Multimedia=yaprağın barışla buluşmaya giderken .
Koşarak sınıfa çıktım ve zilin çalmasını bekledim tabi barış ta peşimden geldi .
"Şu dediğin lafa çok güldüm "dedi
"Eeeee derdin ne " diye sordum sadede gelerek .
"Zilin çalmasına daha çok var gel seni benim çeteyle tanıştırayım " gitsemiydim acaba ?
"Yok ben gelmiyim "desem de beni dinlemedi ve kolumdan tutup merdivenlerden indir 5 kişi oturmuş bize bakıyordu
Yanlarına geldiğimizde hepsi ayağa kalktı Sahra salağı hariç .
İlk elini uzatan yeşil gözlü sarı saçlı bir erkekti ."Ben berk "dedi ve güldü .
"Bende yaprak "dedim ve hafif tebessüm göstererek elimi uzattım.
Ondan sonra onbir (çok komik dimi tamam saçma ) şimdikide kızdı oda kahverengi saçlı ve mavi gözlüydü elini uzattı ve.
"Bende Alya tanıştığıma memnun oldum canım bu arada berkle çıkıyoruz "dedi ve berke sarıldı ayy ne güzel.
"Tebrik ederim " dedim ve diyer erkeğe geçtim buda esmer biriydi .
"Ben seçkin buda sevgilim derya "dedi elini sarı saçlı kızın omzuna attı .
"Sizide tebrik ederim çok yakışmış sınız cidden " dedim onlarda güldü gelelim Sahra sürtüğüne .
"Beni zaten tanıyorsun "dedi kılını bile kıpırdamadan .
Bende tepki göstermedim ve onların yanına oturdum daha doğrusu barış itti ."Eee anlat bakalım buraya yeni geldin dimi? "Diye sordu seçkin .
"Anlatılacak bir şey yok ve evet buraya yeni geldim ankara'da kolej de okuyordum burda devlet okulunda okuyacaktım ama şansa bak yer yok muş " dedim ve güldüm seçkin cevap verecekken Sahra konuştu .
"Yaa barış cım babana söylede böyle varoş ları okula almasın " diyince benim sinirler bir horon etti ALLLAAAAAHHH SIÇTIM AĞZINA ORRROOOOSSSPUUU .
"VAROŞ SENİN ANANDIR LAN GÖT BAK KIZIM SÜRTÜK MÜSÜN NESİN BİLMİYORUM AMA BİRİ SENİ FANA BOYNUZLADIĞI ÇOK BELLİ OLUYO " dedim herkes ten bir oooo sesleri falan ben bir havalandı yani ehhh .
"Haa sen ne terbiyesiz eğitimsiz bir kızsın " dedi ayağa kalktım ve.
"O GÖTÜNE KİM SÖZ HAKKI VERDİ BİLMİYORUM AMA BEN İNDİRMESİNİ BİLİRİM " dedim ve kızın saçını başını yolmaya başladım tabi barış salağı belimden tutup beni çekene kadar seçkinler falan sahrayı tutarken barış beni tutuyordu.
"Sakin ol yaprak "
"Ya bırak şu sürtüğün götünü indiriiim ya " desem de boşuna seçkin ve derya Sahra yı dışarı çıkarttı bizde berke ve alyayla kaldık onlar hala şaşkınlıkla bana bakıyordu.
"OOOHAAA sende neler varmış yaprak "diyip kahkaha atmaya başladı berk bende kendimi daha fazla tutmayıp ona eşlik ettim.
"Öyle varoş falan diyince benim sinirler bi tepti "dedim o ise hala gülüyordu Alya ise bana tip tip bakıyordu ne baktın tip tip ananımı siktik Antep sucuğu orospu çocuğu diyesim geldi ama tabikide demedim.
"Hadi yaprak sınıfa "diye bağırdı barış , çantamı alıp hemen sınıfa çıktım zil de çaldı işte hemen adanın yanına gittim .
"Noldu kızım "
"Sahraya daldım "diyince .
"NEEEE" diye bağırdı bizim çatlak.
"Kaşınmasaymış" dedim bende ohh be kara bok nasıl yoldum onu ohbe şimdi burda olsa tekrar dalarım o manyağa .
"Yuh sen onların çetesiylemi tanıştın ebenin amı " dedi ada ne var bunda yani onlar Cameron dallas sanki alt tarafı insanlar şimdi diceksiniz Cameron ne o insan değil kardeşim o meteor oh my got !
"Iyy hiç sorma götleri böyle havadan havadan gidiyor " diyince ada kahkayı bastı daha doğrusu anırdı .
"Kapıdan barış gelince herkes ayağa kalktı noluyo amk .
"Yaprak çabuk dışarı gel "diyince adaya baktım kafasını salladı hayır anlamında .
Barışın yanına gittiğimde ise.
"Ne var barış eyer o sürtükle niye kavga ettin diye soracakasan cevap vermicem haberin olsun " dedim .
" eve git hazırlan senin için izin aldım "ne diyor bu manyak !
"Nereye diye sormicam ne diyeceğini biliyorum çünkü " dedim ve sınıftan çantamı aldım adayı öptüm ve okuldan çıktım ....Eve geldiğimde ise kimse yoktu odama çıktım ve hemen hazırlandım gri darpaçamı üstüne sıfır kollu beyaz gömleğimi ve tabikide siyah deri ceketimi alttan siyah botlarımı hafif aylaynır (her ne boksa ) parlatıcı sürdüm ve çantamı da alıp çıktım gelen mesaja baktım .
GELEN MESAJ = TÜRÜNÜN SON ÖRNEĞİ
Bak fazla vaktim yok sahile gel iki çift lafım var
(Tabi canım iki çift zaten )
Sahile geldiğimde ise yine tarz bir şekilde durmuş beni bekliyordu bana baktı ve yapmacık bir şekilde güldü yanı yaklaştım ve denizi seyretmeye başladım .
"Yaprak sen sahranın altından kalkamazsın " diyince güldüm ve ona baktım .
"Oda senin altından kalkamıyordu ama sen onun üstünden kalktın " diyince çok sert bir şekilde .
"Sen sahrayı tanımazsın seni rezil etmeden durmaz "
"O rezil etmezse sen edicektin boşver " dedim ve tekrar denize doğru döndüm .
"Senden nefret ediyorum cüce " dedi .
"Çok belli ediyorsun zaten ama ben senden nefret etmiyorum ama sevmiyorum kısacası hiçbir duygu yok " dedim peki doğrumu dedim ?
""Emin olki umrumda değilsin ama ayağını denk al bitiririm seni " diyince tekrar ona baktım .
"Hayaller beni bitirmek gerçekler kendini " off süper kapak .
"Ben hayal etmem ne diyorsam yapar sende izleyip görürsün " dedi ve arabasına bindi son gaz gitti çok ta fifi hah .
BÖLÜM SONU HANİ BEĞENİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRÜNÜN SON ÖRNEĞİ :)
HumorAşk için neyin var neyin yoksa ortaya koymalısın ve kaybetmekten korkmalısın . aşk sadece bu gündür yarını umursama . Bu hayatta payına düşen ne ise onu alacaksın daha fazlasında gözün olmasın , bazı geceler gözüne uyku girmeyecek ama sen bunud...