KAŞINANI KAŞIMAYA

132 12 2
                                    

MULTUMEDYA:BUĞRA KAMPI BASINCA 😆😊

KEYİFLİ OKUMALAR 😻😽

"Lan bana bakın evlenince size balayına nereye gidiceğimizi söylemicem."dedi Göktuğ salatalığı ağızına atarken.

Buğra gülerek yanıtladı onu.

"Sen harbi inanmışsın Aslı'nın seninle evleniceğine."dedi Cihangiri de dürtükleyip kıkırdadılar. Bunlarda iyi arkadaş olmuşlardı .

"Sizde harbi inanmışsınız evleniceğim kişinin Aslı olduğuna."dedi Göktuğda onlara laf sokarken. Ama bu konu benide ilgilendiriyordu.

Çatalımı şortunun açıkta bıraktığı bacağına hafifçe batırdım.

"Sende harbi inanmışsın benim bu laflarına sessiz kalıcağıma."

"Ama güzelim onlar üstüme geldiler ben napıyım. Senin kuzenin başlattı."

"O benim kuzenim değil o yedi başlı ejderha. Yılan. Pis."dedim.

"Ayıp ama."dedi Buğra.

"Ayıbın yolları kayıp."dedi Cihangir.

"Birileri yine ergene bağladı."dedi Merve.

Bende onların konuşmaları ile kıkırdadım.

"Dönüyor muyuz bugün?"dedi Merve.

"Valla biz kahvaltıdan sonra biraz bisiklet turu yapıcaz."dedi Göktuğ beni kendine çekip sarılarak.

"Ee biz napıcaz burada?"dedi Merve somurtarak.

"Biz de yürürüz beraber muhabbet ederiz."dedi Cihangir Merveye bakıp gülerek.

"İyi yürümeler."dedim imayla.

Göktuğ bisikletleri karavanın tepesinden indirirken bende sofrayı toplamak için Merveye yardım ettim.

"Hadi biz kaçtık."

"Bir kere de Allah izniyle git şerefsiz."dedi Cihangir.

Bisiklete atlayıp beni bekledi.

Benim bisikletimin açık mavi üzerinde papatya desenleri vardı.
Onun bisikleti ise koyu mavi ve düzdü.

"Haydi bakalım pedalımıza kuvvet."

*

Bir elimizi bisikletten çekip havada birleştirdik bisikleti hala sürerken. İlk başlarda denge problemi yaşasamda sonradan toparladım kendimi. Ellerimiz havada,boş ve mis kokan orman yolunda ilerliyorduk. Şuan hiç birşey umurumda değildi.

Ne geçmişim,ne geleceğim.

Geçmiş,geçmişte kalan değil miydi zaten ?

Gelecekse ,elbet birgün gelicek olandı. Bundan kaçışım yoktu.

Ve,şuanım.

Bugünüm.

Dolu dolu bitirilmesi gereken bir gün. Yarın bunun için bir fırsatın olmayabilir. Hayat belki de sana nice yarınlar verir ama bu zamanı bir daha verir miydi?

Bilinmez.

İşte bende tam yapmam gereken şeylerden birisini yapıyordum. Zamanımı,günümü nasıl geçirmek istiyorsam öyle geçiriyordum.

"Ne düşünüyorsun?"

"Hiç. Öyle?"

"Öyle?"

"Yani. Diyelim ki biz barışmadık ne olurdu?"

"Bilmem. Ben tükenmişlik sendromuna girmek isterdim Cihangir "oğlum onun adı bile havalı duruyor senin fakir ruh halin kaldırmaz."diyip beni bu durumdan kurtarmaya çalışırdı."

KAÇIK (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin