Azra bazen deli dolu bi kız oluyor ve hiç çekinmeden, zaman kaybetmeden amacına ulaşmak istiyor. Bunu benim içinde yapmak zorunda hissetmiş bu akşam kendisini.
Ona olanları anlatalı daha 1 gün oldu. Yapacakları, yapabilecekleri beni korkutuyor.
*
Tamda tahmin ettiğim gibi oldu herşey. Azra yine yapacağını yaptı. Emirle konuşmuş.
Okula gelene kadar herşeyden habersizdim, sadece Efe oldu aklımdaki okul uzun zamandır olduğu gibi. Kendime vunu istemediğime ikna çabalarındaydım yine ama Azra'yı görene kadar.
"Naber güzellik."
O an silindi aklımdan Efe. Beni mutlu etti.
Bulut'tan sonra Azra'yı böyle görmek beni çk mutlu ediyo. Hayata tekrar bağlanabilmesine çok seviniyorum. Kısa zamanda hayatı değişti ve hala ayakta durmaya çalışıyo içindeki yaşadıklarına rağmen.
"Aynı Azra."
Gülümsedim bende ve bi anda gelip sarıldı nedensizce.
"Hayırdır sabah sabah. Rüyanda mı gördün yoksa beni?"
"Okulun en güzel kızını görünce sarılasım geldi sarılamayanlar için."Çantamı sırama koyarken yüzümü buruşturdum.
"Ne demezsin. Bana sarılmak isteyenleri gördük. Selim en son umursamadan gitmişti."
"Ne Selim'i be? Hem çocuk senin yanına geldi hastaneydeyken."Selim'le arası iyidi Azra'nın. Konuşurlardı arada. Hatta son zamanlarda benim kadar çok konuşuyolar diyebilirdim.
"Ufff. Tamam."
Sakince sırama ama burdada başımdaydı. Uyumak için sıraya koyduğum kafam Azra sayesinde mecburan tekrar kalktı.
"Azra çok uykum var bi rahat bırak. Söz tenefüste kantine incez. Sigara içmicem."
"İç canım. Hatta bundan sonra oralarda takılmamızda hiç bi sakınca yok."Neler oluyodu burda. Dünya tersine döndüde haberim mi yok? Yoksa Azra kafayı falan mı yedi?
Azra asla sigara içmemi onaylamadı. Ben sigara içerken beni beklemektende nefret ederdi. Hele bide hava soğukken hayatta çıkmak istemesdi. Şimdi niye böyle bişey yapıyodu ki?
Şaşkınlığımı oda anlamış olacak ki hemen atladı.
"Ne? Niye öyle bakıyosun? Kafayı yediğimi düşünüyosan sevinipte alışma sadece erken kalkmışım bu gün yanlışlıklada kahvaltı yaptım. Bahanem kalmadı yani ve sevdim bunu hep böyle kalkcam bundan sonra."
"Sen ve erken kalkmak. Başımıza taş yağacak sanırım. Kızım sen saniyeni harcamaz uyursun her zaman."
"Sen allah taşları parçalayıp kafamıza yağdırmamış, acımış heralde. Seni göndermiş hepsi için bi bütün olarak."Neydi bu günki bu güzellik muhabbeti. Tamam egoistimdir normalde ama bu güzellik konusunda hiç olamıyorum.
Tekrar oflayarak kafamı sıraya vurdum ve iyi bi uykuya daldım.
*
Tenefüs olduğunu Azra'nın dürtmeleri ve sarasmalarıyla anladım. Bide o anlamsız çığlıklarıyla.
"Ceren bi kalk. Zaten hoca geç bıraktı."
Duymuyomuş gibi yaptım. Ama durmuyodu.
"Ya bak sigara içemicen. Ya bi kalksana."
Sanki çok umrumda sigara içmem. Uykum var benim Azra. Yanlızca uyumak istiyorum. UYUMAK !!!
Kafamı sinirle kaldırarak Azra'ya doğru tepkimi gösterdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuzluk Kokan Adam
Romance"Sen ne kadar herşey istediğin gibi olsun desende hiç bir şey istediğin gibi olmayacaktı.." diyerek bitirmişti herşeyi Efe "Sana doğruları söyleyen tek kişi bendim..." Ceren'in son sözleriydi