1

1.6K 73 1
                                    


Nylonin näkökulma.

Raotin silmiäni. Katse katossa kelasin asioita. Lopulta nousen istumaan. Vilkaisen Lukaan. Ehkä viimeistä kertaa parina. Päätin tehdä asian pois alta ja kävelen koulupöydän luo. Otan valkoisen paperin pöydältä ja istahdan tuolille. Alan kirjottamaan kirjettä kaunein kirjaimin. Sain kirjoitettua sen ja allekirjoitin vielä nimen alas. En ehkä haluaisi tehdä tätä mutta joku muu on varastanut mun sydämen. Meistä ei tule tulemaan enää yhtään mitään. Hivuttaudin kihlasormuksen sormestani ja laitoin sen paperin päälle. Ne hetket Lukan kanssa olivat jotain hienoa. Hän on ensimmäinen ihminen johon olin rakastunut. Mutta ei valitettavasti viimeinen. Vien paperin Lukan sängylle jossa hän nukkuu. Kyynel vierähti silmäkulmasta mutta pyyhin sen nopeasti. Astelin reppuni luo ja revin sieltä hupparin ja verkkarit. Ei jaksa näyttää edustavalta. Onneksi on parin päivän loma, jos oisi ollut koulua olisin todennäkösesti jäänyt asuntolalle. Puin vaatteet päälle ja avasin oven. Astelin sen läpi ja jätin auki. Kävelin alakertaan. Casper oli jo siellä odottamassa. ''Teitkö sä sen jo?'' Casper kysyi heti kun näki minut. ''joo'' Vastasin hieman haikeasti. Menin sohvalle ja Casper tuli tietenkin perässä. '' Eli sä oot nyt virallisesti mun'' Casper varmisteli asioita. ''Nii kai'' Avasin television ja katsoin jotain realitysarjaa. Kuulin jostain jotain kiroilemista. Tunsin äänen peräisin Lukasta. Luka käveli ovesta ulos kirje kädessään ja kyyneleet vierien poskissa. Hän etsii katseellaan minua. Otin Casperista kiinni ja laitoin hänet eteeni ettei Luka huomaisi minua. Casper taisi kuitenkin ymmärtää sen väärin ja lähestyi minua. Hän ei edes huomaa että Luka oli täällä. Halusin kuitenkin näyttää Lukalle suoraan että se olisi ohi. Lähestyin Casperia ja suutelin häntä. Kuten toivoinkin Luka huomasi sen. Luka jähmettyi. Kirje putosi sen käsistä ja kyyneleet valuivat kun putouksesta. Casper alkoi muhinoida mutta vinkkasin päälläni Lukaan päin. Casper ymmärsi sen ja päätti lähteä muualle. Luka tuli lähemmäksi .''Nylon.. Sä oot vissii sitte ihan tosissas...'' Luka sanoi mutten saanut puoliakaan selvää. ''Mä rakastin sua.. Paljon.. Mutta sit tuli Casper..'' Vastasin Lukalle. ''Ootteko te pitkääki ollu salasuhteessa... Joo anna olla.. Mun on turha ees jutella sulle..'' Luka juoksi portaat ylös kyyneleitten johtavana. Ei se ollut kivaa nähtävää. Lähdin etsimään Casperia. Se katseli yläkerran televisiota. ''No mites kävi?..'' ''Iha hyvin kui ni'' Casper näytti hieman helpottuneelta. ''Sä oot nyt mun keskipiste'' Jatkoin lausettani. Samalla lähestyin Casuu. ''Hyvä. Mä en ois jaksanu hetkeekää sitä esittämistä.'' Casper vastasi hieman vinkkavalla tavalla. Suutelin hitaasti häntä. Mutta sen hetken pilasi Luka. Hän nimittäin käveli tietenkin just sillä hetkellä meidän ohi vessaan. Hän vilkaisi meitä ja kyyneleet valuivat hänen poskiltaan. Hänen kanssaan olin suudellut vielä eilen.

Kiss me againWhere stories live. Discover now