En todellakaan halua että Luka näkisi minut tällaisena. ''Ehkä oot oikeessa'' Ei se ollut oikeassa mutta en halunnut että hän näkisi mun naaman. Luka oli kyyneleitten peittämänä myös. Lähdin pois. Lähdin vessaan. Tuntuu että Luka olisi jättänyt mut. Ja taas! Taas mä ajattelen meidät parina... Pesin kasvoni ja lähdin vessasta. Ramppaamista suurinpa osin. En tiedä paikkaa missä voisin olla rauhassa. En tiedä kehenkä voin luottaa. Menin yläkertaan hakemaan jotain. Otin sen repusta ja laittoin taskuuni. Sitten taas alas. Puin ulkovaatteet ja lähdin ulos. Kävelin talon toiselle puolelle. Siellä ei ollut ikkunoita. Nojasin seinään. Otin taskusta kihlasormuksen. Pyörittelin sitä käsissäni. Kyyneleitä tuli automaattisesti. Mutta ei se haitannut. Kukaan ei näkisi minua täällä. Tarkastelin taivasta. Tähdet paistoivat tänään kirkkaasti. Tunnistin yhden kuvion. Löysin sen tosin Lukan kanssa. Mun pitäisi nyt ajatella enemmäkseen Casperia. Casper on mun poikaystävä. Yritän keksiä hyviä puolia Casperissa. No hän on mukava, puolustaa, ei kiusoittele ja on herttainen. Ja sitten Lukasta huonoja puolia. Luka kiusas kokoajan, saatto suuttua helposti, rakastui minuun ja mähösteli paljon. Mutta en käännä toisin päin koska löydän liikaa hyviä puolia Lukasta ja paljon huonoja puolia Casperista. Tai ehkä mä silti.. En mä.. Kyllä. Casperin huonoja puolia on: Väkivaltainen, pienet hermot, on kateellinen , ei ajattele paljoa minua ja vihaa Lukaa. Lukan hyvät puolet on: Ihana, Suuteli hyvin, Välitti minusta, Osasi kokata, Ajatteli minua, Piristi aina, Hyvä huumorin taju ja Ettei antanut periksi. Okei niin kuin arvasin Lukasta löytyy enemmän hyviä puolia. Mutta ehkä en vaan tunne Casperia yhtä hyvin. Ainoo johonka voin luottaa on Casper. Vaikka en haluaisi välttämättä mutta ketään muuta ei oikeastaan ole. Laitoin kihlasormuksen takaisin taskuun ja lähdin takaisin sisälle. En välittänyt vieläkään mun naamasta. Nyt kaikki sen saattoi nähdäkkin. Kävelin sisälle, riisuin ulkovaatteet ja menin keittiöön. Otin itselleni syötävää ja menin ruokapöydän luo. Söin ja sitten vein roskat roskiin. Kävelin ylös Casperin huoneeseen ja siellä oli jotain odottamatonta. Mä kun olin syönyt just ja.. Casper oli tehny sinne romanttisen illallisen. Sängyn edessä oli pieni pöytä jossa oli kynttilä. Laskin hupparin nojatuoliin ja katsoin pöytää. Sitten Casper tuli huoneeseen. ''Ai sä tulitkin jo'' Casper sanoi ja hymyili. Hän veti tuolin minulle ja istahdin siihen. ''Mikä tää oikeen on?'' Sanoin hämmentyneenä. ''Oon ollu täys kusipää joten halusin hyvittää tän jotenkin.'' Casper sanoi.
YOU ARE READING
Kiss me again
RomanceLanguage: Finnish ★★★ Epäselvää kirjoitusta, ensimmäinen tarinani mitä olen koskaan vapaa ajalla kirjoittanut. Loppu katkeaa huonosti mutta kyllä minä sen joskus loppuun saan. ehkä. Tarina kertoo kun kaks poikaa, Luka ja Nylon eroaa kahden vuoden...