- ŞİŞME YELEK -

1K 77 51
                                    

Annem yerde kendinden geçmiş bir halde uzanırken bende çevredekilere sahte gülücükler yayıp bavulu bıraktıktan sonra annemin yanına gittim.

Yüzüne yavaşça dokundum.

''Anne..Validem.İkinci sultanım.Hay ulan.''

Babaannem beni kendine çevirip sarıldı.Benim ellerim havada kalmıştı.Sevgi patlaması yaşıyordu.Ama bu şekilde sarılırsa bende patlıyacaktım.

''Yavrucuğum.Oh nasıl özlemişim güzel kızımı ben.Biliyordum.Geliceğini biliyordum.''

''Ben bir davetin olduğunu bilmiyordum.Bilsem gelmezdim.''dedi kulağına fısıldayarak.O da kıkırdadı ve geri çekildim bende .

''Hepimizin üstünde yine bir şok yaşattın kızım.''dedi babamda gülerek annemi işaret etti.

''Hey sen o kaslar şişme veya çizim değilse gelde yardımcı ol kadını kaldıralım.''dedimCem' bakarak.Cem mi dedim?Ah pardon PRESİMİZ,BÜYÜK ÜSTAD.

Başını iki yana sallayıp şoktan çıktıktan sonra annemi belinden kavrayıp kaldırdı.

''Yukarı odaya çıkart.''dedim merdivenlere göstererek.İtaat et köpek.

Merdivenlere yöneldi ve gözden kayboldu.Güliz hanım yanında ki Yeşim hanıma bir şeyler fısıldarken onlara seslendim.

''Ya teyzecim kadın bayılmış siz hala daha dedikodu vırvır derdindesiniz.''kadınlar şok olmuş gözlerini pörtletip bana bakıyorlardı.

Anan.

''Teyze mi dedin sen bize?''

''Dediklerimin içinden sırf bunu algılaman normal.Bişey sorucam.Yüzünüzü gerdirince yaşınızda geriliyor mu ?''şok olmuş yüzlerini geride bırakıp annemin yanına çıkmak için merdivenlere ilerliyordum ki geri döndüm.

''Ha bir de şey,eğer yüzünüzü gerdirip gençleşmek istiyorsanız servetler yatırmanıza gerek yok.Bize gelin ben sizin yüzünüzü sinirden gerdiririm.Bir günde Ajda Pekkan'a taş çıkartırsınız valla.''dedim ve gülümseyip göz kırptım.

Sonra merdivenleri çıkmaya başladım.Kolidorda ilerleyip annemlerin odasına girdim.

''Çıkabilirsin.''dedim Ce..Prensimize bakıp.

''Neden döndün?''

''Çok net bir cevap ister misin?''dedim ellerimi göğüs hizamda bağlayarak.

''Evet.Lütfen.''Lütfen mi ?Egosunu aldırıpta gelmiş herhalde.

''Sanane.''dedim sevimsizce sırıtarak.

Gözlerini kapattı ve bir nefes alıp verdi.Ulan odanın havasını kirlettin rezil herif.

''Ya bak.Biliyorum kızgınsın kırgınsın beki de ama."

''Kızgın,kırgın.''dedim anlamazca bakıp.Sonra devam ettim.

''Bana bak şişme yelek senden ayrılan benim.Bunu anla.Ayrıca yurt dışına seni unutmak için gitmedim.Kendi kendine arkandan uydurmalar yapma.''dedim arkandan derken totosunu gösterdim.

Gülümsedi ve gözlerini kapattı.

''Hiç değişmiyeceksin değil mi?''

''Sen ve egon nasıl değişmiyorsa bende değişmiyeceğim.''

''Değişicem.''dedi gözlerini bana dikip ciddice bakarak.

''Valla minik kuş o ego kolay kolay ne değişir nede üzerinde oynama yapılır.Tüm hakları saklıdır.''

KAÇIK (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin