18. bölüm (bak sen )

134 12 2
                                    

!!!!

Canlar yb . Karşınızdayız :))))

*******************

Hala gözlerinin içine bakıyordum .
Alt dudağını ısırınca barış hemen kendimi topladım .

"Ben gideyim artık "

"Gidemezsin "

"Niyeymiş o ? " diye sordum .

"Çünkü sana ihtiyacım var " diyince tabikide şok oldum barış Aloğlu ve ihtiyaç duymak , hemde bana .

"Eve gitmem lazım " dedim derin bir nefes alarak .Barış ayağa kalktı ve bana yaklaştı kolumu sıkınca hafif inledim çünkü canım yanıyordu .

"Sana gidemezsin dediysem gidemezsin ! " diye bağırınca korktum tabikide ve tekrar koltuğa oturdum .
"Dediğimi yapıp uslu kız olursan seni odüllendiririm " dedik ten sonra ona tip tip baktım o ise yanıma oturdu .

Barış sarhoştu galiba çünkü ayakta zor duruyordu .

"Şimdi ben uyuyacağım ve sende benim yanımda yatacaksın "diyince sabır dilercesine yukarı baktım birden kafasını kucağıma koydu ve bana baktı .

" şarkı söylermisin ? " diyince güldüm .

" sesim çok çirkindir "

" ben ona da razıyım " dedi barış . Napacağımı bilmiyordum neyse zaten sarhoştu biraz mırıldansam bir şey olmaz. Dedim ve söylemeye başladım.

" umut yok bir ışık yok gözlerinde
Ben hala beklerim , olsun
Ateş yok sıcaklık yok ellerinde
Ben yanarım , aşkın sağolsun

Sen kapımı çalan sızım . Gir içeri
Her zaman başımın üstünde senin yerin
Dilim tutulur , sözcükler uçarsa aklımdan
Benim güzel misafirim sen hep hoşgeldin

Sen sevdamısın yoksa yalan dolan
Püsküllü belam olup
Derde salan
Var bir yaşanmamışlık , sanki özünde
Benim içimde uhde kalan "

Sonra barışa baktım , uyumuştu . İşte sözcüklerin bittiği yer onun bu suratı , masum hali , beni etkileyen buydu galiba çaresizce saçlarıyla oynamaya başladım ve şarkıyı söylemeye devam ettim.......

Gözlerimi açtığım da koltukta yatıyordum , iyide barış neredeydi . Hemen ayağa kalktım onu aramaya başladım . Mutfağa girdim ve dolaptan bir kase almaya uzandım arkamı dönecekken ...

"Benimi arıyordun , Soymaz " Barış , az kalsın donuma sıçıyordum lan !

"Hayır karnımı doyurmaya çalışıyorum ! " dedim sakince .

"Benimkini de doyursana " diyince gözlerimi devirdim ve bir tane daha kase alıp onun eline tutuşturdum .

"Al kendin doyur " dedim ve alt dolaptan gevrek alıp kaseye döktüm .

"Sen diyet yapıyorsun diye ben aç mı kalıcam " diyince oflayarak ona döndüm ve .

" Bız buna sağlıklı yaşam diyoruz " dedim .

"Lan ben bundan 5 kase yesem anca doyarım "

"Haa hem öküzsün hemde ayı "dedim gözlerimi büyüterek .

"Sen kahvaltı yapmadan önce cesaret hapı falan mı içtin ? "
Diye sordu barış .

"Niye hiç bir kız arkadaşın sana bu lafları demedimi ? " birden beni tezgaha yapıştırdı ellerini belime sardı .

"Benim hiç kız arkadaşım olmadı ki " dedi ve bana yaklaştı elini itip buzdolabından sütü çıkardım .

"Kendine bir şeyler yapabilirsin " dedim ve yemeğimi içeri getirdim ve koltuğa oturdum . Barış da arkamdan geldi ve yanıma oturdu .

"Neyse iştahım kaçtı birden " dedi bense hafif tebessüm ettim . Yemek yemeye devam ettim tam kaşığı ağzıma sokacakken barışın koca ağzına girdi bense hemen barışa vurmaya başladım .

"Yaa pislik yemeğimi yedin ya "

"Oha yaprak oha lan bir kaşık yedim sanki kaseyi ağzıma soktum ya " diyince ellerimi hemen çektim, eee nasıl olsa haklıydı kafamı hafifçe salladım ve yemek yemeye devam ettim ne , tiskinecek halim yok.

Ayağa kalktı ve tişörtünü çıkarttı çıkarttığı anda ağzımdaki yemekte çıktı . Ohaa baklavalara gel ya .

"Napıyosun ya " dedim gözlerimi ellerimle kapatarak tam kapatmakta denilmez aralarından hala bakalavalara bakıyordum .

" üstümü değiştirmeye gidiyorum az sonra gideriz " dedi ve merdivenlerden çıktı , bense hala şoktayım adam baklava şov yaptı ve gitti . baklavaları bıraksaydın bari , pislik ! Yemeği de haram etti bana zaten . Kaseyi mutfağa bıraktım ve ağzımdan çıkan yemekleri temizlemeye gittim sonra hırkamı giydim ve barışı beklemeye başladım . Sonunda geldi beyzademiz .

"Hadi çıkar artık bin arabaya " dedi barış bende dediğini yaparak dışarı çıktım ve arabaya bindim , barış da hemen bindi ve arabaya çalıştırmaya başladı bense kafamı koyup uyudum...

"Kalksana koca kafa " diyen barışa şaşkın şaşkın baktım .

"Ne ! Koca kafamı "

" Pardon TAŞ kafa ! Demem gerekirdi o kadar kafana vurdum ve sen horlamaya devam ettin " diyince yerin dibine girdim .

"Ben horlamam ki " dedim o ise yaw he he dercesine bana baktı .

"Evine geldik " diyince aynadan baktım ve çantamı alıp çıktım arabanın kapısını sertçe çarpıp apartmana girdim tam asonsöre binecekken içinden Hazal çıktı .

" O kuzen eve mi gidiyorsun teyzem çok sinirli bence gitme " diyince onu itip asonsöre bindim kapı kapanırken ona dil çıkardım o ise gülmekle yetindi . Pissss Hazal .

Bir bölüm sonu daha :)))

TÜRÜNÜN SON ÖRNEĞİ :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin