15. BÖLÜM (Best )

193 13 3
                                    


Multimedia = bar kıyafeti

Evet beni rezil etmişti ,hemde tüm okula benden nefret ettiğini bir kez daha kanıtlamıştı .

Yatığımdan kalktım ve etrafıma baktım hemen adayı aradım.

"Alo ada neredesin ? " diye sordum sakin bir şekilde.

"Beni boşver sen neredesin iyi oldunmu ? "

"Off hadi hazırlan bara gidiyoruz , kafa dağıtmam lazım " dedim .

"Tamam ben seni almaya gelirim "dedi ve telefonu kapattı .

Dolabımda ki siyah mini ve dantelli elbisemi giydim (multi ) saçlarımı maşa yaptım aylaynır ve kırmızı ruj , bira fazla iddalı mı oldu ne ? Siyah topuklu larımı da giydim ilk defa topuklu giyiyordum ve kendimi sürtük gibi hissediyorum , öyle gözükmüyomuydum zaten ?

"Off taşşş gibi olmişsen ahey ahey ahey " dedi bağırarak ada , ama benim gülecek suratım kalmamıştı .

"Hadi , annemler duymadan kaçalım " dedim ve elinden tutarak onu indirdim .

"Vay kaçak olduk yani biz " dedi ada .

" Sen ne içtin ada ? " diye sordum .

"YOK DAHA içmedim ama içicem , içicez " diyip kötü adamlar gibi kahkaha atmaya başladı tamam , iyice şüphelenmeye başladım.

"Kendine gel hadi bin arabaya " dedim ve bindik .

" okula gelmicekmisin ? " dedi ada , bilmiyordum ama şuna emindim , barış tan nefret ediyorum .

"İnanki bunu bende merak ediyorum " dedim.

Sadece iki insan ama neden iki neden üç değil veya beş değil (off yine saçmalıyorum ) peki nefrette AŞKMIDIR ?

"Geldik , bak şimdiden söyliyorum fazla içki , erkek , fazla dans , kavga , sarhoşluk YOK " dedi ada uyarıcı bir şekilde bense .

" söz uslu bir çocuk olucam anne " dedim gözlerimi devirerek ve içeri girdim burası nasıl bir yer yani iğrenç resmen yiyişiyolar lan bunlar .

İlerideki bar koltuğuna geçtim ve bir tanecik içki istedim , şimdilik.

"Kaç yaşındasın sen ? " diye sordu barmen , ay sanane benim yaşımdan sanane ee . (İçimdeki Ayşegül ) anlayana .

"19 " dedim dikkate almayarak .

"Sanki 15 , 16 gibi duruyorda " ayy ne güzel küçük gösteriyorum diyicemde nereden tahmin etti bu benim yaşıma .

"Ooov sen hangi sütyenle geldin buralara bakalım " hayır hayır , Sahra .

"Gelirken Senden mi izin alacaktım yoksa " dedim dudağımı yukarı kıvırarak.

"Okuldan atılıncada bakalım dışarıya çıkabilecekmisin " dedi böyle bir ukala , ukala .

"Sen dert etme bakarız onun çaresine de " dedim önümde duran içkiyi içtim Iyy bu ne be , benim kusmuğumun bile tadı daha güzel üff bok gibi .
.......

Veeeee 8 . Bardak evet sarhoş olmayı başardım etrafı bulanık görüyordum ayağa kalktım ve dans pistinin oraya gittim yavaşça dans etmeye başladım sonra biri belimden tutup beni kendine çekti , ben mi yanlış görüyorum yoksa bu barış mı ellerimi boynuna doladım ona iyice yapıştım .

"Oo bay odun nasılsınız " dedim gülerek inanın şu an ne yaptığımdan haberim yok .

"Bu ne biçim bir etek boyu ya " dedi beni süzerek.

"Ahahah ah bak şuradaki erkeğe bana nasıl bakıyor , hah bak bir tane de şurada var göz kırpıp duruyor bana . " dedim onu sinir etmek için .

" Sen sadece beni tahrik edebilirsin onları değil " opss yine sapıttı.

"Ya dur şurada iki dakika sarhoş olmuşum kafa 300 500 " dedim yine kahkaha atarak .

"Canını çok mu yaktım ?" Diye sordu barış.

"Evet , hemde çok nasıl kandırdın beni o bakışlarınla bilmiyorum ama ben sana çok pis , yani senden çok pis nefret ediyorum " dedim

"Niye bu kadar sarhoş oldun sen ? "Diye sordu.

"Acılarımı tazeliyorum da " dedim . Elleri yavaş yavaş aşağıya iniyordu .

"Nasıl yapıyorsun " diye sordu .

"Neyi ? "

"Öyle gülmeyi " diyince kıpkırmızı kesildim ama utanmaktan değil sinirden .

"BİLMEM senden öğrendim "dedim bende . ukalaya bak ya hiçbirşey olmamış gibi .

" yeter bu kadar dans " dedi .

"İyide sanane ya sen geldin benimle dans etmeye " dedim bağırarak .

Beni kendine çekti ve dudaklarıma baktı .

"İkinci kez affet beni " dedi ve dudaklarıma yapıştı , kendimi iti hissetmiyorum galiba karşılık vermeye başladım kendine gel yaprak......

İşte bundan sonrasını hatırlamıyorum off neyaptık biz o sapıkla . Arasammı ? Yok arayamam ariyim ya nolcak hayır arayamam .
En iyisi okul evet evt okula gitmek .
Hemen formalarımı giydim ve siyah deri ceketimi üstüme geçirdim alttan yine deri botlarımı ve saçımı da normal haliyle bıraktım çantamı da alıp çıktım ....

Heyecan dorukta arkadaşlar bakalım ileride neler olucak .

(Çatlıyalım )

TÜRÜNÜN SON ÖRNEĞİ :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin