Multimedia =yaprak
Bu günlük macara yeter dı bana eve girdim ve kaan ın yanına oturdum ve .
"Napıcaz kaan yarın haftasonu "diye sordum kaan da gözlerini devirdi .
"Sen ne bok yiyosan ye ama ben senin şu arkadaşın adayı araştırcam " diyince kahkahayı patlattım .
"Birincisi insan lar bok yemez beyinsiz kardeşim ikincisi ada sana nah bakar " dedim ve yanından çantamı da alıp kalktım.
"Sen öyle zannet bok surat izle ver gör " diyince kafasına bir tane yapıştırdım .
"Düzgün konuş GÖT baş " dedim ve merdivenlerden yukarı çıktım odama girdim ve çantamı fırlattım formalarımın yerine mor çiçekli kısa şortlu pjomalarımı giydim telefonumu aldım ve tekrar aşağıya indim annem sofrayı hazırlamıştı bile hemen yerime oturdum ve telefonu kurcalamaya başladım aslıdan mesaj vardı.
GELEN MESAJ = AMELE GARDAŞIM
senin psikopat geliyor hemde İstanbula hemde senin koleje kendine dikkat et !
Gözlerimi pörtleterek hala telefona bakıyordum direkt masadan kalktım ve koşarak odama çıktım hemen aslıyı aradım.
AMELE GARDAŞIM ARANIYOR .....
"Aslı nediyosun sen gerçek mi " diye nefes nefese sordum .
"Kızım sınıfa geldi askalsın cenki bıçaklıyordu oda yerini söylemek zorunda kaldı yarın orada olacakmış çok korkuyorum kızım okula gitme annene açıkla eyer seni bulursa ki okuluna kadar öğrendi kesin bulur bırakmaz hatta öldürür " çok korkuyordum evet ilk defa korkuyordum ilk okuldan beri mahallemizin psikopatı olan ALİ beni takıntı haline getirmişti benden 5 yaş büyüktü ve üstelik her okul çıkışı beni beklerdi bir kere beni kaçırmıştı onu polise şikayet etmiştik ve şimdi çıktı ben napıcam ?
"Naparım ben aslı "
"Kendini koru " dedi telefonu kapatıp yatağa attım kendimle birlikte .neyseki yarın haftasonuydu ve ben evden çıkmayı düşünmüyorum tekrar telefonum titremeye başladı ..
GELEN MESAJ = ADAM IM
YARIN HAFTASONU VE BİZZ BİL BAKALIM NAPICAZ ?
GÖNDERİLEN =ADAM IM
ne bileyim ben medyum muyum mal .
GELEN MESAJ = ADAM IM
off kızım ya tabikide bara gidicez .
GÖNDERİLEN = ADAM IM
eyer akşamsa gelebilirim sabah sa asla
GELEN MESAJ = ADAM IM
ımmm... peki öyleyse 6 tıda oradayım bir saate seni hazırlarım zaten neyse iyi geceler paranoyak .
Ali yle karşılaşmamak için herşeyi yapardım ama nereye kadar kaçabilirim ki asla peşimi bırakmicak offff...
SABAH...
Saate baktığımda 3 tü yuhh ayı gibi uyumuşum hemen aşağıya indim ve dolabın kapısını açtı ımmm en sevdiğim nesguik hemen bir kase çıkartıp sütü döktüm sonrada gevreği ve işte sabah kahvaltım siz öğle yemeğide diyebilirsiniz koltukta oturan bir adet kaan ve bilgisayarı onun yanına oturdum ve televizyon izledim sonra kaana döndüm.
"Kaan çok komik espiri yapayım mı ? " diye sordum
"Yap bakalım " dedi elimdeki gevreği masanın üstüne koydum ve boğazımı temizledim .
"ADAM DONMUŞ KARISIDA ATLET " dedim kahkaha atmaya başladım kaan ın ise suratında mimik oynamadı öküz işte .
"Dur bi dakika seni kırmamak için gülücem " dedi ve oda kahkaha attı bu seferde benim suratımda mimik oynamadı .
"Aman be sanada espiri yapılmıyor " dedim ve gevreğimi yemeye devam ettim ama kaan beni yine rahatsız etti .
"Lan desen kaplumbağanın kabuğunu yiyo ne hayvan gibi çiğniyon " diyince onun inadına dolu olan ağzımı açtım ve konuştum .
"Anlomodom bişöymü dedooöoon kooon com " o ise pis diyip önüne döndü sonra kapı çaldı gelenin ada olduğunu bildiğim için koşarak kapıyı açtım bir de ne göreyim ALİ hemen kapıyı kapatmaya çalıştım ama o hayvan kapıyı tuttu .
"Nasılsın yaprak " dedi piç smile yaparak .
"SA-NA-NE " dedim Allahım ben napıcam şimdi barış kurtar beni bir dk . Ben az önce barış tan yardım istedim .............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRÜNÜN SON ÖRNEĞİ :)
HumorAşk için neyin var neyin yoksa ortaya koymalısın ve kaybetmekten korkmalısın . aşk sadece bu gündür yarını umursama . Bu hayatta payına düşen ne ise onu alacaksın daha fazlasında gözün olmasın , bazı geceler gözüne uyku girmeyecek ama sen bunud...