden " dedim cümle bile kuramıyorum korkudan . Barışın gözleri kıpkırmızı idi, derin bir nefes aldı ve eliyle kapıyı işaret etti yani çıkmamı istiyordu bende ısrar etmeden odadan çıktım ama durmama bir ses engel olmuştu , barış.
"O kimdi ? " diye sordu aliden bahsediyor .
"Beni takıntı haline getiren bir manyak " dedim kısa öz .
"Bu gün burada kalmamız gerek niye sini sorma ; çünkü açıklama yapmicam "
"Ne demek açıklama yapmicam , yapmak zorundasın "dedim öfkeyle .
"Ben hiçbir şey yapmak zorunda değilim şimdi aşağıya in ve çizgifilmini izle " resmen bana çocuk muamelesi yapıyor ya sinirle aşağıya indim ve kapıyı açtım tam çıkıyordum ki 5 tane şahıs bana 32 diş sırıtıyordu .
"Ya bu barış sadistliği bırakamaz " dedi bir kız yanındaki erkeğe bakarak .
"Ne güzel işte hergün bir başka zevk off ne kadar eğlenceli " resmen midem le bokum birbirine karıştı .
"Hah barış kardeşim " dedi ve beni geçerek arkadaki barışa sarıldı daha doğrusu hepsi sarıldı .
"Hoşgeldin iz de ben sizi çağırdığımı hatırlamıyorum "dedi , biraz misafir Perver ol !
"Evin ışık ları yanınca atladık geldik şişede getirdik d mi c mi oynarız ( doğrulukmu cesaretlikmi ) " dedi bir tane kız ve içeri geçtiler e haliyle bende . hepsi bir pufun üzerine oturdu ve bir tane kız şişeyi çevirdi soru kısmı barışa cevap kısımda bana gelmişti hay şansıma !
"D mi C mi ? " diye sordu çocuk tembellikten doğrulukmu cesaretlikmi bile diyemiyor ya .
"Tabikide cesaretlik " dedim barış ise piç smile yapmak la yetindi .
"Peki sen kaşındın , şimdi gidiyorsun yatak odasına .... " bunun sonu hiç iyi değil .
.....ve beni bekliyorsun 2 . kat soldaki oda " diyince herkes şaşkınlıkla barışa bakıyordu ben ise cesaratli bir şekilde merdivenleri çıkıyordum bir yandanda korkudan dilimi ısırıyordum soldaki odanın kapısını açtım ve yine simsiyah bir odaya girmiştik aslında hangi renk olduğunu anlamamıştım ama bir koltuğa oturmuştum ve barışı beklemek başladım ....Çok geçmeden odanın kapısı açıldı ve barış içeriye girdi kapıyı kapattı etraf kapkaranlık tı ve barışın nerede olduğunu göremiyorudum belimdeki elini hissedince hafif inledim .
"Şşş sakin ol bak, birbirimizi göremiyoruz yani maskemiz yüzümüzde " gitgide dahada korkuyordum .
"Barış ne isticeksen çabuk iste " dedim.
"SOYUNMANI " diyince ben şok ben iflas ne saçmalıyo bu asla !
"Asla "
"HANİ cesaretli bir kızdın sen , bak ışıklarda kapalı göremiyoruz birbirimizi bile " dedi böyle bir şey yapamazdım yani güvenemezdim ona .
"Yapamam , ben ya ben daha öpüşmeyi bilmeyen kız nasıl soyuna bilirki ? " dedim ona bağırarak .
"Yapıcaksın yapmak zorundasın götüne güvendin cesaretliği seçtin hemde bana karşı " evet haklıydı o lafı demiştim bile çok geç yapmak zorundaydım . Derin bir nefes alarak üstümdeki thshortu çıkarttım şu an barışın nerede olduğunu bile bilmiyordum sonra barış elini sütyenimin kopçesine getirdi tam açıcakken ona döndüm ve yapmasına izin vermedim .
"Başka bir şey iste bunu yapamam , yapamıyorum " dedim kısık sesle .
"Tamam öyleyse KİSS ME ! " dedi içim biraz daha rahatlamış bunu yapabilirdim galiba sadece küçük bir öpücük .
Ona doğru yaklaştım ve dudaklarına yapıştım ilk önce sadece dudaklarımı bastırdım sonra barış belimden tutup çekince dudaklaramız aralandı ve adeta öpüşüyorduk hayır hayır bunu yapmamalıydım onun sürtüğü gibi gözükmemeliydim hemen ondan çekilerek yerdeki thshorttümü üstüme geçirdim ve hemen orayı terk ettim lavaboya girdim kapıyı kilitledim
BİZ NE YAPTIK ?
Ve bir bölüm daha canlar sizin İÇİN :))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRÜNÜN SON ÖRNEĞİ :)
HumorAşk için neyin var neyin yoksa ortaya koymalısın ve kaybetmekten korkmalısın . aşk sadece bu gündür yarını umursama . Bu hayatta payına düşen ne ise onu alacaksın daha fazlasında gözün olmasın , bazı geceler gözüne uyku girmeyecek ama sen bunud...