Bab 30

3.3K 200 2
                                    

Aku memandang gambar min ho yang sedang tersenyum. Abu yang berada di dlam bekas itu Aku pandang.

"Min ho.."Panggilku. Selesai membuat pnghormatan aku terus keluar.

"Awal betul kau pergi. Umur kau baru 23 tahun.."Kata Ku. Aku diam. Aku terus menahan teksi.

Luhan yang sedang merenung jauh Lisa diam. Dia mesti hadir ke pngembumian bekas kwan baiknya itu.

Dia juga turut brsimpati dengan Min ho..

"Tak sempat aku nak bunuh kau..."Luhan memegang Gambar Min ho.

Senyuman manis diukir. "Hope kau aman.."Kata Luhan lalu beredar dari situ.

DI RUMAH LUHAN..

"Aku dh balik.."Aku mlangkah menuju ke bilik tidur.Penat. Kelibat Luhan lansung tiada.. Hanya mereka yang sedang berbual kosong di taman saja.

"Luhan? "Soalku. "Cari saya? "Soal Luhan yang muncul Dari belakang Lisa. Aku berpaling.

PANG!!!

Tamparan kuat ku hadiahkan kepada XI LUHAN..

"Jahat.."
"Tak guna"
"Gila"
"Hilang akal.."

Aku merenung Luhan. Sebaris senyuman terukir dibibir Luhan.
"Kenapa awak senyum?! Gila!! "Jeritku.

"Isteri awak punya la Hilang...awak boleh buat tak tahu je..Gila ke?! "Soalku. Air mata yang mengalir itu lansung tidak diusik olehku.

"Luhan? Kau tahu tak.."KataKu. Badan Luhan yang tinggi itu terus dipeluk olehku.

"Aku syang kau.."Luhan dan Aku sama-sama mnyembut ayat itu. Aku memeluk Luhan dengan lebih erat. Aku harap tiada siapa.dan apa yang dapat mnganggu mereka lagi.

Huhuhuhux..Fr minta Maaf kepada.pmbaca Setia BYUNTAE LOVE 2 yang tak berapa nak menarik sangat ni..sebb dh lama tak post..hehehehex..Ok disini saja..Pmbaca di harap bersbar untuk Byuntae Love 4

BYUNTAE LOVE 2Where stories live. Discover now