19.Bölüm

94 12 1
                                    

..........

"Kar yağıyooooooor " diyen bir ses duyunca hemen cama yapıştım , sanki kuş tüyü yağıyor ya . En sevdiğim ve en hoşuma giden  mevsim KIŞTIR .
Koşarak merdivenlerden indim ve kaan ın yanına oturdum oda kar yağışını  izliyordu .

"Abla yarın sabah kar topu oynarız dimi? " dedi , ya bu soru sorulurmu ? Tabikide oynarım dedim içimden .

"Neden olmasın  "

"Kızım okul iptal değilmiş  , hadi git formalarını giy . Kaan , sende " diye  bağıran annemi duyunca ikimizde " bok gibi şansımız var yeminle " diyip odamıza çıktık .

Hemen formalarımı giydim saçlarımı maşa yaptım ve minik aylaynır sürdüm . Çantamı da alıp aşağıya indim . Askılıkta  duran kabanımı giydim ve botlarımı ayağıma soktum . Veeeee  32 diş sırıtarak yürümeye başladım . Neden bilmiyorum ama bence aşkın mevsimi kış tır . Yaa düşününsenize sevdiğiniz çocukla kar topu oynayıp ateşin başında sıcak çikolata içmek . " çokk romantik "    karşıdan karşıya geçmem için ışığın yeşil olmasını beklemem  gerekiyordu ve bundan nefret ediyorum . Off daha fazla bekleyemiyeceğim diyip karşıya geçerken hızla gelen araba tam bana çarpacakken frene bastı . Bu arabanın sahibini biliyorum galiba BARIŞ .

"Yaaa sen manyak mısın ? " diyip bağırmaya başladım .
Arabadan  inen barış hızla yanıma geldi ve kolumu sıktı .

" Kızım sen aklını mı yitirdin  , körmüsün. hayır yani eyer trafik kurallarını bilmiyorsan tekrar ilk okul okumalısın " bu kadar sinirlenmeye ne gerek vardı anlamıyorum yani sanki o ezilecekti .

"Ne bağırıyorsun be  ! Sağırmıyım lan ben ! "
Daha cevap vermeden kolumdan tuttuğu gibi arabaya tıktı  beni . Pis manyak , sapık.

"Napıyon  ya " dedim ona şaşkın şaşkın ona bakarak .

"Senin anlayacağın dilden konuşmaya başladım . " diyince gözlerimi devirdim .

"Bence başlamamışsın . Çünkü  senin insan kurallarını uygulaman  gerekiyor . Ee ama senin hala öküz gibi huyların var . " dedim gülerek ve önüme döndüm .

"Onlar normal  huylarım yaprak . Sen daha öküz gibi huyun ne demek oluğunu bilmiyosun  . Hayatta acemisin . " Diyince  kaşlarımı kaldırdım ve ona baktım .

"Bakarsın ileride ustası olurum " dedim ve  dudağım yukarı kıvrıldı .

"Bence kes sesini yoksa seni ormana bırakırım sonra aslanlar mı dersin yoksa ayılar mı dersin seni yerler "  diyip gözlerini pörtletti .

"Korkmam ki . Çünkü en büyük ayı yanımda " dedim .

"Haklısın en büyük sürtük te benim yanımda " diyince sinirlerim tepti ve gözlerim doldu .

"Sen beni gerçekten sürtük olarak mı görüyorsun  ? "  diye sordum sessizce .

" bilmem " dedi gözlerimin içine bakarak .

"Arabayı durdur " dedim .

"Asla "

"İyi o zaman ben durdururum " dedim ve dreksiyonu çevirmeye koyuldum .
Barış ise beni itti arabayı kenara çekti .
Kapıyı açtım ve ona baktım .

"Senden ölene kadar nefret edicem  BARIŞ ALOĞLU  " dedim  tam kapıyı kapatıcakken .

" Nefrette bir  aşktır YAPRAK SÖNMEZ "  diyince tekrar ona baktım hatta hayretle baktım . Utanmaz herif.

" Dünyadaki en son şey " dedim ve kapıyı kapattım yürümeye başladım . Acaba bu manyak haklı olabilirmiydi . Hayır yaprak hayır hoşlanmak belki ama aşk denilen şeyden olmaz tamam mı canım .  Kendime tokat bile attım resmen ama çıkmıyo  kafamdan . Ufff nerede olduğumu da bilmiyorum telefonumu aldım ve rehbere baktım seçkini  aramaya karar verdim .

