Bu bölümü Efe'nin ağızından yazacağım. Oda duygusuz değil dimi? Biraz cinsel içerik var. Malum bi erkek beyni, hakim olamayabilir kendisine. :))
Her sabah ilk tenefüste Ceren'le karşılaşırdık mutlaka ama bu kez nerde. Hasta mı oldu ki? Ya off Efe ne diyosun oğlum ya.
Bi kız işte.
Zaten dün Emir'le konuşurken söyledim güzel diye. Harbi güzel mi lan? Abi ne diyorum ben ya taş gibi hatun.
Sus lan güzelse güzel sevgilisi vardır hem o kızın. Bırakırlar mı onu boşta.
Neyse ya sen bırak Efe. Yaş o iş. Koskoca kaptansın lan. Bi kız için sakız olmaya gerek yok milletin ağzına.
Yinede görsek bişey olmaz. Hatta sevap bile olur lan. Bi bakalım etrafa. Nerde bu kız.
Alperen'e söyleme zamanı.
"Hacım kantine inelim ya."
"Kaptan hayırdır."
"Abi çay alcam. Ne var? Ama tabi sen ben gidip ikimizede alırım diyosan hayır demem kardeşim."Bana laf atmanın bedelini ödemeliydi dimi.
*
Ders boş ve Emir mi o? Off lanet yanıma geliyo. Kaçsam mı ki ya? Neyse ya atlatırım heralde.
Aha abi bu çocuk Azra'yla hala konuşmuyodur dimi. Yok ne konuşması. Bulut var ya lan. Azra yapmaz bunu.
Ceren var ama işin ucunda. Onun içinde herşeyi yapar o manyak.
Yaklaşıyo ya. Harbi harbi geliyo.
Ceren derse uza burdan Efe çaktırmadan.
"Kaptan. Nabıyon?"
"Aynı hacım. Sen nabıyon?"
"İyiyim."Sesizlik. Arada Alperen birşeyler söylesede genel olarak suskunuz. Korkulcak seviyede hemde.
"Kaptan."
"Hıı"
"Sen bu Ceren'le çıkar mıydın?"
"Çıkardım tabi lan, güzel kız. Ama siktir et sevgilisi vardır zaten."Ne? Ne dedim ben biraz önce? Allah beni kahretsin. Düşünsene lan az. Şerefsizim bi pislik var bu soruda ama uzarsa batacım gibi gözüküyo.
Ama Alperen durur mu hiç?
"Oo hacım. Bizim haberimiz niye yok. Hayırdır. Yine hangi kızı götürüyon?"
Ben cevap vermeden sinirle Alperen'e bakarken susması gerektiğini anlamıştı ama bu kezde Emir susamamıştı.
"Ceren."
"Ha şu hasteneye gittiğin."Allah belenı versin Alperen. Sikicem belanı az bekle kurtulayım bi şundan.
"Yok hacım ya. O değil."
"Ya şu 10'larda olan değil mi?"Ya off Alperen bi kerede susman gerektiğini anla abi ya.
"Ceren 10'larda da hastaneye gitmedim ben onun için."
Bu kez anlaması için dişlerimin arasından konuşmuştum. Lütfen anla ya.
"Haa. Doğru."
Noluyo der gibi bakıyo şimdi nasıl açıklıcam bu herife neler karıştırdığımı. Neyse ya uğraşamam. Atlatırım.
Emir o sırada yanımızdan kalkmak için ayaklandı.
"Anladım kaptan."
Ne anladın acaba tek hücreli.
"Görüşürüz hacım."
Emir'in yanımızdan uzaklaşmasıyla Alperen'in yüzündeki o pis sırıtışla karşılaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuzluk Kokan Adam
Romance"Sen ne kadar herşey istediğin gibi olsun desende hiç bir şey istediğin gibi olmayacaktı.." diyerek bitirmişti herşeyi Efe "Sana doğruları söyleyen tek kişi bendim..." Ceren'in son sözleriydi