ORTAK

624 54 82
                                    

Dün akşam mekandan ayrıldıktan sonra hemen eve gelmiştim. Üstümü değiştirip cephaneme (yatağa)gizlenip silah olarakta yorganı üstüme çekmiştim. Yorganı üstüme sanki Harry Potter'ın üstüne geçirdiği görünmezlik için kullandığı pelerin gibi aldım. Çok geçmeden annem odama daldı ama umduğunu bulamadı. Hayır saçmalayın görünmez olmadım. Hani vardır ya en iyi kaçış yolu 'uyuyormuş gibi çek kanka' aynen ben de o taktikle annemi odadan şutladım.

Şimdide sevgilimle kısa bir ayrılık konuşması yapmam gerekiyordu.

"Bak yatak anlıyorum bunca zaman beni sardın kolladın rahat ettirdin ama aramızda ki ilişkiye son vermeliyiz. Lütfen ağlama akşam yine beraberiz. Ama yapma böyle zor oluyor. Ya ben ne diyorum Şuküfe ? Hayır yani sende hiç demiyorsun Aslı sen deli misin mal mısın diye."

Üstüme kot tulum geçirdikten sonra saçlarımı da at kuyruğu yapıp aşağıya inmek için cesaretimi topladım.

"Heyt deli kız sen ne gibi konuşmalar yaptın sen ki salağa yatmada bir dünya markası,sen ki yalan makinesini bulan insan,sen ki... Neyse bunun devamını boş bir zamanda düşünürüm. Pek ala salağa yatarım yani ne olucak." ayna karşısından çekilip merdivenlerden inmeye devam ettim.

"Evet Aslı son basamaktasın. Ölüme çeyrek kala. Anne zulmüne son 30 saniye." dedim ve en sevinli gülümsememle köşeyi döndüm ve ellerimi iki yana açtım.

"Vurur yüze ifadesi günaydın Aslan ailesi."dedim ve masada ki kıymetli sandalyemle benim kaportayı buluşturdum.

"Günaydın benim güzel torunum."dedi bizim güzellik tanrıçası(babaannem)

"Günaydın kızım."dedi bizim üstad(babam)

"Günaydın kuzen."dedi bizim.Ana bu niye geldi lan.

"Ne işin var lan senin burada?"

"Ayıp ama misafire böyle mi davranılır?"

"Ulan bir de misafir diyor ya. Buğra nüfusunu bize geçirelim istersen canısı."

"Hayırlısı be gülüm."

"Iyy pis ergen . Paçalarından ergenlik akıyor. "

"Ayy yeter susun artık sabah sabah kafamı şişirttiniz." diye cırladı evimizin kelebeği (ANNEM)

"Emir büyük yerden." dedim ve ağzıma fermuar çekip sessiz bir şekilde kahvaltıya başladım.

"Ha unutmadan söyliyim haftasonu dün yemekte ayarladığımız bir planla tur yapıcaz tekneyle haberiniz olsun." dedi babam.

Ağzımda ki lokmayı bitirip konuştum.

"Biz yani ben gelmiyorum diyil mi ?"

"Zaten gençleri serbest bırakıyoruz."

"Ha yani siz demirbaş olarak gidiyorsunuz."

Babam gülimseyip "Aynen öyle."dedikten sonra kahvaltıya devam ettik.

Annem kahvaltı boyunca normal davranmıştı kesin babaannem tembihlemişti. Has torun olarak koruyucum çoktu.

Gün boyunca odam,salon,mutfak arasında gidip gelmiştim. Daha sonra zıbarmak için odama çıkıp iskeletli pijamamı üstüme geçirdikten sonra sevgilimin (yatağımın) kollarında uyuya kalmıştım.

Sabah çalan telefon sesimle uyandım.

"Aradığınız kişi şuan huzuru bulmuş durumda lütfen..."

"Sanada günaydın biriciğim. Bizim tayfa bugün her zaman ki mekanda bir buluşma ayarlamış yeni çocukta gelicek galiba seni almaya geliyorum hazırlan. Hadi öptüm."

KAÇIK (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin