Aku memandang langit malam. Seronok rasanya. Tapi rindu mula timbul. Luhan. Bila Min ho nak lepaskan aku ni..
Jam di pandang 2pagi. Aku tersenyum sudah 5hari aku berada di rumah Min ho.
"Tak tidur lagi ke? "Soal Min ho. Aku memalingkan wajah pada Min ho yang sedang berjalan ke arahku.
"Tak.."Balasku pendek.
"Kau nak keluar tak dari sini? "Soal Min ho.
"Gila mesti la aku nak.." Aku tersenyum.
"Jom aku hantar kau.."Kata Min ho."Tipu.."KataKu. Min ho menarik nafas.
"Aku tak tipu..kalau Aku hantar kau waktu petang..nyawa aku akan terbang...kau nak tak ni? " Soal Min ho.
"Nak Jom!! "Jeritku. Min ho tersenyum.
DI HADAPAN RUMAH LUHAN..
"Aku minta maaf banyak-banyak sebab culik kau..."Kata Min ho. Aku tersenyum.
"Mesti la.."Min ho ketawa mendengar kata-kataku. Aku terus keluar dari kereta sport milik Min ho.
Kini Min ho terus beredar dari sini. Aku masuk ke dalam rumah dengan hati yang berdebar.
Di Dalam Rumah Milik Luhan.
Luhan masih belum tidur. Bilik tidurnya dipandang. Mereka yang sedang berbual sedikit pun tidak membuatkan Luhan marah.
Bunyi pintu bilik Luhan cuba di buka oleh seseorang dari luar.
"Luhan.."
"Aku dah terlalu rindu dekat minah tu..baik aku tidur." Tanpa mempedulikan Suara itu. Luhan terus tidur.
MIN HO POV..
Aku membawa kereta dengan kelajuan biasa. Lampu hijau menandakan aku boleh bergerak.
Bunyi Hon dari sebelah Kiriku membuatkan aku terkejut. "Arghhh!!! "Aku menjerit sebelum kereta itu di langgar lori Besi.
"I'm Sorry Lisa..." Nama Lisa disebut sebelum kereta hitam itu melanggar pokok.
Dan akhirnya Min ho mati dihimpit Lori
OKEY SEMUA ORANG JAHAT DAH MATI HUHUHUHUX... BTw.. Cerita ni pun dah nak habis..hehehex
YOU ARE READING
BYUNTAE LOVE 2
RandomHai..sekali lagi saya perkenalkan diri sebagai FR..huhuhuhux Watak yang dah lama saya teringat buat LUHAN..and Wanita itu ialah PARK Li Sa huhuhux....tak sedap nama dia.. BTW.. Harap korang Baca Sinopsis dekat dalam cerita.. BYE- FR