Sabah daha hava karanlıkken çoktan ayaktaydım. Saat 5 gibi. Aslında gecede çok fazla uyuduğum söylenemez. Uyku pek bana uğramadı.
Tatlı bi rüyada görmedim doğrusu. Efe'nin iyi dilekleri bu seferlik boşa çıktı sanırım.
Yüzüme sürdüğüm maskenin kurumasını beklerken konuşmalarımıza kaydı elim yine. Evet yine dedim, farkındayım. Çünkü gece o yattığından beri yaklaşık 6812 kere okumuş olabirim.
Her okuyuşumda farklı bir yönünü görüyorum ama bu yaptığım şeyin psikolojik bir vakka yönünde ilerlediğim gerçeğini değiştirmiyor. Biliyorum.
Son bir kez daha okuduktan sonra duş alamak için banyoma yöneldim.
Saat yaklaşık 7 falan. Ben üzerimde bornoz bir kez daha telefonum elimde yatağımda kocoman gülümsememle yazdıklarını okuyorum.
Aa!
Hayır ya!
Lanet olsun!
Ceren böyle birşeyin olmadığını düşün.
Ne mi oldu?
Hiç sormayın. Tam okurken Efe "Günaydın" diye mesaj attı.
Aslında ne yalan söyliyim sevindim. Ama bu mesajı attığı anda yanındaki tiklerin maviye boyandığı gerçeğini değiştirmiyor.
Ya of gülmeyiiin. Aptalım bende biliyorum.
Fazla zaman kaybetmeden "Günaydın" diyerek karşılık verdim.
Ben yaptığım şeyin pişmanlığını yaşarken o bunu takmamış, farketmemiş yada kahkahalar arasında yaptığım rezilliği toplamaya çalışarak "Naptı?" yazmıştı fazla zaman kaybetmeden.
Evet fazlasıyla kötü bi durumdayım. Kabul ediyorum ama bunu unutturmalıyım.
Oturuyorum desem? Olmaz ya sabah sabah kalkıp oturulmaz dimi. En azından benim hobilerim arasında böyle bişey yok.
Hazırlandığımı söylesem? Bu kadar erken mi? Hemde servisle gittiğimi bilirken. Tabiki böyle bişey de olmaz.
E 'banyodan çıktığım gibi seninle konuşmalarımızı okumaya başlamıştım nolsun işte sonrada senin çevrimiçi olduğunu fark etmeyince görüldü oldu direk şimdide onun pişmanlığını yaşıyorum' diyemeyeceğime göre.
Off ne yapıyorum ben ya?
Bende bilmiyorum Efe ne yaptığımı, hiç sorma.
Aslında sadece banyodan çıktığım kısmını söylesem olabilir.
"Duş aldım daha yeni çıktım hazırlanmaya başlıcam."
"Sabah sabah ne zorun vardı ki."
Sen varsın yetmez mi?
"Saçlarım yağlı yağlı mı gelseydim okula?"
"Akşam yıkasaydın."
Ne kadar da kibar(!) di mi?
"Sabah yıkayınca daha güzel oluyo ama."
"Hasta olursun ama"
Ay ben seni yeriiiim. Benide düşünürmüş canım ya.
"Bişey olmaz ya. Alışkınım."
"İyi bakalım."
Üzerimi değiştirmek için yataktan kalktım ama aklım hala Efe'de.
Yazabileceğim bi cevap yok. Yeni konu desek sabah sabah ne tepki vereceğini kestiremiyorum.
Okula daha çabuk gitmek istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuzluk Kokan Adam
Romance"Sen ne kadar herşey istediğin gibi olsun desende hiç bir şey istediğin gibi olmayacaktı.." diyerek bitirmişti herşeyi Efe "Sana doğruları söyleyen tek kişi bendim..." Ceren'in son sözleriydi