"Macam mana pmbedahan tadi? " Soal Luhan. Aku yang berada di sisi Luhan merenung sepasang suami isteri yang sedang berdiri di sisi Luhan."Maaf anak Puan..tak dapat di selamatkan.."Gugur air mata seorang isteri. Aku hanya mampu melihat. Perut yang semakin membesar itu di usapku.
PERJALANAN BALIK..
Aku hanya diam. Luhan juga begitu. Aku tak tahu selama 3minggu luhan hilang..rupa²nya dia memujuk seorang gadis untuk melakukkan pmbedahan jantung..tapi sayang.. gadis brnama Wendy itu. Telah meninggal.
"Lis.."panggil Luhan. Aku merenung Luhan. Suasana itu senyap untuk seketik.
"Tolong jaga baby kita baik².."Luhan memandangku. Aku memegang tangan Luhan. Senyuman semanis Coklat dihadiahkan untuk suami tercinta.
"Mestila...saya akan jaga.."Aku mencuit(?) Pipi Luhan. Luhan hanya tersenyum. Lampu yang masih merah itu membuatkan Luhan ada masa untuk menyentuh perutku.
"Papa akan jaga kamu baik²... nanti papa belikan mainan,baju,kereta and semua barang yang TAE O nak okey? " Luhan mengusap perutkun aku hanya ketawa.
"Tae o? " soalku. Luhan memandangku.
"Ye la..Nama panggilan untuk Baby kita.."Luhan tersenyum. Lampu hijau akhirnya keluar.
Ya aku akn jaga kau sampai nyawa terakhir aku...
Luhan terus memandu dan tiba2.. sebuah kereta sport yang kelihatan agak besar datang dan melanggar kereta Luhan dari arah bertentangan.
"Luhan!! "Aku menjerit. Aku dan Luhan masing² berpeluk.
Maafkan omma..Tae o..
Aku menutup mata..wajah Luhan ku pandang.. dan baru la aku pandang...
OH MY GIRL!! KENAPA? APA? TAPI SIAPA? NANTIKAN BAB 24... HEHEHEX ^______^
Sorry sbb tak sedap untuk dibaca...huhuhux komen la..
YOU ARE READING
BYUNTAE LOVE 2
RandomHai..sekali lagi saya perkenalkan diri sebagai FR..huhuhuhux Watak yang dah lama saya teringat buat LUHAN..and Wanita itu ialah PARK Li Sa huhuhux....tak sedap nama dia.. BTW.. Harap korang Baca Sinopsis dekat dalam cerita.. BYE- FR