BİR TUTAM SAFLIK , NE KADAR KÖTÜ OLABİLİRDİ Kİ?

46 4 1
                                    


Aslında herşeyi kafaya takan kızlara benzemem yani benzemezdim , herşey o dingo olacak barış hayatıma girdiğinden beri değişti , ne yapacağını bilmeyen salaklara döndüm resmen , içimde bir burukluk , sebebini bilmediğim bir burukluk . Etrafıma baktım da , herkes bana bakıyormuş lan !

Hemen yerde yatan arselin yanına koştum . Eğildim dudağına tuttum .

"İyimisin Arsel ? " bu soru artık çok klişe olmuştu hayatımda .

"Öpersen geçer belki " diyince hafif güldüm çünkü şaka yaptığını biliyordum .

Kalkmaya çalışınca hemen kolundan tuttum .

"Dur yardım edeyim " dedim ve koluna girdim , herkesin gözü bizim üzerimizdeydi  , yani kızların ki benim üzerimdeydi  ama . Yanlarından geçerken şu sözleri duyuyordum .

"Ayy yılışık kaptı iki yakışıklıyı da "
"Ne kadar gıcık bir kız ya "
"Dünya daki bütün yakışıklıları alacak yakında "
"Valla biz 4 seneden beri uğraşalım barışın yanında olabilmek için kız dakka da alsın "

Ama en sonundaki ağır olmuştu kolumdaki arseli unutarak .

"Eee yeter be ! Salak mısınız siz be ! Yada körmüsünüz  . Eyer bir daha böyle bir şey derseniz saç baş değil , ağız burun girerim . " dedim sinirle . Tabi oradaki sarışın lafa atlayarak .

"Tehdit mi ediyorsun bizi "diyince hafif sırıttım .

"Yeterince açık değil mi . " dedim ve arselin  koluna tekrar girerek , yürümeye devam ettim.

"Barışın  hayranları başına bela olacak gibi gözüküyor " dediği an kahkahayı patlattım .

"Yooo olamaz çünkü biz barışla sevgili falan değiliz o hastayla aramız da bir şey olamaz " dedim .

Emin misin peki yaprak ? Barışa aşık değil misin gerçekten ? 

Kapa çeneni iç sesim . Diye bağırasım vardı .

"Tamam ben eve geçicem sende dersine geç " diyen Arsel ' e olumlu bir şekilde kafamı salladım ve sınıfa doğru yol aldım.

Daha zil çalmamıştı , hemen içeri girdim ve Çağatay ın yanına oturdum .bizim kızlarda hemen yanımıza toplandı .

"Yaa bir şey dicem , yaprak , çağtay bir saat en beri ego yapıyor sence o kadar yakışık lımı  ? " diye sorunca hafif gülümsedim .

"Aaaa yemeyin benim kankamın hakkını , o bir Brad Pitt " diyince bizim kızlar kahkaha attı . Çağatayın sinirlendiği çok belli oluyordu .

"Ha ha ha oğlum size şimdi bir şey derim ama " dedi . Bense imalı bakışlarla telaşlanmış olan adaya bakıyordum .

"Allah için söyle  Çağatay " diyen çağlaya  baktım . Çağatay adaya bakıyordu .

"Eyer yakışıklı olmasaydım ada bana aşık olmazdı "  diyince  hemen gözlerim adaya çevirdim gözleri dolmuştu . Diyer kızlar ise kahkaha atıyordu . Şuan Çağatay adanın sırrını ortaya çıkarmıştı . Ada daha fazla dayanamayıp ayağa kalktı ve koşarak sınıftan çıktı .

"Ada da ne sulu gözmüş  be ! " diyen çağlaya ölümcül bakışlarımı gönderdim sonra bunların sebebi olan çağataya  .

"Sen tam bir salaka sın  hatta tam bir ego yığını sın " diyip sınıftan çıkıcakken  arkadan kahkaha atan kızlara döndüm .

"Hee siz de . Kendinizi insandan saymayın bence , sonra insanlığa hakaret olur mazallah " diyip koşarak adanın yanına gittim yani kızlar tuvaletine . Ee biz kendimizi kötü hissetince hemen okulun tuvaletine atarız kendimizi . Kendini lavobolardan birine kilitlemişti . Hıçkıra hıçkıra ağlıyordu . Hafifçe kapıyı tıkladım .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 04, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TÜRÜNÜN SON ÖRNEĞİ :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin