''Yeni Çocuk''

661 66 111
                                    

Medyada ki yakışıklı Göktuğ :*

İçeri giren doğa üstü varlıkla gözlerim yuvalarından çıkmıştı.Bu doğa üstü varlık diye nitelendirdiğim kişi,aksakallı dede rolünü çalıp beni baba ocağına dönmeye ikna eden çocuk olunca bir hayli şaşırmıştı.

Cool edalarla etrafa bakınırken takım elbisesini tamamlayan kravatını düzeltti.Önünde ki saçlarını da karıştırınca daha bir iyi olmuştu.Masada ki bütün kızlar ben de dahil olmak üzere onu süzüyorduk.Başımı sağa sola sallayıp önüme döndüm ama yok abicim bakamadan edemedim.Bizim pederlerin masaya doğru gidip hepsiyle selamlaştı.Yanında ki annesi ve babası bizim masayı işaret edince tekrar masadakilere gülümseyip çevreye bakınarak bizim masaya geldi.

Sanki benim her zaman ki yaptığım gibi zoraki bir gülümseme ile masaya yaklaştı.Ve o sihirli kelime ağzından dökülü verdi.

''Selam.''dedi.E yani ne demesini bekliyorduk.Masada ki herkes selam dedi ben hariç.Tamam yakışıklı olabilir ama asla domuzluğumdan ödün vermem.Banane sanki bana yakışıklı.Lan ben asıl meseleyi unuttum.Bu çocuk benim kıymetli uykumu bölü aklıma abuk sabuk fikirler sokup beni buraya getirtmişti.

Yaktım çıranı yeni çocuk !

Garsonlar hepimizin önüne yemekleri servis ederken dekolte Hande çocuğu sıkıştırıp sorular soruyordu.

''Ben seni daha önce görmemiştim yen i bir şirket falan mı kurucaksınız?Burda olduğunuza göre.'''

Sanane ulan!

Çocuk yine sevimsizce sırıtıp cevap verdi.

''Evet buralarda yeniyim.''

''Yeniyim derken ailen değil yani.''

''Onlar pek yeni sayılmazlar.''dedi ve bir anlık gözleri beni buldu.Bir kaç dakika birbirimize baktıktan sonra gözlerini kaçırdı ve yemeğine bakıp yemeğe başladı.Ben hala ona bakıyordum.Merve boşluğuma vurunca yüzümü buruşturup gözlerimi kısarak ona baktım.Kulağına doğru eğildim ve konuştum.

''Ne var lan ?''

''Ne bakıyorsun kızım yarım saattir çocuğa yoksa bizim kaçık yeni çocuğumu kesiyor?''

''Ne kesicem be Allah sahibine bağışlasın umrum bile değil de ulan bu çocuk ben dönmeden önce rüyama girdi ve geri dön her şey değişicek falan dedi ben bir nevi onun yüzünden burdayım.''

''Yok anasının gözü.''

''Kızım cidden bende inanmazdım ama şuan harbi harbi inanıyorum.''

''Bana bak beni kekliyorsan.''

''Saçmalama be ciddiyim.''

''O zaman bu çocuk senin kaderin.''

''Salak saçma konuşma be ne kaderi belki ecelim belki beni öldürücek.''

''Oha be kardeşim.''

''Asıl sana oha ne kaderi hemen bir Esra Erolculuk ben aşkı başka zaman başka biriyle yaşıcağım bununla asla.''dedim başımla yeni çocuğu işaret ederek.

''Birincisi asla asla deme.İkincisi sen aşkı değil aşk seni bulur.Üçüncüsü Bununla diyip tip tip işaret ettiğin çocuğu dekolte Hande götürüyor sen hala odunluk,bir maçoluk,bir kroluk.Sen bir kızsın o yüzden kız gibi davran.''

''Sus be annem iki .Hadi zıkkımlan.''dedim ve yemeğime döndüm.

Bir yandan Hande ve yeni çocuğun konuşmalarını dinliyordum.

''Adın ne ?''dedi Hande.Soyadını falan sor da sosyal medyadan ekle.

''Göktuğ.''dedi umursamaz sesle.Handeye bakmadan konuşması dikkatimi çekmişti doğrusu.İçimizde en kız gibi kız belki Handedir.Mini elbisesi beline kadar uzanan sarı saçları,renkli gözleri ile belkide hepimizi solluyordu şerefsiz.Yani bir erkeğin dikkatini çekmesi normaldi.Ama yeni gelen çocuk onu takmadan konuşuyordu.Doğrusu hiçbirimizi takmıyordu.Sürekli kol saatine bakıp dakika geçmesini bekliyordu sanki.Belki de o da benim gibi aile zoruyla buradaydı.

KAÇIK (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin