TEMİZLİK

595 44 15
                                    

Multimedya Buğra. İyi okumalar :)

Sonunda herkes evlerine dağılmıştı. Güzel ve aynı zamanda sinir dolu bir gün geçirmişti.

Hande'nin sürekli Göktuğ ile ilgilenmesinin sebebini hepimiz biliyorduk. Bugün bütün gün Göktuğ'nun yanından ayrılmadı. Hayır birde onu havuza attığımda kalkıp Göktuğdan yardım istedi. Git Buğradan iste Cemden iste Canerden iste.

Ben neden düşünüyorum ki. Hayır yani tamam yeni tanıştık iyi birisi onada tamam ama neden Hande ile bir göz taması kurduğunda içim de fırtınalar kopuyor.

"Bu kafamda ki soru işaretlerine bir yanıt ver Şükufe."dedim yatağıma yatıp.

"Ya ben anlamıyorum kendi mi. Neden yani niye. Bir kere Handeyi kıskanmaktan değil. Ee o zaman ne?"dedim.

"Bana anlatsan ben çözerim aslında."dedi Şükufe.

"Ya anlatıyorum ya Sükufe. Bir dakika ya sen na-nasıl tövbe bismillah."dedim ve ayağa kalkıp geri geri adım attım. Çarptığım bedenle arkama döndüm.

"Korkma korkma benim bitanem."

"Ayy tontonum ya aklımı aldın."dedim ve babaanneme sarıldım.

"Geçiyorudum uğrıyım dedim. Anlat bakalım nasılsın nasıl gidiyor?" dedi odamda ki tekli koltuğa oturdu ve el çantasını ayaklarının dibine bıraktı.

Bende yatağıma geçtim ve oturdum.

"Nasıl olsun işte oturuyorum,kalkıyorum falan. Sizde durumlar nasıl?"dedim.

"Ev sensiz yine aynı kızım. Sessiz."dedi.

"Hım."dedim ve başımı öne eğdim. Hala aklımı kurcalayan sorulara cevap arıyordum.

"Aslı."dedi babannem odada ki sessizliği bozup. Aniden adım söylenmesi ile irkildim.

Başımı kaldırıp babaanneme baktım. O da bana düşünceli bakışlarla bakıyordu.

" Efendim?"dedim.

"Kapıda biraz konuşmalarına kulak misafiri oldum kızım. Handeyle ne problemin var?"dedi.

Aslında ne diyeceğimi ,nasıl anlatıcağımı bilemiyordum. Tek bildiğim şey bana yol göstericek birisi varsa o da karşımda oturan tonton sultanımdı.

"Ya nasıl desem pek bilemiyorum. Yani bu duygu nasıl anlatılır anlatsam anlaşılır mı? Bilmiyorum."dedim oflayarak.

"Nasıl bir duygu bu peki biraz bahset belki en ufak diyeceğin kelime onu anlatır."dedi tek kaşını kaldırıp gülümseyerek.

Bende çarpık bir gülümseme yerleştirdim yüzüme ve konuşmaya başlamak için boğazımı temizledim.

"İnsan sevdiğini kıskanır dimi?"dedim gözlerine bakıp.

"Evet güzelim. İnsanlar sevdiği,sahiplendiği,değer verdiği insanları kıskanırlar. Peki ya nereden çıktı şimdi bu ?"

"Peki ya sen bizim büyük pedere nasıl aşık oldun?"dedim gözlerimi kısıp.

"Aaa nereden çıktı şimdi bu."dedi kıkırdayım.

Bende gülümsedim" Hadi ama anlat."dedim.

"Aslında pek aşık olarak evlendim diyemem. Bizimkisi ailenin birbirini samimi tanıması ve çevremizde benim için düzgün birisi ve onun içinde düzgün birisi olmadığı için ailemiz böyle uygun gördü. Ama tabii ki hiç bir zaman keşke dedirtmedi bana."

"Ee hiç sevmedin mi dedemi?"dedim gözlerimi açarak.

"Sevdim,sevdim ama öyle severek evlenmedim sonradan sevdim yani."gülerek.

KAÇIK (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin