13.Bölüm (seni seçtim pikaçu )

179 13 1
                                    

Multimedia = bizimkiler misali (inşallah o günleride görürüz  :)) )

Kapayı kilitledim ve oturdum ne dicem ona off çok utanıyorum Allah belanı versin barış !

"Aç şu kapayı yaprak , kimse bilmicek söz hadi çık " diyince barış. elim ayağıma dolaştı .

"Ya gitsene sen ben çıkarım " dedim dahada ses gelmedi barışın gittiğini düşünerek kapıyı açtım sağa sola bakındım yoktu galiba .

"Oh be !" Dedim sessizce , sonra biri belimden tutup beni duvara yapıştırdı bilin bakalım kim?

"Saf sın sen kızım , saf. " dedi aşağılayıcı bir şekilde .

"Saf olmak güzel valla " dedim ve onu itip merdivenlerden aşağıya indim .

"Oo gençler oyun devam ediyor " dedim onların yanına oturdum barış ta karşıma oturdu gözlerimi ondan kaçırıyordum ki bana bakmasın diye . Şişeyi ben çevirmiştim soru kısmı kıvırcık saçlı kıza cevap kısmı ise barışa denk geldi .

"Evet bay sadist d mi c mi " diye soru, barış çok rahat bir şekilde .

"Cesaretlik "dedi kız düşünür gibi yaparak havaya baktı .

"Tm bana bir gece ver sana öyle şeyler yaşatayım ki ,  illede bu akşam olmak zorun da değil " diyince .

"OHA OHA OHA YANİ " diye böğürdüm napim ya ben böyle şeyleri bilmm . Ayy herkes bana bakıyor çok mu güzelim ne ? Barış kafasını kıza doğru çevirdi ve pis bir şekilde sırıttı .

"Sen ne zaman istersen " dedi ve şişeyi çevirdi .veeeee yess soru kısmı bana cevap kısmı barışa .

"Seni seçtim pikaçu , d mi c mi ? " dedim gülerek .

"Cesaretlik" dedi kendinden emin bir şekilde .

"Evet barış , şimdi dışarıya çıkıyorsun ve eşekler gibi ben bir ego yığınıyım diye bağırıyorsun . " dedim gülerek barış ise of aldı kapıya yöneldi ve dışarıya çıktı ve dediğimi yaptı sonra tekrar içeriye girdi.

"Oldumu , oyun bitmiştir siktirip gidebilirsiniz . " dedi ve koltuğa oturdu öküz ya .neyse ki hepsi gitmişti bende barışın yanına oturdum ve ona dikkatlice baktım .

"Niye bu kadar siyahsın ? " diye sordum gerçekten çok merak ediyordum .
Bal rengindeki gözlerini benim yeşil gözlerime sabitledi .

"BENDEN MAVİ OLMAMI BEKLEME ÇÜNKÜ BEN SİYAHIN TA KENDİSİYİM " dedi öylece baka kaldım belkide sevgiye muhtaçtı ama o tambir öküzdü sadistti siyahtı kapalı sessiz kızgın ve yakışıklı ........

Bu bölümü bilerek kısa yazdım kısa öz ve güzel .

TÜRÜNÜN SON ÖRNEĞİ :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin