Sitten hän lähti pois huoneesta. Huone oli valaistu punaisilla valoilla ja kaikkialla oli sydämmen kuvia. Sitten Casper tuli takaisin ja antoi lautasen. Lautasella oli jotain lihaa ja perunaa. Mutta se näytti hyvältä, ei sen puoleen. Hän istahti vastapäähän. ''Mä kyllä söin ihan just mutta kai mä voin vielä syödä'' Sanoin ja hymyilin. Luka ei koskaan tehnyt tälläistä. Maistoin ruokaa. Se oli taivaallista. ''Onko hyvää?'' Casper kysyi. Nyökkäsin. En jaksanut syötyä kuin puolet. Casperkin lopetti samaan aikaan. Nousin ja menin Casperin luo. ''Kiitti'' Ja suutelin häntä. Casperkin nousi. Casper jatkoi suutelemista. Se meni jo muhinoimiseen. Casper kaatoi mut sängylle ja oli ottamassa mun paitaa pois. Hätkähdin ja istahdin. ''En mä oo valmis tähän'' Sanoin. Casper istui minun viereen. ''Okei, ei oo mikään kiire'' Laitoin paitaani paremmin. Olin hieman pelästynyt. Katsoin Casperia ja hän näytti hieman loukkaantuneelta. ''Saat tyytyä nyt vain suuteluun'' Casper vilautti teko hymyn ja lähestyi. Otin sen takaraivosta kiinni ja suutelin häntä. Tämä oli ensimmäinen kerta kun tunsin Casperin suutelevan paremmin Lukan. Ehkä olen pääsemässä yli. ''Casper kuule..'' Casper näytti hieman hämmentyneeltä ja irtoutoi minusta. ''Niin?'' Casper kysyi. ''Musta alkaa tuntua että pääsin Lukasta yli'' Parikyt minuuttia pyörittelin kihlasormusta vielä käsissäni. KIHLASORMUS! Tarkistin taskuni. Se oli siellä onneksi. Casper näytti olevan iloinen. ''Vihdoin'' Hän suuteli minua. Kyllä, paremmin kuin Luka. En välttämättä ole unohtanut vielä tunteita mutta olen nyt Cansperin kanssa. Halusin nyt tehdä sen. Mutta en kuitenkaan viittinyt. Ja onneksi en viittinyt. En haluakkaan. Hyi minua. ''Paljon kello on?'' Kysyin. Casper otti taskustaan puhelimen ja katsoi kelllon ajan sieltä. ''Näyttäis olevan jo 19:00. '' Pusu poskelle. ''Okei, meen vielä vilkaisee et mitä jengi puuhailee'' Casper nyökkäs ja nousin seisomaa. ''Mä rakastan suo'' Casper näytti hieman yllättyneeltä. ''Et oo ennen sanonu mulle sitä. Ainakaan noin suorasti'' Näytin kieltä ja lähdin pois. Kävelin portaat alas. Porukka oli kerääntynyt taas olohuoneeseen. Muttei pelaamaan totea. Onneksi. Mun hiukset olivat ilmeisesti menneet sekaisin ja paita ei ollut vieläkään kunnolla. Luulot heräsivät heti. ''Ooks käyny Casperin kaa peiton alla?'' Leo virnuili. Näytin turhautuneen ilmeen. ''En ole ja jos oisin ollutkin niin se ei ois sulle kuulunu..'' Sanoin ja laitoin paitaa kerran vielä paremmin. Katsahdin ryhmään. Joku puuttui. Jotkut. Brooke ja Luka olivat jossain. Mutta Sakura oli siinä ja Jakekin. Jake siis oli sen poikaystävä ja se oli ollut monta kuukautta poissa. Nyt hän oli palannut.
YOU ARE READING
Kiss me again
RomanceLanguage: Finnish ★★★ Epäselvää kirjoitusta, ensimmäinen tarinani mitä olen koskaan vapaa ajalla kirjoittanut. Loppu katkeaa huonosti mutta kyllä minä sen joskus loppuun saan. ehkä. Tarina kertoo kun kaks poikaa, Luka ja Nylon eroaa kahden vuoden...