Öldü Onun İçin

34 1 0
                                    

Azra için dünya durmuştu. O 'Alo' sesini duyduktan sonrası yoktu. Telefon elinden kayıp yere düşmüştü, kendisi ise Berfu'nun kollarına. Aldatmışmıydı onu Bulut? Bu kadar kolaymıydı vazgeçmek? Hani çok seven adama nolmuştu? Aklından geçenler onu deli ediyodu kendince ama kimsenin hiç bişeyden haberi yoktu. Ceren ve Berfu ne kadar uğraşsalarda ayıltamadılar Azra'yı. Hemen hastahaneye götürdüler.

Ceren arkadaşının bu haline dayanamıyodu. Ne duymuştu telefonda. Hemen Azra'nın telefonunu alıp Bulut'u aradı tekrar.

"Alo."

Oda şok olmuştu. Kimdi bu?

"Kiminle görüşüyorum?"
"Ben hemşire Selma. Biraz öncede aradınız ama sesimi duyar duymaz kapattınız. Siz kimsiniz?"
"Hemşire mi?"
"Hastahanede Bulut bey. Ağır bi kaza geçirdi. Şimdi yanında bi arkadaşı var. Ailesine haber vermemizi şimdilik istemedi arkadaşı."

Koridorda yürüyordu aynı zamanda Ceren. Uzaktan çaresiz yere çömelmiş ve kafasını ellerinin arasına almış ağlayan kişinin Can olduğunu yaklaşınca anladı. Teşekkür edip telefonu kapattı ve adımlarını hızlandırıp Can'ın yanına gitti. Çaresizdi Ceren'de. Can olanları anlatıcak durumda değildi. Ceren'de hiç konuşmadan yanına çömeldi. Bi süre öyle durduktan sonra Can yanında birisinin olduğunu fark etti ve başını kaldırdı.

"Ceren?"
"Hastahanedeydim. Seni görünce..."
"Bulut kaza geçirdi Ceren. Engel olamadım gidişine. Koştum ama yetişemedim." Hala ağlıyodu.
"Sakin ol. İyileşicek Bulut. O Azra'yı görsün bi iyileşir hemen zaten."
"Olanlardan haberin yok galiba. Azra Bulut'u terk etti."
"Biliyorum. Azra'da hastahanede."
"Onada mı bişey oldu?"
"Yok o sadece bayıldı. Can Bulut'a noldu? Anlatmak istemiyosan anlarım ama Azra uyanınca mutlaka bilmek isticektir."
"Konuştuk gece. Azra'dan sonra yanıma geldi. Tam telefonumu çıkartmıştım kardeşime haber vermeye çalışıyodum birden ayağa kalktı ve koştu. Yetişemedim. 'Damla'yı ara' dedi bi anda durup. Anlayamadım 'Telefonunda gördüm onunla konuşmuşsunuz Can' dedi ve tam o sırada araba köşeden hızlıca döndü. Uzaktık. Bi anda farlarından gelen ışıkla aydınlandı sokak. Sonra adam 'Naptım ben.' diye bağırmaya başladı. Bulut'u yerde gördüm. Sonrasında burdayız işte."
"Azra Bulut'tan gerçekten Damla'yla konuştuğunu sandığı için ayrıldı Can."
"Yani herşey benim yüzümden mi oldu?" Daha fazla ağlamaya başladı.
"Yok onu demek istemedim. Özür dilerim."

Yerinden kalktı Ceren.

"Ben bi Azra'ya bakıyım."
"Ona noldu?"
"Bulut'u aradı sonra telefon elinden düştü bayıldı. Hemşire 2. kez aradığımda bişey söylemeden telefonun kapandığını söyledi."
"Tamam sen bak Azra'ya."

Ceren geldiğinde Berfu'ya olanları anlattı ve Berfu ağlayarak Can'ın yanına gitti. Bi süre sonra Azra uynadı. Ceren Azra gözlarini açar açmaz ona sarıldı.

"Canım benim iyi misin?"
"Ceren Bulut beni aldatmış."
"Ne diyosun sen Azra?"
"Telefonu bi kadın açtı."

Ceren duyduklarına inanamıyodu. Ah Azra ah. Bulut'a hiç mi güvenmiyosun? Anlamadan kurup kafasından nerelere getirmişti olayı. Ceren sinirine hakim olamadı.

"Azra, Bulut canıyla uğraşıyo sen ne diyosun burda. O kadın bi hemşireydi. Sen nasıl düşündün bunuları?"
Deli gibi ağlamaya başladı ve zorlukla "Nolmuş Bulut'a?"
Ceren yaptığının farkına varıp sakince "Ufak bi kaza geçirmiş o kadar."
"O zaman neden canıyla uğraşıyo?"
"Azracım sakin ol."
"Beni onun yanına götür."
"Tamam. Biraz dinlen götürücem. Söz."
"Hayır şimdi gidicez." diyip ayağa kalktı.

Ceren engel olamadı. Yoğun bakımın önüne geldiklerinde Can ve Berfu birbirlerine sarılmış ağlıyolardı. Azra bağırmaya başladı.

"Noldu Bulut'a?"
"Araba çarptı."
"Ne diyosun sen Can."
"Sakin ol Azra. Bi otur. Konuşa..."
"Anlat hemen."

Sonsuzluk Kokan AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin