Aku membuka mata.. tanganku terasa sakit. Tanganku dibalut. Aku berada di atas katil yang empuk.."Dekat mana ni? "Soalku. Bilik itu tak seakan² bilik Luhan atau Hospital.
" awak dah bangun sayang? "Satu suara mnyapa telingaku. Bukan suara Luhan.
"Min ho? "Soalku. Min ho tersenyum.
"Dekat mana saya ni? "Soalku. Luhan mana?. Min ho duduk di sebelahku.
"Awak dekat rumah saya..hanya awak dan saya tak.. Saya akan jaga awak.. awak jangan risau.. sebab saya akan ada di sisi awak.."Min ho menyentuh pipiku.
"Ani!! Saya nak Luhan!!! "Jeritku. Min ho merenungku.
"Luhan Luhan Luhan..tak ada nama lain ke...aku suka kau..kau lansung tak pandang..wei,apa Luhan tu Cute sangat ke?! " Min ho merenungku. Aku diam. Aku lansung tak tahu yang Min ho suka aku.
"Min ho.."Panggiku. Min ho merenungku. "Apa yang kau nak? "Soal Min ho.
"Aku nak Luhan.."Aku memandang Min ho. Wajah Min ho berubah 360°.
"Aku tak akan benarkan Luhan dapat kau.. Kalau aku tak dapat kau Luhan pun tak akan dapat kau.. isi borang cerai ni dulu.." Min ho membaling beberapa helaian kertas ke atas katil.
Terkejut aku. Min ho terus keluar dari bilik itu. Aku merenung bilik itu.. Cantik tapi seram.
"Luhan.." Air mataku mengalir. Kenapa nasib aku macam ni.. aku memeluk bantal.
DI HOTEL KING..
Luhan merenung pengawal prbadinya. Lisa telah hilang.. topik itu menjadi perbulan Luhan.
"Jadi kau tahu siapa ambil Lisa? "Soal Luhan. Mereka hanya diam.
"En.Kim!!! "Jerit Luhan. En.Kim terus masuk lalu memandang Luhan.
"Cari..bukan.. Pergi dapatkan alamat rumah Min ho sekarang!! "Jerit Luhan. EN.kim diam lalu keluar.
Luhan bangun. "Korang boleh keluar.." Nafas lega mereka bertiga keluar. Mereka terus keluar dari situ.
Telefon dicapai no.tel Lisa dicarinya. Bunyi yang sama tapi..
"Hello.." suara seorang lelaki.
"Lisa kau ke tu? "Soal Luhan.
"Rindu juga kau dekat Lisa.."Kata Lelaki itu.
"Kau!! Min hokan.."Luhan memang kenal suara dia.
"Ye la siapa lagi yang sayangkan isteri kau selain aku.."Min ho menjawan selamba belacan.
"Pabo dekat mana isteri aku!!! " Luhan merenung Luar tingkap.
"Dia ada sebelah aku ni..tengah makan KFC.." Balas Min ho.
"Kau ni kan..aku tanya betul ni.." Luhan sudah mula ingin mnyumpah.
"Dia dalam bilik istimewa...why kau rindu dia.?"Soal Min ho.
"Wei..soalan kau ni kalah PT3.. dah aku suami dia mesti la aku rindu dia..Pabo!!" Jerit Luhan. Kedengaran Min ho ketawa.
"Kalau rindu dia cari dia..aku bagi tempoh 10hari..lebih nyawa isteri kau terbang ke Galaxy.." Min ho matikan talian.
"Pabo. En.Kim!!! "Luhan menjerit lagi. En.kim masuk.
"Ye!! "En.kim juga mnjerit. Luham merenung anak mata En.Kim.
"Cari Rumah Min ho secepat mungkin sebelum 10hari..." En.kim diam
"Tapi mana cu.."Belum sempat En.kim habiskan ayat. Luhan menjawab
"Kalau tak nyawa Lisa akan melayang ke Galaxy..tolong kali ni Lisa...tolong En.Kim tolong " Luhan merenung En.kim setitik air mata jatuh. En.Kim diam
"Baik kami akan cari dia.."En.kim keluar dari pejabat Luhan.
Luhan duduk. Air Mata yang masih mengalir dibiarkan. Luhan mencapai telefonnya. Gambar Lisa yang sedang tertidur dijadikan Wallpaper..
"I miss you.." Luhan mencium gambar itu.
************************************************************
OKEY FR DAH TAK BZY.....NOW FR BOLEH TULIS FF NI SAMPAI HABIS..
FR TARIK BALIK..FR AKAN BUAT PNJANG LAGI..SO, FR TAK JAMIN BILA FANFIC NI AKAN HABIS.
DENGAN PERANGAI MIN HO YANG SERING BUAT FR PENING..LUHAN YANG DAH RINDU LISA.. DENGAN LISA YANG ENTAH LA...SAMA² KITA NANTIKAN KESUDAHAN..
FR HARAP KORANG TERUS SOKONG TAK KIRA FANFIC APA PUN YANG FR AKAN TULIS.. TERUSKAN MEMBACA FANFIC FR..
1:: BYUNTAE LOVE
2:: BYUNTAE LOVE 2FR BARU BUAT DUA APA² PUN..FR HARAP KORANG SOKONG FF NI..OKEY LA BYE~
FR ★ FT
YOU ARE READING
BYUNTAE LOVE 2
RandomHai..sekali lagi saya perkenalkan diri sebagai FR..huhuhuhux Watak yang dah lama saya teringat buat LUHAN..and Wanita itu ialah PARK Li Sa huhuhux....tak sedap nama dia.. BTW.. Harap korang Baca Sinopsis dekat dalam cerita.. BYE- FR