KEYİFLİ OKUMALAR KAÇIKLARIM 👯
MULTİMEDYA:SÖYLEMEME GEREK YOK BELKİ AMA ADET YERİNİ BULSUN. İKİ KAÇIK 💏
Diğer günlerden farklı kendini özel kılan bir günümüz vardır elbet. Mesela doğum gününüz ya da şanslı kişiyle tanıştığınız ilk gün,ilk kardeşim dediğiniz kişiyle tanıştığınız gün,ilk işe başladığınız gün,evlendiğiniz gün...
Bu sabah gülerek uyandım. Bugün 26 Ağustostu. Bugün benim ikinci doğum günümdü.
"Aslı kuaför geldi kuzum."dedi Hanife teyze.
Gülümseyerek ona cevap verdim.
"Duşumu alıp çıkınca haber veririm ben ona sen yorulma Hanifem."dedim yanağını sıkarak.
"Daha şu kadardın ben pasta istiyorum akşam yemeğinde diye ağlardın. Şimdi evleniyorsun ha?"dedi hüzünle.
"Bugün benim mutlu günüm ağlamak yok. Ağlamak yasak."dedim sahte sinirimle.
"Tamam kuzum tamam."dedi gözlerini silerken odamdan ayrıldı.
Bende hemen duşa girdim.
Acele ile aldığım duştan sonra kuaför odama gelmişti. Saçlarımı salaş bir topuz ile toplantırıp toprak tonları ile makyajımı bitiricektik.
Mervede düğünde giyiceklerini alıp bize gelmişti.
*
Cihangirle beraber berberin yolunu tutmuştuk.
"Lan damat tıraşı demeyelim fazla para alıyor namussuz."dedi Cihangir.
"Ulan bir kere düğün oluyor. Alsın anasını satıyım be."dedim.
Berber Mesut abi bizi gülerek karşıladı.
"Geldi bizim orman kaçkınları."dedi.
"Hayırlı iş için geldik abilerin yakışıklısı."dedim omuzlarından tutup sıkarak.
"Ne bu neşe çocukken seni zor oturturduk berber koltuğuna. Gerçi hala daha öylesin eşek sıpası."dedi.
"Birileri evleniyorda Mesut abim ondan bu neşeler."dedi Cihangir.
"Hadi be. Aslan oğlum benim be. Allah uzun ömürlü evlilik nasip etsin yavrum. Geç otur."dedi.
"Amin Mesut abim Amin."dedim ve berber koltuğuna oturdum.
*
"Tek sorun şu topuklular."dedim iç çekerek.
"Bana bak 1 haftadır çalışıyoruz topuklularla yürümen için."dedi Merve.
"Heyecandan ya düşersem?"dedim korkuyla.
"Salak saçma konuşup durma."dedi Merve kıyafetine bakarken.
O hazırlanmış beni bekliyordu zaten saat her attığında heyecanlanan ben son 2 saat kaldığını görünce elim ayağım titremeye başlamıştı.
"Sakin ol kızım ne bu heyecan?"dedi Merve elimi tutup destek vererek.
"Ben sana Cihangirle evlenirken sorucam. Aklına hep kötü kötü şeyler sokucam. Görürsün sen."
"Ayıp yaptığın ama."dedi sızlanarak.
Saçlarım maşalanıp sarıldıktan sonra makyaja başlanmıştı.
*
"Taktı papyon diye ya. Hiç sormuyor daha önce papyon taktın mı diye."dedim aynada papyonu düzelterek.