KEYİFLİ OKUMALAR TATLIMLAR ❤
MULTİMEDYA:BİZİMKİLER 💏
Kontrol etmeden attım bölümü hatalarım varsa affedin 😂😘
"Söyle tek doğru mu götüren 3 yanlış. Söyle ebesine sektirdiğim. Söyle lan anlattın mı?"diye bağırdım.
Benim sesim boş depoyu yankılatırken Cem tahta sandalyede elleri ve ayakları bağlı şekilde beni ve Cihanguri izliyordu.
"Sen konuşmıycan abisi anlaşıldı."
Cihangir belinde ki tabacayı çıkarttı ve tetiği çekti.
Cem korku dolu gözleri bir bana bir Cihangirde gidip gelirken. Biz sessizce sadece ona bakıyorduk. Cihangir severdi adam korkutmayı. Tabii sadece korkutmayı değil hir kere gözü dönmesin. Geri dönüşü olmayacak şeyler yapar Cihangir. Birini öldürmek gibibger dönüşü olmayan şeyler. Benimse ne zaman ne yapıcağım belli olmazdı.
"Söylüyon mu lan?"dedi Cihangir dişlerini sıkarak.
Bos olan sandalyeyi çekip ters oturdum ve dirseklerimi yasladım.
"Bana bak anasının kuzusu senin gibi leşim çoktur benim. Seni öyle hir gömerim ki feriştahı gelse bulamaz. Belki insana yardımın olmadı ama toprak altında fosilleşme evrende hayvanlara katkın olur. Eh belki sevap kazanırsın."dedi Cihamgir.
Buraya girken anlaşma yapmıştık. Cemi konuşturmak Cihangirin işiydi. Stres atması gerekiyormuş.
Zaten yüzü kan içinde kalmış olan Cem yine bir yumruk darbesi ile afallamıştı.Cihangir bir kaç hızlı adım atıp Cemin yanına gitti ve çenesini sıkıp ağzını açtı. Daha sonra silahı ağızına yerleştirdi.
"Sen benim ciddiyetimin farkında değilsin anasının kuzusu. Söyle. Öttün mü başkasına bildiklerini."
Cem homurdanırken Cihangir hala pörtlek gözleri ile ona bakıyordu.
"Oğlum çek silahı ağızından birşey söylücek."dedim. Cihangir gözlerini Cemin yüzünden çekmeden silahı alıp beline soktu.
"Söyle bakalım."dedim.
"Bir kişiye söyledim. O da sana yeter zaten Yarasa."
Atik bir hareketle yerimden kalkıp Cihangirin belinden silahı alıp Ceme doğrulttum.
"Sen kimsin lan benim lakabımı bile ağızına alıyorsun ha köpek? Kime söyledin lan kime söyle şerefsiz söyle."dedim bağırarak.
Gülümseyip cevap verdi.
"Yakında görüceksin oğlum yakında babayı."
"Sıçtırtma lan babana."ayağına yönelttiğim tabancadan geri dönüşü olmayan bir kurşun fırlamıştı.
*
"Anne ne işiniz var sizin burada? Hani 1 ay sonra dönücektiniz daha haftası olmadan döndünüz."
Annem,babam ve babaannem içeriye girip koltuklara yerleştiler tabii huzurumun içinede.
"Annen bir durmadı ki illa eve dönelim diyip durdu çıkar yakında kokusu."dedi babam.
"Vakıf toplantısı vardı o yüzdeb dönmek zorunda kaldım."dedi annemde.
"Yol yordu beni biraz uzanıcağım."dedi babaannemde ve salondan ayrıldı.
"Bende gidiyim bir duş alıyım."
Babanda salondan ayrıldıktan sonra bende kalktım yerimden ve odama çıktım.