5Tahun Kemudian.."Omma!!" Jerit Chara. Aku tersenyum melihat Chara. Tak lama lagi dia akan brkahwin dengan Kris.
"Chara.."PanggilKu. Chara tersenyum. "Aku takut la.."Kata Chara. Aku memegang tangan Chara.
"Just Do.."Kataku. Chara tersenyum. "Thnks.."Kata Chara.
Aku keluar untuk berjumpa Papaku. Kelihatan Papa sedang bersalam dengan Papa Luhan.
"Ayah!! "Jeritku. Kedua² lelaki itu berpaling ke arahku.
"Hahaha...Papa saya bukan panggil Papa..saya panggil Ayah.."Papa Luhan tersenyum malu kepada Mnantubya sendiri.
"Mana Luhan.. Papa nampak? "Soal Kepada Papanya a.k.a Mr.Park
"Tak "Kata Papa dan Ayah. Aku diam. Aku meninggalkan mereka berdua. Kakiku menuju ke Lift tingkat 7 ditekan.
TING!!
Pintu Lift terbuka di tingkat 7. Bilik 342 dicariku. Jumpa!? .
Ku ketuk bilik itu. Jam jenama FR ku pandang. "Lama la nak buka pintu.."KataKu.
Kedengaran seperti kunci pintu dibuka. Terkejutku Seorang gadis sedang tersenyum memndangku.
"Lulu ada nmpak Luhan? "SoalKu. Kepada Adik Iparku itu. Lulu diam.
"Tadi dia hantar Lili dengan Lala dekat sini lepastu tak tahu ke mana.."Kata Lulu. Aku tersenyum.
"Mereka tidur? "Soalku. "Yup..Anak² akak baru je tidur.."Kata Lulu. Aku tersenyum sebelum beredar dari situ.
Deringan Telefon membuatkan Aku berhenti mlangkah. "Luhan?! " Marahku. Luhan ketawa.
"Papa kata awak cari saya.."Kata Luhan. "Ye la..awak dkat mana? "Soalku. "Dalam Hati awak la.."Balas Luhan lagi. Aku tersenyum sedikit.
"Cepat la.."Kataku. "Lobi.."Kata Luhan. Panggilan di matikan. Langkahku terhenti seketika.
Seorang lelaki sedang tersenyum memandangku. "Terkejut? "Soal Luhan. Aku berlari mndapatkan Luhan.
"Ya!! Awak selalu tipu saya..!!"marahKu. "Hahahax..Maksudnya saya sayang awak la tu.."Jawab Luhan.
"Jom.."Kata Luhan. Aku memegang Tangan Luhan dengan erat.
Aku tak akan lepaskan tangan Luhan lagi biarpun ada wanita yang cuba menarik tanganku aku tak akan lepaskan Luhan.
LUHAN JUST TO ME..
Tanpa aku sedari. Luhan mencium bibirku.
LUHAN JUST TO ME ONLY ME..
YOU ARE READING
BYUNTAE LOVE 2
RandomHai..sekali lagi saya perkenalkan diri sebagai FR..huhuhuhux Watak yang dah lama saya teringat buat LUHAN..and Wanita itu ialah PARK Li Sa huhuhux....tak sedap nama dia.. BTW.. Harap korang Baca Sinopsis dekat dalam cerita.. BYE- FR