BAB 3

7.3K 367 36
                                    

Aku menarik tangan Luhan lalu memandang wajahnya.

"Apa? "Soalnya. Aku merenung tepat ke dalam anak matanya.

"Tak adil.. ini tak adil..kalau kau boleh buat juga..aku pun boleh.."KataKu terus aku mencium lembut leher Luhan yang putih itu.

Aku memandang wajah Luhan yang masih Cool..tiada apa2 tanda.

"Apa kau buat? "Soal Luhan lalu memegang lehernya.

"Kiss~ "kataKu lalu beredar.

"Ya!! "Jerit Luhan. Aku tidak pedulikan jeritan Dari Luhan.

( Fr minta maaf sbb Part yang kt atas x sedap..huhuhux lari idea Fr..hmm btw selamar membaca yang part bawah ni..)

********

Di rumah luhan.

aku hanya makan dan makan. Kadang2 Aku tertanya juga kemana luhan pergi kerana sudah pukul 4ptang tapi luhan masih tak balik2.

"Cik.."panggil seseorang. Aku memandang Mak cik Lee.

"Ye? "Soalku.

"Leher depan Cik tu kena gigit dgan nyamuk ke sampai merah.."Katanya .

Aku diam. Aku memandang beberapa maid. Ish..

"Sebenarnya saya kena Benda taja.."belum sempat kata2 ku habis Bunyi hempasan Pintu di Ruang tamu membuatkan aku diam serta maid yang sedang teman aku makan juga turut terkejut.

"Nah..."kata Luhan lalu menghulurkan Sekotak Krim kepadaku.

"Apa ni? "Soalku. Aku memandang kotak itu.

"Tepat kau ci..."belum sempat2 Kata2 Luhan habis dia memandang maid yang sedia berdiri dan mendengar kata2 luhan.

"Go.."Arah Luhan.

Mereka semua beredar dan keluar dari Ruang Makan.

"Tempat kau cium tadi tak ada kesan merah..tapi tempat aku cium kau tu..ada so aku nak kau sapu krim ni supaya tanda merah tu Hilang..Faham.."Kata Luhan lalu beredar dari situ.

"Hmm "Balasku lalu makan.

*********

SKIP KEESOKAN HARINYA..

Luhan yang berada di Meja Makan ku pandang.

"Makan? "Soal Luhan.

"Aku kena pergi sekolah..awal.."KataKu lalu mencapai roti.

"Naik kereta aku.." Kata Luhan.

"Tak malu ke..kau naik dengan perempuan Miskin.."KataKu lalu mengigit roti yang ku pegang itu.

"Tak la..buat apa malu..lagi pun kau..."Luhan menghampiriku.

"Orang yang aku Jaga.."Kata Luhan lalu mengigit rotiku.

"Ya!! "Marahku. Luhan menarik Tanganku.

DI DALAM KERETA aku memandang Luhan yang sedang membaca buku nampak Nerd pun ada.. tapi aku pelik.

Aku mencapai sesuatu di dalam beg. Aku menarik buku diari yang berwarna Biru serta tertulis MY BOOK.

aku menulis sesuatu kini aku dah jumpa banyak Benda yang menarik tentang diri lelaki yang berada di sebelahku.

Tiba2 buku yang berada di tanganku di tarik kasar.

"Apa kau tulis? " Soal Luhan lalu membaca.

1 BAIK
2 KACAK
3 COMEL
4 BYUNTAE
5 KEJAM...
6 Nerd

BYUNTAE LOVE 2Where stories live. Discover now