SARI BOK ( ARANIYOR ... )

"He "
Odun yemin ederim odun bu çocuk .

"Seçkin ben yaprak "

"Yemin et , senin olduğunu biliyom herhalde "

Off salak .

"Şeyyy  senden bir şey rica etsem  "

"Ne diyeceğine bağlı "
Katkısız odun .

"Iıııı  seçkin şöyle oldu ; barış beni arabadan kovdu . daha doğrusu ben inmek istedim oda itiraz etmeden indirdi tabi . Neyse beni alabilirmisin ? "

"Neredesin "

Oh be .

"Iii  bilmiyom ki  dur şuradaki adamı bir sorayım ." Diyip siyah saçlı orta yaşlardaki adamın yanına gittim.

"Selam amca, şey burası neresi acaba " diye lafa girdim . Adam beni süzdü ve bide bir güzel piç smile yaptı .

"Ne amcası güzelim . 30 yaşındayım  şurada "  Oha be benim üvey babam 30 yaşında pis bunak .

"Bak amca sana bir soru sordum cevap la istersen  , yok eyer cevaplamicam dersen gidiyorum "

"Bak beni çıldırtıyosun  güzelim . Hırçın kızlara özel bir ilgim vardır " diyince ağzım o şeklini aldı resmen .

"Oha be utan lan yaşından "dedim  hayretle .

" Ben sana dokunmasam  ölürüm bebeğim  " diyip kolumdan beni kendine çekti ve sarılmaya başladı bense sadece mal gibi bağıra biliyordum  telefondaki seçkin "Yaprak neler oluyo " gibisinden bir şeyler diyordu ama ona cevap veremiyordum . 

Barış  lütfen gel sana ihtiyacım var . Adam yavaşça kabanımı çıkarttı ve eli formamın üstlüğüne  gitti tam onuda çıkartacakken  arkadan gelen yumrukla adam yere yığıldı .

"Bende senin ağzına sıçmassam  olmaz " diyen barışa bakıyordum şuan. tam bir kahraman bela ♡  adamı resmen ölesiye dövdü benimse gözümdeki yaşlar öylece akmaya  devam ediyordu .bir süre sonra bana baktı kolumdan çekerek sımsıkı sarıldı bana . kokusunu içime çekiyordum son son . Ellerimi boynuna  doladım . " Özür dilerim " dedi barış . İkinci kez ben şok .

"Neden "

"Yetişemediğim için " diyince tekrar ağlamaya başladım .

"Yetişdin .  kahramanım " diyip  tekrar boynuna atladım . Sanki zaman durmuş da sadece dünyada biz kalmışız .ölene kadar böyle sarılsak ?

"Sarmaşık mı olsak ? " diyince barış . Güldüm ve kafamı salladım . Ve kenarda duran banka oturdum .
Tabi barış da yanıma oturdu .

" Senin gözünde sadece sürtüğün tekiyim demek ? " dedim ona bakarak .

"Gözümde sürtük olan asla birini kurtarmazdım  emin ol " diyince hafif tebessüm göstererek.

"Bence kıskançlık " dedim sırıtarak .

"Kıskanmak mı ? "Dedi kaşlarını kaldırarak .Bende kafamı salladım .

" KOKUNU ÇEKENİN  NEFESİNİ KESERİMdiyince ona baktım o ise önüne dönmüş sırıtıyordu .  Bense dayanamayarak   yanağına öpücük kondurdum . Bir dakika ben ne yaptım lan !
İkimizde şuan şaşkın şaşkın  birbirimize bakıyorduk .

BEN AŞIK MI OLDUM ?

Eyer her akşam onu düşünüp uyuyamamak , ona muhtaç olmak , onu özlemek , ondan nefret ettiğin halde onu aramak ,  o suçlu olduğu halde onun yanında olmayı istemek , onu herkesten kıskanmak , onun  yanında saçmalamak , sonsuza dek sarılmayı istemek hatta onu sarılarak boğmayı istemek 

Aşk sa ; ben galiba aşık oldum .

VEEEEE BİR BÖLÜM  SONU DAHA .

CANKUŞLAR  OKUMAYA DEVAM DİMİ ?
SEVİLİYORSUNUZ  .
HERŞEY SİZ SİNİZ ÇÜNKÜ SİZ OLMASAYDINIZ BU KİTAP DA OLMAZDI . ♡♡♡♡ 

TÜRÜNÜN SON ÖRNEĞİ :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin