Cerin ağızından bu bölümümüz.
Okulda Emir'in getirdiği güzel haberlerim vardı bu gün. Hepinizinde bildiği gibi biz Efe'yle anlam veremediğimiz bi durumdaydık. Yani en azından benim anlam veremediğim bi durumdu.
Çok güzel geçmesini beklediğim bi günü dikkatsizliğimle ve tabi Efe odununun benim canımı yakmasıyla başlamıştı ilklerimiz.
Yok ya Bulut'un çıkma teklifi edeceği gün başlamıştı. Yanına gitmeyi umduğum dev adamın bi anda kararan kantinde belimi uzun kollarıyla sarmasıyla olmuştu.
Hala düşünüyorum acaba o kolların sahibi o muydu? Bu kadar çok ona benzeyen ve tanımadan aşık olduğum o devden başkası olmamalıydı. Olamazdı.
Ya sonra beni tanımıyor gibi, hiç bişey olmamış gibi davranır olmuştu. Kaçamak bakışlarınıyla hediye ediyordu gözlerinin kahvelerini arada ama zordu yakalamak.
Emir'in getirdiği güzel haber de Efe'yle ilgili tabikide.
EFE BANA OKULUN EN GÜZEL KIZI DEMİŞ.
Birlikte olduğumuz hayalleri bile saçmalama kelimesiyle yakıp yıktığım dev adam beni güzel olarak yerleştirmiş beyninin ücra köşelerinden birine. Bu beni özel yapmıyo tabikide. Her güzel prenses olmaz kaptanın kafasında bence.
Kimseye sevgili olduğunu görmedim. Ne sevgilisinden bahsediyorum ben ya onu daha yeni fark ettim açıkçası yüzme olaylarında. 1 bilemedin 2 aydır gördüğüm o yüzün özel hayatını pekte incelemedim. Tamam itiraf ediyorum korktum. İstemediğim şeyler duymaktan KORKTUM.
Bu gün Azra'nın verdiği kısa bi özet kafamı tamamen karıştırdı.
Efe okuldan 2 kişiyle çıkmış. Birisi 11 diğeri ise 12 . sınıfmış. Onun dışında genelde üniversiteden birileriyle ilgileniyomuş. Kendinden küçük birisine ASLA pas atmaz diyolarmış ama tabikide öyle değilmiş Azra'ya göre. Bana bakıyomuş. O hep pas atıyomuşta ben hiç o pasları yakalayamıyomuşum.
Bana bunları nefes almadan anlattı. Ne kadar beni istediğine inanadırmaya çalışsada bu özel hayatına el atmamakla ne kadar iyi bişey yaptığımı anladım.
Tamam imkansız değiliz, sonuçta güzel demiş ama bu yaş olayı beni ondan uzaklaştıran nokta oldu. Uzaklaştırmakta değil aslında sanırım güzelliğimin artısından daha büyük bir eksi bu.
Ben yine bişey yapmayacağım tabikide. Hem çıkmakla ilgili bişeyde söylememiş zaten. OLMAYACAK hayallerle kendimi üzmek gibi bi niyetim yok.
*
Azra'yla konuşuyorduk yine her zaman olduğu gibi. Saat sekize geliyordu. Telefonumdan mesaj sesinin gelmesiyle elime aldım tekrardan. Tanımadığım bir numaraydı.
"Merhaba mrs. kaptan"
Ne???
Oha!!
Yuh!!!
Mrs. Kaptan!!
KAPTAN!!!!!Mesajı okuyunca kim olduğunu anlamamak imkansızdı. Bana bir tek Efe kaptan derdi.
"Merhaba basketbolcu."
Onun bendeki yeri basketbolcu oluşundandı.
Aslında dev adamdı o ama ilk konuşmada buda söylenmezdi heralde.
Niye söylenmesin canım, söylenirdi. Of ya niye dev adam demedimki. Salak ben işte.
Fazla abarttın Ceren. Sadece mesaj attı.
Aaaaa!
Mesaj attı.
Efe bana mesaj attı.Yeniden başlıyo herşey. Hayatım yeniden başlıyacak bu gün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuzluk Kokan Adam
Romance"Sen ne kadar herşey istediğin gibi olsun desende hiç bir şey istediğin gibi olmayacaktı.." diyerek bitirmişti herşeyi Efe "Sana doğruları söyleyen tek kişi bendim..." Ceren'in son sözleriydi