Multimedia = çiftimiz
"İşte öküz yattığı yerden belli olur " diyen anneme mal mal bakıyordum herzaman ki gibi.(aslında aslan yattığı yerden belli olur da annem işte ).
"Abartma anne " diyip kalktım ve yattığım yere baktım oha çarşaf yerde yastık desen yatağın dibinde yerde olmayan bi benim .
"Ooov saat kaç üzgünüm saadet sultan kızının yetişmesi gereken bir okulu var " diyip işi kaytarmaya baktım ama bizimki yermi (yemmmeeezzz) kulağımı çekmeye başlayınca hafif çığlık attım .
"Bunların hepsini düzüyorsun ondan sonra " dedi ve odayı terk etti hızlı bir şekilde yatığımı yaptım ve okul formalarımı giydim saçımı topuz yaptım dağınık bir şekilde konvers lerimi ayağıma geçirdim çantamı da alıp çıktım bu sefer yavaş yavaş yürüdüm neyseki okula varabilmiştim derse geç kaldığımı bildiğim için direkt kantine indim bilin bakalım kimler var kimler berk,seçkin,Alya, derya, ve ORRROOOOSSSPUUU SAHRA . O tarafa bakmadan boş bir masaya oturacaktım ki bu sefer barış değil seçkin çağırdı .
"Yaprak burdayız " bir dk. Da sizi arayan kim bide burdayız demiyo mu foklar gibi hafif tebessüm göstererek yanlarına oturdum Sahra ben oturduğum gibi kalktı bencede kalksan iyi edersin arkasındanda derya gitti hadi koş kuyruk .
"Ee görüşmeyeli nasılsın yaprak " diye sordu seçkin bu arada bir öküzümüz eksik Tabi yaa bunların kralı olan boğa barış nerede acaba .
"Daha dün birlikteydik ama iyiyim , barış nerede "diye sorunca Alya lafa atladı .
"Barıştan sanane ki sevgilimisiniz ? " bak yine cıvığını çıkardı salak.
"Bu soruyu soran onun sevgilisi mi oluyo arkadaşım diye merak edemezmiyim Alya hanım " dedim alçak sesle .
"Artık "dedi ve önüne döndü bende arkasından dil çıkardım berk ise gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı "ne " gibisin den baktım ona oda kafasını sallamakla yetindi .
"Ahanda reis geldi barış " dedi ve sarıldı seçkin .
"Hoşgeldin barış " dedim ve ayağa kalktım yani tabikide sarılmak için değil sınıfa çıkmak için ama yine kolumdan tuttu ve.
"Senin ne işin var burda anlamıyormusun sen , benim arkadaşlarımdan uzak dur okey ? " lan sen beni tanıştırdın tanıştırmasaydın o zaman ben sana hayır dediğim de takmadın beni .
"Birincisi ben değil arkadaşın beni çağırdı ikincisi ben degil onlarla sen beni tanıştırdın unuttunmu ?" Dedim .
"Eeh yeter be haddini aşma kızım öldürürüm lan seni " dedi ve yere yapıştırdı beni ikinci kez dudağım patladı aaa sen görürsün .
Kendimi topladım ve ayağa kalktım yüzüne tokadı bastım herkes bizi izlerken şaşkınlığa uğradı .
"Ben senin sürtüklerinden değilim bunu o kuş beynine yazacaksın bu bir " diyip bir tane daha tokat attım .
"Benden uzak duracaksın bu ikiii " dedim ve üçüncüyü atacakken dudaklarıma yapıştı narince öpmeye başladı içimdeki ses izin ver desede ona aldırmadım , ben öldüm galiba ona karşılık vermiyordum sadece öpmesine izin veriyordum o kadar . onu ittim ve gözlerinin içine baktım ben ağzımı açacekken o benden önce davrandı.
"Böyle ilk öpücüğünü alırlar buda üüüüç " dedi ve karşımdaki masaya oturdu bense daha fazla dayanamayıp ağlamaya başladım daha ne kadar dayanabilirdim ki hemen lavaboya çıktım ve tuvalete girdim kapıyı kitleyip kulazete oturdum ve bağıra bağıra ağlamaya başladım .
"Malll , öküzzz, kara belaa, laneeeet, hayvaaaaan , boğaaaaa , ALLAH BELANI VERSİN. ....... diye devam ederken
"VERSİN " diye bir şey duydum sanki , tuvaletin kapısını açtığımda açmaz olaydım barış karşımdaydı ve kızlar tuvaletine girmişti oda benimle içeri girdi ve kapıyı kilitledi .
"Napıyosun ya " desem de beni dinlemedi.
"Özür dilerim "bir dk barış benden bbbeeenden özürmü diledi .
"Bak hayatımda ilk defa birinden özür diliyorum ve bunu nasıl dedim onuda bilmiyorum of özür diledim işte ister affet ister küs umurunda değil " dedi ve kapıyı açtı sonrada gitti yine öküzlüğunu yaptıda gitti insan bir affer beni falan der ama insa der işte bunun gibi öküzler değil . Of ya yine neler saçmaladı bu manyak.hemen lavobodan çıktım ve sınıfa girdim ada koşarak bana sarıldı.
"Sen ağladın mı " diye sordu .
"Ve dudağın niye kanıyor " diyip dudağıma tuttu umurumda değil kolumdan tuttu ve beni bahçeye çıkarttı ve bir banka oturttu .
"Anlat bana hadi " diyince derin bir nefes aldım ve anlatmaya başladım .
"Sabah derse geç kaldığımı bildiğim için direkt kantine indim tabiki barışın çetesi oradaydı boş olan bir yere geçecekken seçkin beni çağırdı ben de kıramadım ve oturdum bir süre sonra barış geldi bende gidicekken kolumdan tuttu ve bağırmaya başladı işte sen kimsin gibisinden sonrada yere fırlattı ve dudağım bom diye patladı bende tekrar ayağa kalktım ve ona tokat attım hemde iki kere üçüncüyü atacakken dudaklarıma yapıştı "lafımı böldü ada ve bağırmaya başladı.
"Neeee seni öptümü AMAN TANRIM ! " onu kollarından tutup oturttum ve ağzını tuttum.
"Hoparlör mü yuttun kızım ya bak susmassan devamını anlatmam" diyin kafasını salladı bende devam ettim.
"İşte sonra onu ittim ve koşarak lavaboya gittim öyle kendi kendimi saydırırken o geldi hatta yanıma geldi özür diledi ve gitti "yine lafımı tamamlamadan ayağa kalktı ve bağıra çağıra.
"Neeeee senden özürmü diledi ikinci kere AMAN TANRIM " bende ikinci kere kolundan tutup oturttum onu .
"Ya bağırmasana salak aklım çok karışık valla off " dedim ve okula baktım camdan barış beni izliyordu gözlerimiz konuşuyordu hemen ada ya döndüm .
"Gidelim burdan " dedim ve sınıfa çıktık ama barış karşımıza geçti ve başını sağa yatırdı adaya gitmesini söyledi adada gitti saf ya bu kız barış kolumdan sınıfa soktu beni sınıfı kilitledi.
"Senden bu gün özür diledim ya boşver dilemedim farz et " diyince ben bir şok ben bir vefat ıhhhh öküzzz.
"Sen ve özürün umrumda değil yeter ya " dedim o ise yanıma oturdu ve bana baktı of bakma şöyle .
"Tamam bundan sonra sıfırlandık ne sen beni tanıyorsun nede ben seni bay bay " dedi ve sınıfın kapısını açtı bende son kez ona baktım ve sınıftan çıktım bir daha görüşmemek üzere barış ALOĞLU .......
Vee BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK SEVİLİYORSUNUZ❤❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRÜNÜN SON ÖRNEĞİ :)
HumorAşk için neyin var neyin yoksa ortaya koymalısın ve kaybetmekten korkmalısın . aşk sadece bu gündür yarını umursama . Bu hayatta payına düşen ne ise onu alacaksın daha fazlasında gözün olmasın , bazı geceler gözüne uyku girmeyecek ama sen bunud...